~*~KALiMAH TAUHiD~*~







~**~TiADA TUHAN KECUALi ALLAH, MUHAMMAD RASULULLAH pd SETiAP KERLiPAN & PD SETiAP NAFAS Sbyk LuasNYA APA YG ADA pd iLMU ALLAH ~**~

~*~SOLATLah KiTa, Sebelum KiTa diSOLATkan~*~


~*~PLS OPEN this WEB with MOZILLA FIREFOX or INTERNET EXPLORER...for BEST Results, Tq (^^,)

AL_QURAN Video+ TerJemahan

~*~*~*~

HADIS ~ PESANAN RASUL KITA, UTK UMATNYA TERSAYANG!!!

~*~*~*~*~*~*~*~*~*[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~~*~~[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~~**~~[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~~***~~[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~*~*~*~* ~*~ ~*~
PESAN Rasululah S.A.W
“Sesungguhnya PALING diRASA BERAT oleh seOrg MUNAFIK, ADALAH melaksanakan SOLAT ISYA' dan SOLAT SUBUH. Sekiranya mereka tahu akan ke AGUNGAN PAHALAnya, NISCAYA mereka mendatanginya (ke MASJID, SOLAT berJEMAAH) sekalipun dlm keadaan MERANGKAK2
(HR Bukhari Muslim)

~*~ “Sesungguhnya ALLAH akan mgumpulkan Org2 MUNAFIK dan 0rg2 KAFIR di dlm JAHANNAM
(An Nisa:140).

SOLAT BERJEMAAH LEBIH TINGGI 27 DERAJAT DIBANDING SOLAT SENDIRI“
(HR Bukhari – Muslim)

~*~ Download Audio Kuliah
***
~***~أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أَمْ عَلَى قُلُوبٍ أَقْفَالُهَا (Setelah diterangkan) APAKAH mereka[KAMU] SENGAJA tidak berUSAHA MEMAHAMI serta meMIKIRkan isi Al-QURAN? ATAU HATI mereka TERKUNCI RAPAT (yg mghalangnya drpda MENERIMA AJARAN Al-QURAN)? (QS Muhamad: 24) ~*~*~***~

Thursday, September 15, 2011

9/11 Terror Attacks~Mahathir Mohamad: George Bush Responsible for 9/11 Terror Attacks

Mahathir Mohamad says it is not unthinkable for former US President George W. Bush to lie about who was responsible for the 9/11 terror attacks on the American soil.

In a post published in his personal blog chedet on Friday, former Malaysian prime minister said that the attacks on the World Trade Center in downtown Manhattan, New York City, and the Pentagon in Arlington, Virginia, could not have been carried out by Muslims. The acts of violence could have rather been the work of other groups.

The Malaysian politician pointed out that “for some Americans, the deaths of nearly 3,000 people was not the scariest thing about 9/11. It was realizing who carried out the attack: yes, the American Government.”

Mahathir Mohamad said although Arab Muslims are angry enough to sacrifice their lives and become bombers, they are not capable of planning and strategizing attacks similar to the 9/11 ones.

“The planning [for the 9/11 attacks] must have taken a considerable length of time. The candidates had to learn to fly in tiny aircrafts…. Planning to hijack four aircraft simultaneously would require great precision in timing and logistics. One aircraft maybe.
But four simultaneously!! I don't think extremists from Saudi Arabia can carry out this highly sophisticated operation with such success,” former Malaysian prime minister commented.

Turning to the collapse of the World Trade Center twin towers, he said, “They came down nicely upon themselves without toppling against the other buildings close by. It looks more like planned demolition of buildings than collapse consequent upon being hit by aircraft.”

Mahathir Mohamad stated, “A third building also collapsed in the same fashion; although it was not hit by any aircraft. What is the explanation for this untouched building, which collapsed upon itself and did not damage other buildings nearby?”

He also questioned the total disappearance of the aircraft, which hit the Pentagon building in Arlington, Virginia. “There was no debris of any kind, no broken parts of the aircraft, no black box, and no human bodies flung into the surroundings. Is it possible for an aircraft to vaporize totally after a crash?” former Malaysian prime minister said.

Mahathir Mohamad further raised questions over the loss of the fourth aircraft, which was supposed to have crashed in an open field. “Again no sign of any debris. No big crater. Did it vaporize into nothingness? Did the innocent passengers also vaporize?” he stated.

The Malaysian politician noted that the American press was strangely silent about 9/11 attacks.

He also emphasized that Bush is the one that lied about Saddam's weapons of mass destruction. “The legacy of the former US president is that two countries (Iraq and Afghanistan) have been devastated, and fratricidal wars have become endemic. Hundreds of thousands of Iraqis, Afghans and a few thousand of young American soldiers have died.
Thousands more are wounded, maimed for life, and suffering from mental breakdowns,” Mahathir Mohamad pointed out. Former Malaysian prime minister also said that human lives do not seem to mean much to the former US president. 

911 inside job proof





Bush Caught Lying About September 11th

9/11: Total Proof That Bombs Were Planted In The Buildings!



Sila lihat disini ~ LOOSE CHANGE, 9/11 AN AMERICAN COUP" which proves that 9/11 was an inside job

~*~Mahathir VS Yahudi


~*~BBC Hard Talk: Mahathir Mohd talks to Stephen Sackur1

~*~BBC Hard Talk: Mahathir Mohd talks to Stephen Sackur2


~*~BBC Hard Talk: Mahathir Mohd talks to Stephen Sackur3


Islam akan selalu dianiaya, jika selagi kita tidak beramal dgn Islam berSungguh2 & Bersatu.



~*~*~*~*~*~*~*~
Salam 2 ALL

Kalau masih ada yang percaya bahawa peristiwa keruntuhan Menara Kembar WTC New York dan peristiwa 11 Sept 2001 adalah perancangan Usama Bin Laden dan kumpulan Al Qaeda, teman rasa elok pi check screw kepala mike tu balik yop. Mungkin ada skrew yang longgar. Amat malang kalau ada manusia, terutama umat Islam khususnya, yang masih terpedaya dengan pembohongan dan penipuan Yahudi Zionis, sebagaimana mudahnya segelintir umat Islam bangsa Melayu terpedaya dengan sandiwara dan pembohongan Anwar Ibrahim dan kaum Anwarinas!

Kalau mike tengok videoklip diatas (tak perlukan 4 orang saksi yop), dan banyak lagi buku, tulisan, videoklip dan banyak lagi penerbitan yang dibuat oleh rakyat Amerika sendiri yang jelas membuktikan bahawa peristiwa 11 Sept 2001 sebenarnya adalah satu penipuan dan pembohongan (macam penipuan dan pembohongan Anwar Ibrahim dan kaum Anwarinas dalam 16 Sept) didalangi oleh Yahudi Zionis dan pepatung mereka George W. Bush untuk menghalalkan tindakan kafir terhadap negara Islam saperti Iraq, Afghanistan dan lain-lain termasuk gerakan-gerakan Islam. Dan ini terbukti dengan penaklukan Afghanistan, Iraq dan pembunuhan Saddam Hussein, Usama Laden dan ramai lagi selepas peristiwa itu.

10 tahun pembohongan besar 11 Sept 2001 berlalu, dan dalam tempoh 10 tahun itu kedudukan sosio-politik dan geografi negara Islam dan umat Islam berubah habis. Kita diratah dan dilanyak-lunyai tanpa batasan. Negara Islam dijajah. Umat Islam dihina. Islamophobia menjadi penyakit baru kaum kafir dan munafik. Purdah direntap. Menara masjid diranap. Umat menjadi bahan santap!!!

11 Sept digunakan sebagai alasan menghalalkan pembantaian terhadap negara Islam dan umat Islam. 11 Sept dijadikan asas kepada melahirkan budaya Islamofobia, dan di Malaysia dikaitkan dengan Malayufobia. Sama saperti peristiwa Pearl Harbour dijadikan alasan untuk menghalalkan Perang Dunia ke 2 yang menyaksikan negara Islam dipecah-belah dan dijajah! Entah benar atau tidak kapal-kapal Amerika diserang, kerana terdengar kisah kapal-kapal yang dibom oleh tentera kamikaze Jepun yang terpedaya adalah kapal kayu yang sudah nak dilupuskan. Sama saperti kisah Holocaust, yang dijadikan alasan untuk Yahudi Zionis bermaharajalela, sehingga akhirnya umat Islam kehilangan Falastin dan Masjidil Aqsa!

Benar sabda Rasullah saw, akan datang satu zaman bilamana kafir bersatu meratah umat Islam, yang walaupun berbillion jumlahnya, tetapi kualitinya hanya saperti buih dilautan. Tak guna satu sen pun. Dan kita lihat depan mata kita, walau pun dilanyak dan dihentak kiri kanan oleh kafir harbi la'natullah, umat Islam bukan sahaja tidak bersatu; malah mereka menjadi makin kelabu. Mereka jual agama mereka, mereka gadai kalimah ALLAH Tuhan mereka, mereka buang perjuangan negara Islam kerana konon mereka tak jumpa dalam Quran, mereka pajakkan anak-bini mereka dengan bai'ah talaq tiga demi kepentingan politik kepartian, mereka sokong kafir harbi dan sanggup mati untuk punjabi, mereka haramkan bacaan Quran di masjid mereka sendiri, dan terkini mereka sokong dan dewa-dewakan kominis atheist yang tak percaya kepada ketuhanan.

Dalam keadaan keimanan makin surut, dalam suasana syariat makin kaput, dalam keadaan syiar yang kian reput, dalam keadaan umat yang makin semput, dalam keadaan agamawan yang menjadi syaitan karut; umat Islam memerlukan suntikan hidayah untuk mempertahan dan memantapkan keimanan dan keyakinan. Umat Islam perlukan mukjizat. Dan itulah yang dibuktikan oleh peristiwa 11 Sept 2001 - mukjizat Al Quran terbukti akhirnya, hidup dan relevan sepanjang zaman!

Tersebut kisah seorang kafir harbi mencabar umat Islam, khususnya para ulama dan ilmuan, "kalau benar Al Quran itu mukjizat, dan relevan sepanjang zaman, buktikan kepada aku peristiwa 11 Sept 2001 ada tercatat didalam Al Quran", bentak sikafir ini dengan penuh keyakinan. Dia cukup konfiden umat Islam akan terkedu kali ini.

Apabila menerima cabaran ini, para agamawan dan serbannawan terkedu. Mereka jadi syaitan bisu & kaku. Kata mereka, kami tak belajar ni di gedung pondok kami. Yang kami belajar kat ma'had hanyalah bahawa hukum videoklip bukan bahan bukti, sebab ia cuma besi beku. Kaum yang setelah bertahun memaki kapirkan orang lain kerana tidak menubuhkan Daulah Islamiyah, akhirnya membuang perjuangan kerana mendakwa rupenya dalam Quran takde ayat pasal negara Islam. Para agamawan menjadi kelu, dan tiada jawapan kunjung tiba dari mereka. Umat yang mengharapkan mereka akan ke saf hadapan untuk mempertahankan Islam, sangat kecewa bila mereka hanya sanggup mati untuk mempertahankan punjabi kafir harbi.

Dalam kekelaman itu, seorang hamba ALLAH yang hanya lulusan muqaddam, yang kerjanya bukan mencari syuruu duit aur makan dengan berceramah di masjid surau, yang tidak menjadikan mimbar Jumaat tempat maki hamun, menyebar fitnah dan mengadu-doomba, yang hanya takut kepada ALLAH dan menitis airmata sering teringat Rasulullah saw; dia datang mara ke saf hadapan. Membela dan mempertahankan kesucian dan kehormatan kalam ALLAH swt, menebus maruah ummah!

"Ada!!!" tegas 'Abdillah si hamba ALLAH ini. "Ada tercatat didalam Al Quran peristiwa 11.09.2001 ini!!!", ujarnya dengan penuh keimanan dan keyakinan! Si kafir harbi terkedu! "Prove it, buktikan!". Desak si kafir harbi. Maka berlakulah dialog diantara mereka;

'Abdillah: "Berapa haribulankah berlaku peristiwa ini wahai kafir harbi"

Kafir harbi: "11 haribulan"

'Abdillah: "Cuba mike[awak] buka Juz ke 11 dalam Al Quran";

Kafir harbi: sambil membuka lembaran terjemahan Al Quran, "Apa ni, Abu Teroris, hanya ada beberapa surah dalam Juz 11 ni";

'Abdillah: "Bulan berapa peristiwa itu berlaku wahai kafir?" tanya insan beriman ini tanpa mempedulikan sindiran si kafir;

Kafir harbi: "Bulan sembilan. Bulan September ikut kalendar tuhan ku" jawab si harbi dengan sinis!

'Abdillah: "Didalam Juz ke 11, ada surah yang kesembilan, cuba mike check tengok" keyakinan 'Abdillah makin terserlah;

Kafir harbi: "Apa ni, surah ke sembilan, surah At-Tawbah. Apa kena mengena 11.09 dengan bertaubat", perli sekafir harbi. Bodoh pulak si Muslim ni, kata hati sikafir!

'Abdillah: Tanpa memperdulikan perli si harbi, 'Abdillah bertanya; "Berapakah tinggi Menara Kembar WTC New York yang runtuh itu wahai kafir harbi?";

Kafir harbi: Sambil menggaru kepala yang tak gatal, "11o tingkat tuan extremis"; kata si harbi sambil menganggap ini ulama' kangkung mana nak berdebat dengan dia!

'Abdillah: "Cuba mike tengok didalam Juz ke 11 surah ke 9 itu, ada ayat 110. Cuba mike baca tengok", dengan senyum penuh keyakinan 'Abdillah menyuruh si kafir harbi membaca;

Kafir harbi: Sambil menyelak lembaran terjemahan Al Quran itu, dan dibacanya terjemahan ayat tersebut, "Keruntuhan bangunan yang dibina oleh mereka yang munafik itu sentiasa menjadi penyakit syak dan keluh kesah dalam hati mereka, dan tidak habis (perasaan itu) kecuali bila hati mereka hancur runtuh (dalam tanah). Dan ingatlah, ALLAH Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana!!!" baca si harbi sambil dahi mula berpeluh;

'Abdillah: "Cuba mike baca terjemahan bahasa Inggeris pulak, kot nanti mike kata tak faham pulak kang" desak 'Abdillah kepada kafir yang malayufobia itu dengan penuh keyakinan;

Kafir harbi: sambil membuka terjemahan Inggeris, "The building which they built, will never cease to be misgivings in their hearts of hypcorisy, until their hearts are torn and cut into pieces. ALLAH is All-Knowing, All-Wise", bagai direntap-rentap jantung si harbi membaca wahyu Ilahi yang tidak ada sedikit pun keraguan padanya.

Kafir harbi: "Apa ini wahai Muslim?", hati si harbi sudah mula lembut;

'Abdillah: Mari teman[Aku] ceritakan asbabul nuzul, sebab turunnya ayat ini, jelas 'Abdillah mengulangi sejarah sebagaimana Saidina Ja'far Abi Tolib At-Tayyar membacakan surah Maryam kepada Maharaja Najasyi Al-Habsyi yang menyebabkan runtun jiwa Raja Besar Nasrani itu;

"Terdapat seorang munafik di Madinah, namanya Abu Dhirrar. Dia mahu menunjukkan kepura-puraan dia menyintai Islam. Lalu dia membina sebuah masjid yang besar, lebih cantik dan hebat dari Masjid Nabawi di Madinah dan Masjid Quba'. Setelah masjid itu siap, yang dipanggil Masjid Ad-Dhirrar tersergam megah, lalu Abu Dhirrar meminta Nabi saw merasmikannya.

Kebetulan Nabi dalam persediaan untuk pergi ke Perang Tabuk bersama para sahabat untuk bertempur dengan Maharaja Kristian Herkules dari Rom. Jadi Rasulullah saw berkata, "nanti dalam perjalanan balik dari Perang Tabuk, insyallah aku akan singgah dan rasmikan masjid mu wahai Abu Dhirrar".


Selama Nabi saw ke Tabuk, satu perjalanan yang jauh dibawah panas terik matahari, dimana sahabat saperti Saidina Abu Bakr mendermakan seluruh hartanya fisabilillah, Abu Dhirrar sentiasa keresahan menanti Nabi saw kembali untuk merasmikan Masjidnya, supaya kemunafikan dia tidak kelihatan.


Dalam perjalanan pulang dari Tabuk, Saidina 'Umar ibnul Khattab, yang mendermakan separuh hartanya untuk membiayai peperangan tersebut bertanya kepada Rasulullah, "wahai Nabi kekasih ALLAH, mengapakah engkau mahu merasmikan masjid yang dibina oleh Abu Dhirrar, si munafik yang membinanya dengan keangkuhan dan kesombongan?". Bantah 'Umar.

"Wahai 'Umar, kita husnul zan sahabatku, kita bersangka baik sahajalah. Kan yang dibina Abu Dhirrar itu sebuah masjid", sanggah insan yang cukup mulia itu.
"Tapi ya Rasulullah, kalau engkau merasmikannya, ia hanya akan menambah kemunafikan Abu Dhirrar, dan akan diguna masjid itu sebagai sarang menyerang umat Islam pula", bantah 'Umar yang terkenal tidak pernah berkompromi dalam hal Islam, sehingga iblis dan syaitan akan lari tak mahu bertembung dengan 'Umar ditengah jalan (teringat teman kaum Anwarinas membina sebuah pakatan luar tabi'e yang diguna kafir harbi biaDAP untuk menyerang dan memusnahkan Islam!).

"Tidak apalah 'Umar, aku akan tetap merasmikannya. Insyallah, aku berserah kepada ALLAH" kata Nabi yang pernah menyembahyangkan jenazah Abdullah Bin Ubay Bin Salul, bapak munafik Madinah. Dengan kehendak ALLAH, turunlah wahyu kepada Nabi saw, membenarkan bantahan 'Umar. Maka turunlah ayat 107-110 surah At-Tawbah yang bermaksud:

"Dan diantara orang MUNAFIK itu juga ialah orang-orang yang membina MASJID dengan tujuan membahayakan keselamatan umat Islam, dan menguatkan keingkaran mereka sendiri, serta memecah-belahkan perpaduan umat Islam dan orang beriman, dan juga untuk dijadikan tempat intipan bagi orang yang memerangi ALLAH dan RasulNya sebelum itu, dan apabila tujuan buruk mereka itu terbongkar, mereka akan bersumpah dengan berkata: Tidaklah yang kami kehendaki (dengan mendirikan masjid ini) melainkan untuk kebaikan semata-mata. Padahal ALLAH menyaksikan bahawa mereka sesungguhnya berdusta.
Jangan engkau sembahyang didalam masjid ini selama-lamanya (wahai Muhammad), kerana masjid (Quba') yang engkau bina dan dirikan atas dasar taqwa dari mula ujudnya, sudah lebih sepatutnya engkau sembahyang didalamnya. Didalam masjid itu, ada orang-orang yang suka (mengambil berat) membersihkan (mensucikan) dirinya, dan ALLAH mengasihi orang-orang yang membersihkan diri mereka (zahir & batin).
Maka adakah orang yang membangunkan masjid yang dididrikannya atas dasar taqwa kepada ALLAH dan (untuk mencari) keredhaan ALLAH itu lebih baik, ataukah orang yang yang membangunkan masjid yang didirikannya ditepi jurang yang (hampir) runtuh, lalu runtuhlah ia dengan orang yang membangunkannya kedalam api neraka! Dan ingatlah, ALLAH tidak akan memberi hidayah petunjuk kepada orang-orang yang zalim!!!".

Wahai kafir, sebagai hamba ALLAH yang ta'at, sebaik sahaja mendapat wahyu itu, Nabi Muhammad saw terus memerintahkan tentera Islam yang bersama Baginda di Perang Tabuk bergegas ke Masjid Ad-Dhirrar. Sesampainya tentera Islam di Masjid Ad-Dhirrar, lalu mereka meruntuhkan masjid itu dan membakar tapaknya sehingga sebutir kesan pun tidak ada yang ditinggalkan!".

'Abdillah: jadi kamu lihat wahai ahli kitab, peristiwa keruntuhan Menara Kembar WTC 110 tingkat itu pada 11.09 itu sebenanya telah ALLAH ceritakan didalam Al Quran didalam Juz ke 11, surah ke 9, ayat 110!

'Abdillah: "Dan kamu belum yakin lagi dengan mu'jizat Al Quran wahai ahli kitab?", tanya hamba muttaqin ini kepada kafir yang sudah runtuh benteng kekafirannya!

Kafir harbi: "Ada apa lagi wahai Muslim?", lembut tapi sayu dan sedih bunyi suara si kafir tegar itu.

'Abdillah: "Adakah kamu tahu, huruf 'mim' dalam perkataan "hakim" di akhir ayat 110 Surah At-Tawbah itu adalah huruf ke 2001 dalam surah tersebut!!!

Subhanallah, masya ALLAH wahai Muslim.

Aku kini percaya dan yakin dengan kebenaran dan mukjizat Al Quran:

Asy hadu alla ila ha illallah, wa asy hadu anna Muhamaddar rosulullah!!!
Aku naik saksi, tidak ada Tuhan melainkan ALLAH Yang Esa, dan aku naik saksi Muhammad itu pesuruh ALLAH!

Maka berimanlah si kafir harbi yang tegar itu! Menjadi seorang Muslim yang yang sejati!

I'tibar: wahai saudara Muslim ku yang beriman, yakin dan percayalah kita dipihak yang benar, ALLAH Yang Maha Esa itu benar, Nabi Muhammad saw itu benar, Al Quran itu benar, mati itu benar, alam barzakh itu benar, Akhirat itu benar, dan Syurga-Neraka itu benar. ALLAH akan membantu kita bila kita membantu agama ALLAH, dan ALLAH akan letakkan kafir kebawah tapak kaki kita - tetapi kita perlu yakin, percaya dan istiqomah dengan lafaz:

Tidak ada tuhan melainkan ALLAH Yang Satu, dan kita ikhlas beragama Islam kerana ALLAH (dan bukan kerana parti, individu, kerusi, habuan, kedudukan, jawatan dan lain-lain)!

Wallahua'lam & wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Sabtu
12 Syawal 1432
10 Sept 2011 (menjelang 11 Sept 2011)

*Nota: segala rujukan kepada Al Quran, Hadis & sirah diatas diperolehi daripada sumber rujukan yang sahih dan dipercayai benar. Sekiranya terdapat mana-mana kesilapan atau kesalahan, ianya adalah kelemahan teman sendiri dan diharap dapat diperbetulkan. Yang baik datangnya daripada ALLAH, yang tidak itu semuanya adalah kelemahan teman sendiri. Wallahua'lam.


. .
~***~LadingEMAS~***~

No comments:

~*~*~*~ Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ~*~*~