~*~KALiMAH TAUHiD~*~







~**~TiADA TUHAN KECUALi ALLAH, MUHAMMAD RASULULLAH pd SETiAP KERLiPAN & PD SETiAP NAFAS Sbyk LuasNYA APA YG ADA pd iLMU ALLAH ~**~

~*~SOLATLah KiTa, Sebelum KiTa diSOLATkan~*~


~*~PLS OPEN this WEB with MOZILLA FIREFOX or INTERNET EXPLORER...for BEST Results, Tq (^^,)

AL_QURAN Video+ TerJemahan

~*~*~*~

HADIS ~ PESANAN RASUL KITA, UTK UMATNYA TERSAYANG!!!


Drpd Nabi SAW bsabda:~

Ssiapa ke MASJID pd Waktu PAGI/pd Waktu PETANG Allah akan menyediakan utknya satu TEMPAT TINGGAL di Syurga apabila dia pergi samada pd Waktu PAGI atau pd Waktu PETANG

(HR Muslim, #1073)




~*~*~*[MUTiARA HADIS_1]








~~*~~[MUTiARA HADIS_2]





~~**~~[MUTiARA HADIS_3]





~~***~~[MUTiARA HADIS_4]





~*~*~*~*
~*~
~*~


PESAN Rasululah SAW

“Sesungguhnya AMAT dirasa BERAT oleh seOrg MUNAFIK, UTK melaksanakan SOLAT ISYA dan SOLAT SUBUH Sekiranya MEREKA TAHU akan keAGUNGan PAHALAnya, nescaya mereka mendatanginya (ke MASJID, SOLAT berJEMAAH) sekalipun dlm keadaan MERANGKAK2”

(HR Bukhari Muslim)

~*~Hadis Abu Hurairah RA:

Drpda Nabi SAW bSabda: Sesiapa yg pergi ke MASJID pada waktu PAGI atau pada waktu PETANG Allah akan menyediakan untuknya satu TEMPAT TINGGAL di SYURGA apabila dia pergi SAMADA pada waktu PAGI atau PETANG.

(HR Muslim, #1073)

~*~
“Sesungguhnya Allah akan mgumpulkan Org2 MUNAFIK dan 0rg2 KAFIR di dlm JAHANNAM


(QS An Nisa:140).


SOLAT BERJEMAAH LEBIH TINGGI 27 DERAJAT DIBANDING SOLAT SENDIRI“

(HR Bukhari &Muslim)


***

Sunday, August 7, 2011

Wahabi ~ Apa yg Anda ingin tahu tentangnya..?

02 August, 2011


Bahaya Kerajaan SAUDI Pengganas - Fatwa Mufti Perlis


Apabila diteliti secara berhemah. Majlis Keselamatan Negara tidak pernah mendakwa seluruh negara Arab Saudi sebagai pengganas. Yang menghina negara Arab Saudi dan mengecop negara Saudi sebagai merbahaya adalah Mufti Perlis Juanda Jaya Al-Wahhabi sendiri.
Beberapa berita palsu yang dilapor portal kononnya Majlis Keselataman Negara (MKN) mendakwa negara Saudi Arabia itu adalah terorist dan pengganas. Rupa-rupanya MKN tidak menyatakan sedemikian.

So siapa yang dakwa negara Saudi itu sebagai BAHAYA ??
Jawapannya Mufti Perlis Juanda Jaya lah yang mendakwa negara Saudi sebagai MERBAHAYA dan bukan MKN yang kata. Tetapi cerita benar ini menjadi terbalik dan dipusing-pusingkan faktanya demi melaga-lagakan hubungan diplomatik antara negara Malaysia dan negara Saudi. Betapa jahatnya agenda Wahhabi.

Mungkin antara kita mengatakan Osama Ben Laden itu pengganas dari Saudi Arabia tetapi ia tidak bermakna kita mengatakan negara Saudi itu seluruhnya pengganas. Berbeza dengan Mufti Perlis yang Wahhabi ini dengan jelas dia sendiri mendakwa/menghukum negara SAUDI adalah BAHAYA.


Dalam satu kenyataan rasmi Pejabat Mufti Perlis dengan jelas menyatakan berkaitan BAHAYA KERAJAAN ARAB SAUDI.

Mungkin kerana inilah Majlis Keselamatan Negara tidak menjemput Mufti Perlis @ pejabat mufti perlis bagi menghadiri taklimat khas isu fahaman wahhabi oleh MKN beberapa minggu yang lalu. Kerana Mufti Perlis lah yang mendakwa Saudi itu BAHAYA dan ini boleh mengganggu hubungan Malaysia-Saudi.

Dikatakan surat jemputan taklimat MKN sengaja difakskan oleh seseorang agen Wahhabi kepada Pejabat Mufti Perlis sedangkan Perlis tidak dijemput. Kemudian seorang agen Wahhabi bernama Fadhlan Othman datang ke taklimat tersebut tanpa dijemput/tidak diundang dan mengaku dirinya kononnya sebagai "wakil Perlis". Fadhlan Othman turut menyamar dirinya sebagai Dr. Fadhilah Othman bagi mengaburi dan menutupi identiti sebenarnya. Turut hadir tanpa diundang dalam taklimat tersebut seorang pegawai bawahan penyelidikan "JAKON" cuba merisik membongkar rahsia negara bernama Aizam dan mereka inilah yang dipercayai menebarkan berita-berita palsu kepada media sehingga melaga-lagakan antara Malaysia dan Saudi. Sedangkan dalam taklimat itu tidak menyatakan negara Saudi itu PENGGANAS pun (rujuk berita kenyataan setiausaha MKN)tetapi yang menukar berita itu & memburuk-buruk MKN dipercayai dilakukan oleh antara mereka yang tidak diundang tetapi hadir dengan helah yang licik.

Diminta kepada pihak Keselamatan Dalam Negeri memberi tumpuan kepada bahaya penyebaran berita palsu oleh mereka yang tidak diundang tersebut. Sudahlah tidak diundang, oklah jika kau nak makan free jek lari dari tugasan asal kau tetapi yang kau pergi sebar berita palsu kononya MKN tuduh Saudi itu pengganas apa pasal?! Yang menghukum negara Saudi sebagai BAHAYA/pengganas adalah Al-Wahhabi Mufti Perlis bukan MKN pun berdasarkan dari bukti di atas.

WAHHABI MUFTI PERLIS JUANDA JAYA YANG HUKUM/DAKWA NEGARA SAUDI ARABIA ITU BAHAYA/PENGGANAS

Oleh: takpandairisik90778565@yahoo.com

__________________________

Mufti Perlis Juanda Jaya hukum Dr Uthman SESAT, SESAT AKIDAH, MENYELEWENG & BAHAYA:

Al-Wahhabi Mufti Perlis Juanda Jaya bukan sahaja seorang yang kuat melatah menghukum orang lain sebagai Khawarij tetapi Mufti Perlis ini turut menghukum tokoh-tokoh ilmunh Islam sebagai sesat akidahnya, musyrik, kafir dan sebagainya.

Juanda Jaya yang memegang jawatan mufti hasil dari lobian beberapa pihak yang cenderung kepada fahaman Wahhabi telah menghukum tokoh Ma'al Hijrah dan ilmuan negara (Dr.) Muhammad Uthman El-Muhamamdy sebagai SESAT, SESAT AKIDAH dan pelbagai lagi. Bukan itu sahaja. Mufti Perlis tersebut turut menghukum Dr Uthman sebagai menyeleweng dan bahaya.Inilah padahnya memilih mereka yang pening menjadi orang yang ada sedikit autority dalam negeri. Habis semua ulama dihentamnya. Dr. Uthman El-Muhammady dikafirkannya dengan menghukum akidah beliau sebagai sesat atas alasan yang entah apa-apa. Mereka yang suka menghukum orang Islam lain sesat dan kafir tidak lain adalah Wahhabi.

Kini Mufti Perlis terbaru Juanda Jaya pula..Lihat dan nantikan ulama mana lagi akan kena tibai dek dia. Pastikan kenyataan ini akan dibuktikan oleh dirinya sendiri.

01 August, 2011


Tolak Wahhabi Hapus Kouta Haji -Fatwa bodoh Wahhabi UMNO



Antara cara jahat golongan UMNO adalah menipu rakyat secara terang-terangan. UMNO melalui media rasmi islamik mereka mendakwa jika umat Islam di Malaysia yang berfahaman Ahli Sunnah Wal Jama'ah menolak fahaman Wahhabi atau tidak mahu beramal dengan ajaran Wahhabi maka kouta haji bagi rakyat melaysia akan banyak dihapuskan.

Pihak berwajib Arab Saudi telah dihubungi mengenai isu kouta haji adakah kekurangan kouta haji bagi mana-mana- negara itu ada kaitan dengan hizbiah, fahaman-fahaman yang berlain dalam Islam atau tidak? Dengan jelas pihak berwajib menyatakan kouta haji TIADA kaitan dengan puak-pauk dalam agama atau perbezaan fahaman. Tetapi yang sedihnya..........

UMNO mendakwa jika umat Islam tanah air (Ahli Sunnah Wal Jama'ah) enggan beramal dengan fahaman Wahhabi maka digambarkan kedahsyatan besar akan berlaku iaitu umat Islam tanah air TIDAK DIBENARKAN untuk menunaikan haji atas alasan banyak kouta dihapuskan. Jahat sunggah cara UMNO. Berbohong besar atas nama ularmak muda UMNO. Mari kita bongkar pembohongan dan cara menakut-nakutkan rakyat dilakukan oleh UMNO ini ;


1- Iran antara pengamal fahaman Syiah terbesar di dunia. Mereka masih diberi kouta haji yang amat banyak jumlahnya bahkan jumlahnya mengalahkan beberapa negara-negara kerajaan berfahaman sunni yang lain. Kita sedia maklum bahawa Syiah dan Wahhabi apabila Wahhabi bertopengkan nama Sunni banyak peperangan/pembunuhan antara mereka terjetus di beberapa negara. Fahaman Syiah telah difatwakan SESAT oleh tokoh-tokoh Wahhabi di Saudi. Tetapi kouta haji bagi rakyat Iran tidaklah dihapuskan sepertimana yang ditakut-takutkan oleh UMNO. Bahkan jika kita menunaikan haji terlalu banyak juga kita dapati mereka yang berfahaman Syiah menunaikan haji di Mekah. Maka dakwaan UMNO & orang-orang jahil kononnya jika kita tolak fahaman Wahhabi maka kouta haji banyak akan dihapuskan merupakan dakwaan yang memperbodohkan rakyat bakal menerima kejatuhan besar di Pilihanraya Umum 13 kelak. (Syiah adalah sesat disisi Islam).

~*~Lihat bagaimana Celuparnya Org2 Fahaman Syiah, bila diajak berbincang..


2- Beberapa jemaah umat Islam yang mewakili puluhan juta yang menolak fahaman Wahhabi secara teran-terangan tetap diberi kouta diberi izin menunaikan haji di Mekah dengan izin kerajaan Saudi. Tiada sebarang masaalah kepada mereka untuk menunaikan haji walaupun mereka tidak menerima fahaman Wahhabi bahkan mereka menolak secara terangan dan keras dengan hujjah ilmiah ke atas fahaman Wahhabi. Beberapa tokoh ilmuan terkenal juga yang menolak fahaman Wahhabi tidak mempunyai apa-apa masaalah untuk menunaikan haji.

Maka momokan UMNO dari lidah rasmi islamikal mereka kononnya kouta haji akan dihapuskan banyak kerana kita tidak beramal dengan fahaman Wahhabi adalah satu kejahatan besar menakut-nakutkan rakyat yang bakal menggundang kejatuhan besar dlm PRU 13 kelak.



3- Apa dosa rakyat makcik tua pakcik berumur yang beramal dengan tahlilan&yasinan untuk tidak dapat menunaikan haji atas dasar kononnya kouta dikurangkan disebabkan kebanyakan umat islam di Malaysia tidak mengikut/tidak beramal dengan Wahhabi?! apa kaitannya? bukankah ini pembohongan besar Wahhabi UMNO secara jelas!

Yang pasti pemimpin-pemimpin UMNO dan pemimpin-pemimpin parti lain kerap dan banyak kali menunaikan haji saban tahun dapat pergi haji...mengapa kouta kamu-kamu semua itu tidak diberikan kepada pakcik2 & makcik2 dikampung yang saban tahun asyik menunggu gilirannya dan dilewatkan atas dasar kononnya kouta dah habis! penipu besar! Pakcik&makcik orang-orang yang hidup tidak sesenang kamu tidak pandai menulis di blog, facebook dan selainnya kamu perbodohkan dengan alasan KOUTA?! jika benar kouta dah habis mengapa terlalu ramai yang pergi haji baginya haji yang ke 5 atau ke 6 kali? dimana amanah dalam pembahagian kouta ini?! sebab pakcik makcik tu bukan Wahhabi ke so mereka tak dapat pergi haji lagi? UMNO nak tunggu pakcik makcik yang dah tua tu jadi Wahhabi dahulu macam gerakan kuat dalam ularmakmuda UMNO dan bekas MB baru nak bagi mereka pergi haji?! di mana keadilan?! di mana Satu Malaysia rakyat didahulukan itu?! Maka dakwaan kononnya kouta haji akan banyak dihapuskan dan dilenyapkan kerana umat Islam menolak Wahhabi adalah taktik kotor UMNO menakut-nakutkan rakyat. Tunggulah di PRU 13 kelak perubahan kejatuhan besar akan berlaku kepada UMNO kerana fatwa-fatwa mengarutnya dalam isu hapus banyak kouta haji jika tidak Wahhabi.

MAKA JELAS DAKWAAN BODOH WAHHABI UMNO KONONNYA KOUTA HAJI BAGI MALAYSIA AKAN BANYAK DILENYAPKAN DAN DIHAPUSKAN KERANA MENOLAK WAHHABI ADALAH DAKWAAN MEMPERBODOH-BODOHKAN RAKYAT BERTUJUAN JELAS MEWAHABIKAN RAKYAT.

Hidup Ahli Sunnah Wal Jamaah ! Say No To Wahhabi & MEDIU !

Dr Uthman Rehat jer ~ Saya Tawar Diri Bincang Isu Wahhabi-Ahbash



Assalamu'alaikum warahmatullahi wabarakatuh, wasaalumu 'ala manittaba'alHuda.

Daripada: Ustaz Abu Syafiq Al-Asy'ary (019-3801979)

Kepada: (digelar) Wahhabi Malaysia

TAJUK : TAWAR DIRI UNTUK DISKUSI ISU WAHHABI

Saya dengan ini menawarkan diri untuk berdiskusi/berdebat isu Wahhabi, Pengganas n Pemikiran Melampau setelah pihak yg digelar Wahhabi menawarkan debat/diskusi kepada Dr. Ustaz Uthman El-Muhammady dengan mereka. Memandangkan faktor usia beliau, suara dan beliau juga telah pernah berdiskusi dengan Wahhabi sebelum ini juga meneliti faktor-faktor lain seperti menjernihkan penuduhan Wahhabi ke atas saya sebagai Al-Ahbash juga penuduhan Ahbash kepada sesiapa sahaja yg menentang Wahhabi juga kaitan kata-kata saya kepada mereka sebagai Wahhabi maka saya sendiri dengan rendah hati menawar diri berdiskusi dalam isu-isu ini secara terbuka atau tertutup atau apa-apa kaedah pun yang mampu membantu ketengangan isu Wahhabi-Ahbash yang lama ini diringankan.

Diskusi mestilah dgn ADAB dan AKHLAK yg MULIA dari semua pihak juga ilmiah yang berbukti demi mencari kebaikan untuk UMAT ISLAM dan boleh juga bertukar-tukar pandangan untuk kebaikan kedua-dua pihak. Tokoh yang dikatakan Wahhabi juga mengatakan saya sebagai Al-Ahbash. Sudahlah. Mari kita duduk semeja berbincang demi kebaikan ummah.

Jika pihak-pihak yang digelar Wahhabi itu bersetuju maka boleh mengubungi
saya di talian 019-380 1979.
_____________

Mufti Perlis Juanda Jaya ~
Hukum Dr Uthman SESAT, SESAT AKIDAH, MENYELEWENG , BAHAYA?

Al-Wahhabi Mufti Perlis Juanda Jaya bukan sahaja seOrg yg kuat melatah menghukum Org lain sebagai Khawarij tetapi Mufti Perlis ini turut menghukum tokoh-tokoh ilmunh Islam sebagai SESAT akidahnya, Musyrik, Kafir dan sebagainya.

Juanda Jaya yg memegang jawatan Mufti hasil dari lobian beberapa pihak yg cenderung kepada fahaman Wahhabi telah menghukum tokoh Ma'al Hijrah dan ilmuan negara (Dr.) Muhammad Uthman El-Muhamamdy sebagai SESAT, SESAT AKIDAH dan pelbagai lagi. Bukan itu sahaja. Mufti Perlis tersebut turut menghukum Dr Uthman sebagai menyeleweng dan bahaya.Inilah padahnya memilih mereka yang pening menjadi orang yang ada sedikit autority dalam negeri. Habis semua ulama dihentamnya. Dr. Uthman El-Muhammady dikafirkannya dengan menghukum akidah beliau sebagai sesat atas alasan yang entah apa-apa. Mereka yang suka menghukum orang Islam lain sesat dan kafir tidak lain adalah Wahhabi.

Kini Mufti Perlis terbaru Juanda Jaya pula..Lihat dan nantikan Ulama mana lagi akan kena tibai dek dia. Pastikan kenyataan ini akan dibuktikan oleh dirinya sendiri.


Hidup Ahli Sunnah Wal Jamaah di bumi Melayu dan serata dunia!

Abu Syafiq.

Bukti Kesesatan Wahhabi

26 July, 2011


Asri Wahhabi Pengganas Palsukan Sijil Kepada Pejabat Mufti & USM?

Mohd Asri Wahhabi mencanangkan kepada umum bahawa dia memperolehi Ijazah Sarjana Muda (B.A) Bahasa Arab/SYARIAH.
Penambahan oleh Mohd Asri perkataan SYARIAH pada Ijazah Sarjana Muda tersebut adalah pembohongan yang nyata berdasarkan dari sijil yang dia paparkan sendiri.


(klik pada gambar untuk besarkan)

Mari kita lihat/kaji.
1- Dengan jelas lagi bersuluh bahawa sijil Ijazah Sarjana Muda dari Universiti Jordan tersebut tertulis yang bermaksud IJAZAH SARJANA MUDA SASTERA dan...sama sekali bukan IJAZAH SARJANA MUDA BAHASA ARAB/ SYARIAH seperti yang didakwa/dicanang oleh Mohd Asri.
 

Disinilah yang dipertikaikan oleh ramai para ustaz bekas penuntut di Jordan. Apa yang sering didakwa Mohd Asri bahawa dirinya mempunyai B.A Ijazah Sarjana Muda dalam B.Arab dan SYARIAH adalah suatu pembohongan jelas. Sebenarnya Ijazah Sarjana Muda (B.A) tersebut adalah hanya pada SASTERA.
Mari lihat biodata Mohd Asri yang dia sendiri catatkan mengenai pendidikannya dilaman internetnya sendiri;

PENDIDIKAN FORMAL:

  • Sek Men Agama Al-Irsyad, S. Perai, P.Pinang
  • Kolej Islam Klang
  1. B.A (hons) B. Arab/Syariah University Of Jordan

(klik pada gambar untuk besarkan)

Perhatikan pada dakwaan/pengakuan Mohd Asri sendiri bahawa dia

mempunyai Ijazah Sarjana Muda (BA hons) B.Arab/SYARIAH. !

Sekarang kita tanya pula mereka yang lebih berautoriti menterjemah sijil Ijazah Sarjana Muda tersebut iaitu Institut Terjemahan Negara dan terjemahan dari Institut Terjemahan Negara adalah seperti berikut;


(klik pada gambar untuk besarkan)

Amat jelas terjemahan sijil Ijazah Sarjana Muda (B.A) tersebut adalah pada SASTERA dan sama sekali BUKAN sijil Ijazah Sarjana Muda B.Arab/SYARIAH seperti yang dicanang oleh Mohd Asri.

Dengan ini pembaca Yang Arif dapat menilai pembohongan tokoh Wahhabi Mohd Asri ini bukan sahaja pada fakta agama tetapi jua pada sijilnya sendiri.

2- Sepekara lagi, pada isu sijil Asri ini juga, jika pembaca budiman Yang Arif amati secara terperinci dan fokus maka seseorang yang teliti akan nampak secara jelas pembohongan tokoh Wahhabi Mohd Asri dalam isu sijil ini.

Bagaimana? ok! Mari kita teliti dan amati lagi.
Mohd Asri tokoh Wahhabi ini beria-ria dan bersungguh benar memanggil wartawan dan seluruh alam untuk melihat dan menayangkan sijil dan secara terang Mohd Asri BIN Zainul Abidin mendakwa sijil yang ditayangnya itu adalah sijil miliknya.

Cukup BANGGA Mohd Asri BIN Zainul Abidin merakamkannya dengan video dan dipaparkan gambar sijil tersebut.


(sila perhatikan molek-molek pada nama pemilik sijil tersebut)



PERSOALAN dan terkantoi yang melucukan disini adalah ! ;
Sijil yang ditayangkan itu dan didakwa pula oleh tokoh Wahhabi ini (Mohd Asri BIN Zainul Abidin) ia adalah sijil miliknya,
Persoalannya! adakah benar itu sijilnya atau ia sijil orang lain yang bernama Mohd Asri Zainul Abidin BIN Uthman (anak kepada pak Uthman) ?!

Pembaca Yang Arif sekalian boleh melihat dengan jelas pada gambar sijil, video yang ditayangkan oleh Asri sendiri dan juga pada terjemahan sijil tersebut amat JELAS ianya adalah milik seorang lelaki anak kepada Uthman dan bukan anak kepada Zainul Abidin.
Sedangkan pabila kita perhatikan pada nama tokoh Wahhabi ini adalah MOHD ASRI BIN ZAINUL ABIDIN yang mana ayahnya bernama Zainul Abidin dan bukan MOHD ASRI ZAINUL ABIDIN BIN UTHMAN yang ayahnya bernama UTHMAN, manakala yang ditayangkan sijil itu milik seorang lelaki bernama Mohd Asri Zainul Abidin BIN Uthman (iaitu anak kepada pak Uthman).

Alahai...kesiannyalah anak pak Uthman tu sijilnya dicuri oleh Asri Wahhabi ini kemudian Asri Wahhabi ni panggil pula beberapa orang bodoh untuk diperbodohkan lagi tunjuk kononnya itu sijil miliknya. Wahai Asri Wahhabi..tolonglah pulangkan sijil yang kau tayangkan itu kepada pemiliknya yang sebenar iaitu anak kpd Pak Uthman yang nama penuhnya adalah Mohd Asri Zainul Abidin BIN Uthman ! plzzz! Ya! Nama pemilik sijil tersebut hampir mirip dengan nama Asri Wahhabi cuma ia berBINkan orang lain.

Nama kau adalah Mohd Asri BIN Zainul Abidin. Ayah kau bernama Zainul Abidin dan BUKAN UTHMAN seperti dalam sijil yang kau tayang-tayang tu.

Dalam sijil tersebut tertulis ianya adalah milik seorang yang seakan-akan namanya mirip Asri Wahhabi:

محمد عصري زين العابدين بن عثمان
terjemahannya : MOHD ASRI ZAINUL ABIDIN BIN UTHMAN???

Dialah pemilik sijil tersebut. Anak kepada pak Uthman itulah pemilik sijil tersebut! dan bukan Asri Wahhabi ini yang namanya wujud seakan-akan nama pemilik asal sijil tersebut.

Lihat nama sebenar Asri Wahhabi ini yang dia sendiri nyatakan dalam laman sesawangnya adalah MOHD ASRI BIN ZAINUL ABIDIN محمد عصري بن زين العابدين ;


lagi;

lagi bukti Asri Wahhabi bernama Mohd Asri BIN Zainul Abidin;



Manakala dalam sijil tersebut adalah nama orang lain iaitu MOHD ASRI ZAINUL ABIDIN BIN UTHMAN
محمد عصري زين العابدين بن عثمان


Sudahkah pembaca Yang Arif faham? saya percaya pembaca yang arif lebih cerdik dari pemalsu sijil ini.

*Percayalah wahai pembaca Yang Arif sekalian ! kemudian kelak Asri Wahhabi ini juga tidak segan silu menyalahkan pula Universiti Jordan yang terkemuka itu.
Mustahil sebuah universiti terkemuka seperti Universiti Jordan SALAH menulis nama pemilik sijil yang dikeluarkannya. Nantikan bayaran yang mahal untuk pembelian sijil atas nama sebenarnya pula.Nantikan Asri Wahhabi ini akan berkata : "Oh! Universiti Jordan TERSILAP tulis nama pada sijilnya" atau nantikan Asri Wahhabi ini memusing/memperbodohkan orang ramai dengan mendakwa: "nama saya ada pelbagai BIN ...BIN itu ...BIN ini...macam-macam adaaa..."

Saya mahu Tuan2 n Puan, Yang Arif sekalian mengamati sebenar-benarnya tunjukan sijil dan ayat-ayat Asri Wahhabi yg diperkatakan dalam video di atas dengan bangganya. Kemudian bayangkan/ bezakan dengan kenyataan-kenyataan yg akan keluar dri mulut Wahhabi Asri ini.

Nantikan Asri Wahhabi ini akan menyalah Universiti Jordan dan nantikan juga siapa sebenarnya ayah kepada Asri Wahhabi ini? 

Wahai Asri Wahhabi..Siapa nama ayah kau??! Abdul Talib?? Zainul Abidin??! atau apa nama sebenar ayah kau? kau ada ayah ke? jika ada apa namanya?
 Apa nama sebenar ayah kau? UTHMAN ke ZAINUL ABIDIN??

Pembaca sekali pasti teringat satu fatwa yang dikeluarkan oleh Mohd Asri BIN Zainul Abidin ini iaitu dia MENGHARAMKAN seseorang merubah atau menukar nama bapanya. Subhanallah! Allah nak tunjuk! Jika Allah tunjukan keatas Syiah yang menuduh Saidatuna Aisyah isteri nabi melakukan zina ..tub tub..tiba-tiba perkara tersebut berlaku pula dan kembali secara hina kepada mereka iaitu mereka Syiah mengamalkan Mut'ah dan ia adalah zina.
Maka jika Asri Wahhabi ini sering mencari publisiti murahan dengan fatwa entah apa-apanya maka jelas ia terpalit kepada dirinya sendiri. Yang jelas sijil yang ditunjukkan Asri Wahhabi itu BUKAN sijil miliknya sendiri tetapi sijil milik orang lain yang namanya seakan-akan seperti nama Asri Wahhabi ini.

Sekian. Oleh anak pak UTHMAN......."pulangkan sijilku yang kau curi tu...! "
" نحن أنصار دين الله - كفى هذا قيمة "


Tulisan bukti ini dipetik dari: (klik)
Petikkan ~ http://www.abu-syafiq.blogspot.com/
👇  👇  👇
Blog Ahlussunnah Vs Wahabbi [disini..!]
👇  👇  👇
https://abusalafy.wordpress.com/



Dr Haron Din isu Bid'ah ~APAKAH MUDAH KATAKAN BIDAAH PADA SESEORANG


. .
~***~LadingEMAS~***~

No comments:

~*~*~*~ Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ~*~*~