~*~KALiMAH TauhiD~*~







~**~TiADA TUHAN KECUALi ALLAH, MUHAMMAD RASULULLAH pd SETiAP KERLiPAN & PD SETiAP NAFAS Sbyk LuasNYA APA YG ADA pd iLMU ALLAH ~**~

~*~SOLATLah KiTa, Sebelum kiTa diSOLATkan~*~


~*~PLS OPEN this WEB with MOZILLA FIREFOX or INTERNET EXPLORER...for BEST Results, Tq (^^,)V

AL_QURAN Video+ TerJemahan

~*~*~*~

HADIS ~ PESANAN RASUL KITA, UTK UMATNYA TERSAYANG!!!

~*~*~*~*~*~*~*~*~*[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~~*~~[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~~**~~[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~~***~~[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~*~*~*~* ~*~ ~*~
PESAN Rasululah S.A.W
“Sesungguhnya PALING diRASA BERAT oleh seOrg MUNAFIK, ADALAH melaksanakan SOLAT ISYA' dan SOLAT SUBUH. Sekiranya mereka tahu akan ke AGUNGAN PAHALAnya, NISCAYA mereka mendatanginya (ke MASJID, SOLAT berJEMAAH) sekalipun dlm keadaan MERANGKAK2
(HR Bukhari Muslim)

~*~ “Sesungguhnya ALLAH akan mgumpulkan Org2 MUNAFIK dan 0rg2 KAFIR di dlm JAHANNAM
(An Nisa:140).

SOLAT BERJEMAAH LEBIH TINGGI 27 DERAJAT DIBANDING SOLAT SENDIRI“
(HR Bukhari – Muslim)

~*~ Download Audio Kuliah
***
~***~أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أَمْ عَلَى قُلُوبٍ أَقْفَالُهَا (Setelah diterangkan) APAKAH mereka[KAMU] SENGAJA tidak berUSAHA MEMAHAMI serta meMIKIRkan isi Al-QURAN? ATAU HATI mereka TERKUNCI RAPAT (yg mghalangnya drpda MENERIMA AJARAN Al-QURAN)? (QS Muhamad: 24) ~*~*~***~

Wednesday, October 7, 2009

Kafiat Yassin 7 Mubin ~ DaruLSAKA

23.11.09


Rasanya dah tibo masanya DEN jelaskan akan kaifiat mengamalkan Yasin 7 Mubin...

Yasin 7 Mubin bermaksud ada 7 MUBIN didalam surah yasin...( Mubin = Nyata ).

Kaedah yang Sifu DEN ajar ialah..Pasang Niat sebelum memulakan bacaan Yasin 7 Mubin...( Sebaiknya ditulis )...Sebab ianya akan dibaca balik di akhir bacaan yasin 7 mubin...Mesti sama niatnya tiada berubah....

Apabila bertemu Mubin yang pertama..Ulang balik dari Yasiiiin..
Bertemu Mubin yang pertama teruskan dan apabila bertemu Mubin yang kedua...Ulang balik dari Yasiin...
Bertemu Mubin 1 dan 2 teruskan sehingga Mubin yang ke tiga...Ulang balik dari Yasiin..
Begitulah seterusnya pada Mubin ke 4..5..6...7..Teruskan sehingga habis surah Yasin..

Kaedah DEN berbeza dari kaedah Darul Syifaa..kerana disetiap MUBIN tiada berhenti untuk mendoakan...Yakni ada 28 kali bertemu Mubin..Doa hanya sebelum dan sesudah pembacaan Yasin 7 Mubin...

Amat mustajab...dan untuk rawatan memang amat digalakan...bacakan pada air...Esoknya bacakan lagi pada air...( kalau boleh air yang sama..walaupun air tersebut dibuat minum atau mandi pada bacaan Yasin 7 mubin yang pertama )..maksudnya boleh diguna pada air yang sama...

Suatu kesah dahulu..masa Scan DEN belum tahap membinasakan...DEN try nak tolong seseorang..Sifu DEN kata not my level..sebab mamat tu boleh menyembunyikan diri batin dia di langit pertama...Jadi memang sukar nak titik dia dan JIN peliharaan dia...Asal kena titik aje..dia sorokan JIN dia kat atas...DEN kata DEN nak titik juga..maka Sifu pun kata gunakan Yasin 7 Mubin...

Malam pertama DEN baca...perghhh DEN mimpi bapak Serigala dok terkam DEN...tapi terpelanting..berganti2 serangan Serigala...
Malam kedua DEN baca di rumah Omak DEN di Kg Laksamana...pasang Air Con 18c...pasang Kipas...Rasa nak terbakar dan lenjun masa DEN nak mengabiskan Yasin 7 Mubin...
Malam ketiga DEN buek kek surau sekolah DEN...menari-nari patung Budaha emas ..dalam 2 inci sizenya diatas surah Yasin...dari kiri kekanan ..berbalik2 diatas Al-Quran yang DEN baca..DEN buek bodoh je...

Niat DEN ialah.." Ya Allah..Ko Matikanlah Penyihir ini "

Apakah perlu DEN teruskan temberang ini..Atau cukup sekadar ini sahaja...

Atas permintaan ramai DEN sambungkan...

Pada masa ini DEN tipun sifu DEN...tanya pendapat..He suggested that i buek Solat Hajat and sambung dengan Yasin 7 mubin balik...Still with One Niat....DEN pun lepas mengubat patient terakhir malam tu..Buek le solat hajat bertemankan JIN jubah Hijau yang mula lepak kat surau tu....Cerita JIN melepak tu rasanya episod lain kut..dalam 1.00am...DEN mulakan solat hajat...tamat DEN terus buek Yasin 7 Mubin...Sejuk menikam tulang dan sesekali kedengaran bunyi enjin mat rempit di Highway The Mines...

Senario seminggu sebelum itu...Bersama-sama rakan2 lain attack JIN Tok MoH tersebut..ZAS..oleh hero kita yg jadi urusetia...hangus...tak lama lepas tu steady balik JIN tu...xperts guna pedang Fatihah dia..terbelah...lepas tu cantum balik...Rozaimy datang membantu...sama aje..lepas tu kami enjut reramai...mangkuk punya JIN menghilang....DEN scan tak nampak...semua pakat tak nampak...EH..dah mampus ke..Tapi DEN guna scan hati...ado lagi..tapi dimana ya....DEN tipun sifu...mamat tu dah disorokkan JIN..lain klali scan jangan scan mendatar je...scan sekali yang diatas..ooo.dapek lagi satu ilmu...tapi ko tak mampu lagi scan keatas...

Masuk kali ini sudah 4 kali DEN bacakan Yasin 7 Mubin...Masih doa yang sama...Tiada apa2 gangguan...Esoknya DEN dapat sms dari xperts ...Bang ada JIN bosar nak titik dia...DEN kata..relax....JIN tu nak diskus...Siap suruh Pert keluar dari Pagar Diri...bijak juga JIN ni...Mujur Pert bukan spesis bangang...Masa tu Pedang Fatihah Pert dah berlegar2 di udara ...JIN rasa terancam...dah macam MIG 23 pedang tu meluncur...JIN minta Pert jauhkan pedang tersebut...DEN cakap tak usah..biar je..last2 JIN tu beredar sambil merengus..Ha..ha...selepas solat hajat dan Yasin 7 Mubin ke 4 dia dah tak boleh main nyorok2 dilangit pertama...Kira siot juga JIN ni...Nak titik DEN tak mampu dia kona kearah lain pula...

Bertambah semangat DEN....So DEN teruskan membaca Yasin 7 Mubin...malam itu DEN ulang 2 kali..berturut2..Sambil tu DEN perhati je pergerakan Tok Moh..Habis dah terbakar perkakasan perbomohan dia ( dalam scan )..zahirnya ia sudah di batalkan kuasanya...

Esoknya hari Sabtu ..DEN ulang membaca 3 x secara terus...disiang hari..dan malam sekali lagi..Maknanya 10x sudah...Tok Moh dah angkat tangan...Dalam mimpi kelihatan Tok Moh terbaring...Esoknya DEN ulang 3 x lagi dan Isnin cukup 14x...Lepas tu DEN dapat petunjuk suruh berhenti...cukup...Sifu DEN pun cakap u better stop...Cukuplah tu..DEN cakap...bolum mati lagi...Sifu DEN cakap...Malam kali ke 14x DEN baca dia dapat petunjuk suruh DEN stop...Dosa tok moh tu terlalu besar dan berdosa menganiaya ramai orang dari santau dan pelbagai ilmu sihir dia yang lain..mendabik dada tiada yang boleh tumbangkan dia..maka mati itu terlalu mudah dan ringan bagi dia...

DEN pun mengertilah kita hanya berhak meminta..ALLAH jua yang menentukan..DEN bandingkan Scan DEN dgn sifu...Terbaring sudah...kulit tumbuh bisul serata tubuh...pecah nanah...kencing kena tebuk ikut perut...Hissss lagi ngeri...Hilang ingatan....Nasiblah..DEN tak berniat camtu...DEN nak kasi mampus je...

So mana2 yang nak titik atau membalas kembali kejahatan orang dan JIN...Sebaiknya mulakan dengan solat hajat 2 rakaat selepas itu bacalah Yasin 7 Mubin...Pastikan niat solat hajat itu sama....dan niat semasa solat hajat itu satu sahaja..jangan tamak...

Panduan sifu DEN...malam solat hajat...siang Yasin 7 Mubin...Kata guru DEN..biasanya 7x bacaan Yasin 7 mubin sudah memadai..cuma kes tok moh ni lain le sikit..dia memang terror...Yang kita kena yakin..camna siol pun pengupah dan penyihir..pasti akan tergolek kalau kita meminta dari ALLAH s.w.t


41 komen:

kritikan_seni_tampak said...
tok menarik ni..mesti teruskan...penyihir ni semua bagi kasi mati je baru insaf
tukang zasss said...
tq mengkiu sheikh..aku trima amal...
terangwulan said...
Rasa nak yasin40/yasin7mubin jer si penyihir (whoever he is). Lampu merah ker hijau ni Tok?
FL said...
salam tok minta jasa baik sambung citer ni! ok tq
syukur said...
salam..insyaAllah kebatilan akan lenyap...erm..maaf ggu.perbincangan.macam pernah tgk jer logo tukang zass tu..kebatinan wali suci kan?
Ismail Rubani said...
Salam tok, Apa maksud perkataan ini tok, harap dapat penjelasan, 9 sebiknya ditulis ? Kaedah yang Sifu DEN ajar ialah..Pasang Niat sebelum memulakan bacaan Yasin 7 Mubin...9 Sebiknya ditulis...Sebab ianya akan dibaca balik di akhir bacaan yasin 7 mubin...Mesti sama niatnya tiada berubah....
hj nazri said...
Tok minta diteruskan tajuk ini. Untuk buat pedoman...saya rasa ada kaitan dengan apa yang saya email minta tolong pada tok semalam.... Hj nazri
Ismail said...
Saya pun minta ijazah amalkan. Sambung lg sifu. Kerennn... TQVM
Ismail Rubani said...
Salam semua sahabat, Ada yang boleh bantu apa maksdu 9 sebiknya dalam ayat di bawah? Kaedah yang Sifu DEN ajar ialah..Pasang Niat sebelum memulakan bacaan Yasin 7 Mubin...9 Sebaiknya ditulis...Sebab ianya akan dibaca balik di akhir bacaan yasin 7 mubin...Mesti sama niatnya tiada berubah.... terima kasih banyak
Azahar Husin said...
agaknya tok nak tulis ... & Sebaiknya ditulis
Al-Kauthar said...
Salam, saya terima ijazahnya, terima kasih Tok.
Arif said...
Ya, sebaiknya ditulis atas kertas sebab mau niat sama awal dan akhir. Seeloknya niat tu satu je. Kalau ada 2 atau lebih, agak kureng menjadi... err betul tok kan?
hj nazri said...
alhamdulillah rasa puas baca topik ni.....tak tahu pulak kenapa..........mungkin pasal hero menang akhirnya.....
DARUL SAKA said...
TerangWulan..permission granted
DARUL SAKA said...
Kita doa minta mati aje penyihir tu..tapi ALLAH jua yang menentukan kadarNya....
DARUL SAKA said...
Jangan malu2...cepat le titik...
Semian said...
Selain daripada anasir2 Sihir, Y7M ni bleh diamalkan utk perkara2 lain tak ...
slomb said...
Sifu.. izinkan ese amal 7 mubin- menitik- apa2hal mintak sifu back up la..huhu
Ismail Rubani said...
Alhamdulillah..terima kasih atas pembetulan Tok..moon izin penggunaannya
Epal said...
Huhu panjangnya citer ni sampai tetido baca...tok bomoh tu jadi roh gentayangan lepas mati kot..? Agak2 dia kenai x Tok Belagak lagi....?ha..ha
terangwulan said...
Tq Tok, dalam 2-3 hari ni saya akan titik si penyihir. Tok back up arrr..
penyupucat home said...
salam tok... kalau ada masa kupas pasal besi bat tok.. famous di thailand.. tok moh pun kata besi berbisa.. apa kebenda tu tok..
Skuad Peninjau said...
Tok, mohon izin digunakannya. Saya pernah guna cara voodoo yang tok ajar. Dengan izin Allah, tok bomoh tertiarap. Trimas Tok.
mynote said...
salam tok belagak.. kalaulah kita ada yassin 100 or yang lebe.. leh gunakan untuk macam tu ka?
Raja Melewar said...
Tok, Ada seorg hamba Allah bgtau yg bila kita baca ayat pertama :- Yaaasin... (kita sambung dgn selawat didlm hati) kerana Yaasin adalah salah satu nama Nabi SAW. Apa pendapat Tok?
mynote said...
wah handal kawan kao raja melawar
Fusus Hikam said...
Tok, saya minta izin untuk titik penyihir dan tukang upah...
Rozaimy Baharuddin said...
Salam Furus Hikam, kalau nak titik tak payah minta izin. Titik aje le.. cuma kena berhati-hati. Jgn ingat titik kita aje, bukan apa takut nanti kita kena titik juga. Lagu satu elakkan titik bagi pihak pesakit. sebab ada kes pesakit yg kena sihir tu pandai berlakon kononnya dia yg teranaya, padahal dia yg mula dulu
Fusus Hikam said...
Salaam Rozaimy TQ, peringatan yg penting...InsyaAllah akn diingati...
Rokiah Bt said...
salam Tok minta izin untuk amalkan Yaasin 7M UBIN
terangwulan said...
2 more days to go...
Tinta Hitam said...
Saya mula amalkan Y7M utk membuang saka dan sihir pd diri saya dulu. Pada pandangan saya kalu nak titik penyihir ni eloklah kita doa secara umum.Kena sebut"jika benar benar dia(penyihir) menganiayai sipolan" atau apa apa ayat yang seumpamanya. Betul lah kat Rozaimy ni.Kdg kdg org org yg datang minta tolong tu tak semestinya dia tak bersalah.

No comments:

~*~*~*~ Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ~*~*~