~*~KALiMAH TauhiD~*~

~**~TiADA TUHAN KECUALi ALLAH, MUHAMMAD RASULULLAH pd SETiAP KERLiPAN & PD SETiAP NAFAS Sbyk LuasNYA APA YG ADA pd iLMU ALLAH ~**~
~*~SOLATLah KiTa, Sebelum kiTa diSOLATkan~*~
~*~PLS OPEN this WEB with MOZILLA FIREFOX or INTERNET EXPLORER...for BEST Results, Tq(^^,)V

AL_QURAN Video+ TerJemahan

~*~*~*~

HADIS ~ PESANAN RASUL KITA, UTK UMATNYA TERSAYANG!!!

~*~*~*~*~*~*~*~*~*[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~~*~~[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~~**~~[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~~***~~[PerHaTiKan MuTiARA KATANYA]
~*~*~*~* ~*~ ~*~
PESAN Rasululah S.A.W
“Sesungguhnya PALING diRASA BERAT oleh seOrg MUNAFIK, ADALAH melaksanakan SOLAT ISYA' dan SOLAT SUBUH. Sekiranya mereka tahu akan ke AGUNGAN PAHALAnya, NISCAYA mereka mendatanginya (ke MASJID, SOLAT berJEMAAH) sekalipun dlm keadaan MERANGKAK2
(HR Bukhari Muslim)

~*~ “Sesungguhnya ALLAH akan mgumpulkan Org2 MUNAFIK dan 0rg2 KAFIR di dlm JAHANNAM
(An Nisa:140).

SOLAT BERJEMAAH LEBIH TINGGI 27 DERAJAT DIBANDING SOLAT SENDIRI“
(HR Bukhari – Muslim)

~*~ Download Audio Kuliah
***
~***~أَفَلَا يَتَدَبَّرُونَ الْقُرْآنَ أَمْ عَلَى قُلُوبٍ أَقْفَالُهَا (Setelah diterangkan) APAKAH mereka[KAMU] SENGAJA tidak berUSAHA MEMAHAMI serta meMIKIRkan isi Al-QURAN? ATAU HATI mereka TERKUNCI RAPAT (yg mghalangnya drpda MENERIMA AJARAN Al-QURAN)? (QS Muhamad: 24) ~*~*~***~

Friday, December 9, 2011

Kejahatan tentera amerika ~ Terhadap Wanita2 Islam Iraq

Lihatlah Gambar Terbaru Kejahatan tentera amerika Merogol Wanita Iraq

Iraqi resistance fighters call for Americans to be castrated on the banks of the Euphrates River

by
Ernesto Cienfuegos
La Voz de AztlanLos Angeles, Alta California – May 11, 2004 – (ACN) As more horrid photographs are released and revelations made public concerning the depraved sexual acts against the Iraqi populace, the entire Arab world is becoming increasingly angrier and more outraged. Yesterday, Iraqi resistance fighters called for Islam to castrate Americans on the banks of the Euphrates River and today an Islamic web site in Egypt showed a video of American Nick Berg of Philadelphia being “decapitated” as revenge for the sexual abuse and torture by American and Jewish interrogators at the Abu Ghraib prison.

Many of the pictures and videos showing the worst sexual atrocities at the prison have not yet been released. The US Senate wants to view them in private prior to their release. Perhaps the US Senate can also view the photographs of the five Latinas La Voz de Aztlan has published at http://www.aztlan.net/latinas_us_military_raped.htm that were also brutally raped by the US military. The US Senate would not escape seeing the suffering and sheer agony in the faces of these women who were wearing US military uniforms when they were also dehumanized, raped and betrayed by the Pentagon.

The situation is bound to get worse as new pictures “dishonoring” Iraqi women are made public. Many of the rapes where photographed and filmed and sold to US pornographic web sites. One of these web sites has shut down ever since La Voz de Aztlan made the information public. The web site at IraqBabes.com showed graphic photographs of Iraqi women and girls being brutally raped and dehumanized by White or Jewish soldiers in mercenary uniforms. The web site was advertised to American perverts as “Horny soldiers having extreme sex in war”, “Extreme gangbangs out of Iraq”, “Iraqi men forced at gunpoint to watch their women f_ _ _k in the dirt”, and “Watch Iraqi bitches royally screwed”.

The above web site and others on the Internet showing brutal rapes of women and other unspeakable depravities against females are intended for viewing by personnel of the US Armed Forces. There is no barrack in any US military fort or installation where there is not a least one depraved US soldier getting off while watching one of these totally filthy web sites. Perhaps these web sites greatly contributed to the rape of the five Latinas in uniform whose lives are now totally in shambles. Also, the graphic violence against women that is shown in these web sites may be greatly contributing to the out of control violence against military spouses.

La Voz de Aztlan prays for the family of Nick Berg, who like Daniel Pearl, must have suffered incredible terror just before his head was cut off. We also pray that Donald Rumsfeld resigns before it is too late for the entire world. We are surely headed towards an impending doom if we don’t stand up and act morally and justly!

Lihatlah Tentera Amerika Merogol Wanita Iraq Beramai-ramai

During the last week of April 2004 nine allegedly bogus images depicting the brutal rape of two Iraqi women surfaced on an Arab web site. Within days the Iraqi prisoner abuse scandal exploded into the headlines. Americans were shocked by PG-13 images of abuse and “The Taguba Report” was made public. This left me to ask, “Is this just coincidence or damage control?”
Amnesty International seems to feel the Taguba Report was never meant for the public but was partially released as digital images found it’s way into the “public domain”. They said, in an open letter to President Bush,
“Amnesty International is concerned that the Taguba report was not intended for public release, and that the administration’s current response has only come once the report and the photographic evidence came into the public domain.”
WORLDNETDAILY
WorldNetDaily reported that the Iraqi rape pictures were bogus because they could be found on the porn site “Iraqi Babes”. Although Linda MacNew, the owner of the porn site admitted in the WND story that she couldn’t tell if the images were fake or real.
“MacNew told WND she was not able yesterday to verify conclusively that the photos, which she said were produced by the Hungarian “Sex in War” site, were legal or illegal — meaning whether the women involved were without question porn actresses or were actually raped on camera”
Of course if the images were real a good form of damage control, from a Military Intelligence point of view, would be to have them turn up on a porn site as porn.
These pictures are not typical of most porn. The women are wearing no make up. They appear truly distressed and good acting is not a trademark of porn.
At that time I paid to join “Iraqi Babes” to see for myself and found an accompanying video clip which depicted comical looking “Iraqi soldiers” being forced to watch the rape. I never saw the “Iraqi soldiers” in the same frame as the women and they were probably spliced in to give the video the “cheesy” look of real porn. The video also showed the young girl penetrated anally with only some spit from her rapist for lubrication. The soundtrack consisted only of loud rock music.
WATER BOARDING?
This picture undeniably depicts the use of water torture although it was taken before “The Taguba Report” and torture stories were made public. It shows an interrogation that is too close to the more commonly used and officially authorized “water boarding” to be mere coincidence in my opinion.
news parody border
From the Taguba Report:
“When he returned later, Wisdom testified: I saw two naked detainees, one masturbating to another kneeling with its mouth open…”
The following image seems to show a technique taken right from the above quote in the Taguba Report. The technique of dehumanizing a prisoner by making him (or her) kneel naked as an open mouthed “receptacle”.
These pictures have haunted my conscience for five years. I believe they are most likely real. But even if they are fakes they are well done enough to illustrate the horrors of torture.
It would be disingenuous to say that releasing torture photos to the American public would endanger the lives of U.S. personnel. The Iraqis know better than us what we are doing there. They don’t need pictures to know their neighbors and relatives are being arrested, interrogated and humiliated.
President Obama now wants to ban the publishing of POW torture photos. Is this so he can hide his own possible future war crimes?
No nation that calls itself civilized would even have to debate whether the use of torture is justified. Left unopposed it’s use only gets progressively more brutal and more frequent. What we should all consider seriously is that minds that can justify torture’s use overseas can just as easily justify it’s use here at home.
In a report issued by the International Red Cross:
It said some coalition military intelligence officers estimated “between 70 per cent and 90 per cent of the persons deprived of their liberty in Iraq had been arrested by mistake.”

Hanya Allah Yang Maha Mengetahui Kepedihan hati Umat Islam Apabila menatap gambar-gambar ini..

Ya Allah Bantulah Umat Islam.. sedarkanlah hati mereka yang sentiasa lena  dengan kenikmatan dunia dan takut kepada mati… Ya Allah Berilah Hidayah Kepada Kami…
Video memperlihatkan niat sebenar amerika dan bush terhadap umat Islam sedunia.

~*~NEWS TV


Akibat kita meninggalkan ISLAM dlm kehidupan kita.. tunggulah janji Allah pastinya BENAR

Please Note: The photograph below has been provided to La Voz de Aztlan alleging that it is not an actress but an Iraqi girl raped by the three mercenaries in uniform. We know for a fact that many pornographic web sites actually do publish real rape photographs and videos and pass them as being done willingly by actresses: استجواب مسلمة عراقية على فراشها بعد اقتحام بيتها
المصدر على هذا الرابط
كتب المشرف على المدونة: كما فعل النصارى الأرثذوكس – بتحريض من كنيستهم في البلقان -  جرائم وفظائع بحق مسلمي البوسنة والهرسك وكوسوفا وخصوصاً تورطهم في تصوير مسلسل الاغتصاب الوحشي لأكثر من مائة ألف امرأة وفتاة مسلمة من مختلف الأعمار حتى راجت في الغرب المهووس بالجنس سوق كبيرة لهذه الأفلام إلى أن بلغ سعر الشريط الواحد منها في وقتها حوالي الألف دولار، تحت سمع وبصر الدول الغربية التي تتدعي الحفاظ على الحقوق وكرامة النساء والإنسان.
أتذكر هذه التقارير الصحفية الموثقة إبّان عملي بالصحافة التقليدية فترة التسعينات الميلادية وأنا أطالع اليوم تقارير جديدة مزعجة ولكن من العراق المدمر هذه المرة وما أشبه الليلة بالبارحة تعددت الجرائم وصليب الغدر والحقد واحد.
يكشف الموضوع عن تورط عدد كبير من جنود جيش البغي والعدوان الصليبي الأمريكي في تصوير عمليات اعتدائهم على أعراض الحرائر مرئياً (فيديو) وفوتغرافياً ومن ثم بيعها لمواقع الفحش الجنسي بأسعار خيالية والتكسب من ورائها، وهو التقرير الذي أصبح موضوع الساعة الآن لدى أهل المدونات الأمريكية والغربية والذين شكلوا جبهة ما بات يسمى بإعلام الأفراد المنافس لوسائل الإعلام التقليدية.

هكذا يروج العلوج المجرمين لأفلام وصور اغتصابهم للعراقيات على الإنترنت
ولقد وجدنا صوراً من تلكم الصور التي كشف عنها المدونون الأمريكان من المناهضين لحرب بلدهم الظالمة على العراق وأفغانستان والتي زعم الجيش الأمريكي بحسب ما تناقلوه أنها صور مفبركة من ورائها مواقع إباحية، ونفوا أية صلة لأفراد قواتهم بهذه الصور وهو الأمر الذي كذبه المدونون وفندوه في عدة مقالات. السؤال هو هل كانت صور معتقل (أبو غريب) أيضاً مفبركة يا أكذب الأوغاد؟
وقد ذكرت المدونات أيضاً أن هناك يد عليا خفية تحرض وتشجع على هذه الممارسات وأن القيادة العسكرية العليا تعلم بإدمان كثيرين من الجنود على تصفح المواقع الجنسية المخصصة للعسكريين حيث تحوي على مجموعة كبيرة من هذه الصور والأفلام وأن لدى أفراد الجيش منتديات يشرفون عليها ويشتركون في عضويتها حيث يتبادلون هذه اللقطات بمختلف الوسائل وبالبلوتوث بعد التقاط فجورهم في أعراض المسلمات بكاميرات الجوال وغيرها.
وهي الصور والأفلام التي تسول لهم فعل هذه القبائح وحملهم على التنافس في انتاجها وكأنها مشاهد ابداع فني وليست انتهاك للأعراض والحرمات.
الجدير بالذكر أن الذي كشف عن هذا الأمر وفجره تعرض نسوة ملتحقات بالجيش الأمريكي من العرق الهسباني (المنحدر أهله من أمريكا اللاتينية الجنوبية) للأغتصاب الجماعي وتصويرهن أثناء تعرضهن للتعذيب السادي على يد رفاقهن في معسكرات جيش الاحتلال وقد أشرن إلى أن تلكم الصور انتشرت لهن على الانترنت بعد أن قام المغتصبون ببيعها وتدوالها على نطاق واسع [تفاصيل الموضوع على هذا الرابط بالإنجليزية].
ولكم أن تتخيلوا ما فعلوه ويفعلونه على مدار الساعة من فظائع بالمسلمات والأسيرات العراقيات في المعتقلات إذا كان هذا ما فعلوه بنسوة أمريكيات يعلمن جنباً إلى جنب معهم في خندق واحد.
ومن باب التحذير وجب أن نذكركم أن هذه الصور مزعجة جداً وتحوي مناظر تخدش الحياء العام وتدمي القلب قد تجدونها (بعد تغطية العورات) على مقال نموذجي من هذه المدونات.
ولولا حاجتنا إلى التوثيق في النقل كما عودناكم، ولعلمنا أن ترجمة هذه التقارير سوف تزعج الأمريكان الذين سوف يسارعون إلى تكذيبها ومن ثم الاحتحجاج ضد شخصي الضعيف كما كانوا وما زالوا يفعلون ضد كل قلم حر يرتفع ضد جرائمهم، لولا هذا كله لكنا امتنعنا عن وضع الرابط لوجود بعض من هذه الصور عليه، ونقول: وإن كانت القاعدة تقول أن”ناقل الكفر ليس بكافر” فإننا ومع ذلك نعتذر مقدماً عن اضطرارنا آسفين إلى هذا، إلا أن سكوت وسائل الإعلام العربية أو قل المستعربة ورفضها نشر هذا المقال وغيره، بل وإعراضها عن معاناة ألوف من نساء العراق في سجون فرق الموت الشيعية والأمريكية وما يتعرضن له وتناسي قضيتهن، يحملنا راغمين على هذا الأمر..
والحمدلله على عصر الإنترنت والمدونات حيث ما زال بإمكاننا أن نتحرك بحرية وفاعلية أكبر شاء من شاء وأبى من أبى، عسانا نحرك في أنفسنا بقية من نخوة أو كرامة راجين منكم أن تقوموا بدوركم بإرسال هذا الموضوع ورابطه إلى وسائل الإعلام كافة والمنتديات وبقية المدونات وإلى كل من هو لديكم على قائمة الإتصال البريدي.
كما نأمل أن تستيجبوا لاقتراح المدونة بجعل شهر مارس القادم لهذا العام شهر الشهيدة عبير وأخواتها من المغتصبات والأسيرات العراقيات للتذكير بما تعرضن  له ويعانينه، وأن يكون هذا المطلب مطلب كل عربي ومسلم تتبناه أنت ومن الآن قبل غيرك.
تجدون ضمن أقسام هذه المدونة قسم [جرائم الصليب في العراق] الذي نجتهد فيه توثيق ما تنشره وسائل الإعلام من تعدي وانتهاكات ترتكبها قوات التحالف الباغية وقوات العملاء الخونة على أهلنا أهل السنة والجماعة الذي تصدوا ويجاهدون وحدهم جيوش الصليبيين الجدد وأذنابهم من الفئة الباغية والمرتدين، والله غالب على أمره ولا حول ولا قوة إلا بالله.
مدونة التنصير فوق صفيؠساخن
http://deedat.wordpress.com/
مصدر التقرير من المونات الأمريكية المنقول عنها على هذه الرابط [تحذير صور فظيعة]:
http://aztlan.net/castrate.htm
Photos Show Rape of Iraqi Women by US Occupation Forces
USA rape and sodomization of Iraqis worst than imagined

عراقية تناوب على اغتصابها مجموعة علوج
المصدر على هذا الرابط

صور أغتصاب عرقيات










http://www.cools4u.com/hotlinks/hots/iraq7.jpg
http://www.cools4u.com/hotlinks/hots/iraq8.jpg
http://www.cools4u.com/hotlinks/hots/iraq4.jpg

Respon

  1. Semoga Allah laknati semua tentera Amerika

    • saya anggota tentera malaysia,mmg xpuas hti lihat apa yg dilakukn oleh tentera amerika mmg celaka sial. geram yg amat sgt!! Ikutkn sy. Tkjut sy tgk gmbr skjp td. Ikutkn sy nk bunuh smua skali!! Klu ada peluang! Mna2 pn ble mati.

      • terkutukla mereka yg berkelakuan seperti binatang ni,langsung x bemoral,kesihan wanita2 2…

      • assalamualaikum!,saya sgt benci dengan amerika,laknat kafir,dajal,neraka jahanam,kalau boleh behead saja org amerika xkira laki@pompuan,tua,muda,kanak2.kita buat sezalim2 nya pada org mereka..

      • Itulah iraq.dulu hebat terkenal anti amerika,ganyang amerika,perang amerika,akhirnya 100%politik,ekonomi maruah mereka ditangan amerika.begitu juga afghanistan.negara yang hebat menentang amerika,perang amerika,akhirnya menerima nasib yang sama dengan iraq.kita benci amerika,anti amerika,tapi kita lemah,kita kena ada strategi waktu lemah.bukan sondol semacam je.

      • tiada perikmanusiaan lgsung.. sbab tue umat islam plunye bsatu untuk mnntang kkjaman tsebut. rugilah kita andai kata tiada ksatuan dan hnya pnting kn ksenangan sdiri smata2…mahukah kita lhat saudara kita dplakukn sdemikian rupa?? fikir2kn lah… Allahu alam…

      • Saya anak seorang tentera. Tak guna kita nak cakap perkara ini. Jasa tentera, saya tak pernah rasa. Bahkan kejian dan kutukan oleh masyarakat kepada tentera. Cakap pun tak guna. Kalau berlaku huru hara di Malaysia, kita biarkan ajerlah, moga jadi teladan.

    • hancurkan yahudi…..

  2. ya allah… siannyer… mudah2an mereka yg teraniaya tu berakhir dgn kesudahan yg baik… amin

    • Sama-samalah kita berdoa Semoga Allah memberi kemenangan kepada umat Islam.. tentang rencana dalam bahasa arab, saya minta maaf kerana kadang-kadang masa tak mengizinkan… T.kasih kerana sudi membaca kandunagn blok saya… Salam Ukhuwah Islamiah daripada saya…السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

    • Salam. sedih n x tahu nak kata apa bila lihat nasib mrk yg cuba mempertahankan nyawa tp maruah n hak yg tergadai. Syukur yg teramat kpd ALLAH krn sy d bumi malaysia yg msh merasa nikmat bebas n hak sbgai manusia. amin3…………………. smga mrk yg dizalimi selamat dlm kandung perlindungan ALLAH SWT.

  3. celako punyo kapir

  4. ini tjadi ble islam tk ditakuti….
    di mane clap nye….
    kte sepatut fikir perkara ini….

  5. subhanallah..
    sy rasa nak menangis…

  6. ya allah laknati lah kezalim yang belaku

    • JAHANAM OWG AMERIKA!!!!!!!!!!

  7. syukran krn anda telah hantar saya gambar kezaliman anak2 dajjal di timur tengah,org2 islam lain semua diam takut periuk hilang,takpa tunggu khalifah akan turun tak lama lagi yg Allah sudah janjikan dialah askar imamul mahdi yaitu hero pembela kita memusnahkan kemungkaran dgn zulfakarnya.tlg kirim gbr dlm video dlm youtube!Terima Kasih.

  8. Kekejaman yang berlaku adalah disebabkan kelemahan kita sebagai umat Islam gagal dalam memperkukuhkan dan menjadikan agama Islam sebagai agama yang paling kuat di muka bumi ini, sebaliknya mereka yang dahulunya lemah telah bangkit untuk membalas dendam iaitu kafir durjana. tidak perlu risau dan rasa sedih di atas penderitaan mereka ini kerana mereka telah dijanjikan syahid dan telah tersergam indah syurga di depannya kerana berkorban nyawa dan maruah untuk mempertahankan agama Islam..ALLAHU AKBAR…ALLAHU AKBAR..

    • LAKNAT YAHUDI!LAKNAT ISRAEL!LAKNAT AMERIKA!

  9. ya Allah, hancurlah kaum kafir ya Allah.. sesungguhnya kami hanya bergantung harap padaMu..
    “Adakah kamu menyangka bahawa kamu akan masuk syurga pada hal kamu belum didatangi ujian seperti yang dialami oleh orang dahulu. Mereka ditimpa kepapaan, penyakit dan ketakutan sehingga berkatalah rasul dan orang yang beriman bersamanya : “Bilakah akan dating pertolongan Allah ?” . Ketahuilah sesungguhnya pertolongan Allah sangat dekat.”

  10. INI LAH TG BELAKU KALU ISLAM SENDIRI JADUI BONEKA KAFER LAKNAT…DOK SOH CAKAP MLAYSIA LAH NGERI SAUDI PUN JADI TALI BERUK AMERIKA

  11. ya ALLAH..kAu Yg MAha MenGetAHui tEnTaNg SeSuaTu yG bAkAL bErLaKU & yG bErLaku… BeriLh mEreKa pENgajARan Yg sGt BeRAT..aGr mErEkA TIdAK MeNjaDikN uMaT iSLAM SKeJI aNjiNG & KhINzIR…SmOGA dGn pNgajAraN yG bAkaL eNgKaU BeRI aKn meNyEdArKAn mErekA & AkN mEmBuAt mEreKa MeNgaNgkaT MaRtABat kAuM ISLAM….

    • sodara intan mohon maaf.tulisan anda sya rada terputuns ngebacanya..jadi kurang menyerap ke hati di kernakan tulisan di ubah-2 jadi membacnya tilah lancar sehingga susa untud di pahamin dang hati karen ganguan pemikira dlm mebaca..ibara begbicara tersankut-2 jadi menyimaknya pun tersankut-2

    • Allah maha sabar, dan dia sabar dlm menghukum hambya yg akan di hukum kekal di nerak jaham..nauzubillah..

  12. Ya Allah, letakanlah kedudukan aku bersama2 ahli badar, aku berniat fisabilillah dan sekiranya aku mati, matikanlah aku dalam kedudukan fisabilillah.
    Sesungguh orang2 kafir adalah musuhku dan mereka tidak akan terlepas dari seksaanmu ya Allah.

  13. Semoga Allah, meghancurkan segala keganasan tentera yang zalim dan kafir ini dan ditimpakan oleh Allah kepada tentera ini azab yang pedih didunia dan Akhirat…amin

  14. biarlah Allah yang membalas kekejian kaum salibis… kita harus berjuang tidak boleh diam!!!!

  15. dan masih salahkah kepala orang kafir dipenggal ????

  16. wahai umat islam … buang SEKAT2 nasionalisme kalian hancurkan bendera2 kebangsaan kalian dan bersatu dalam satu BENDERA satu negara KHILAFAH ISLAMIYAH dan hancurkan AMERIKA DAN YAHUDI SETAN….

    • saya bersetuju dengan pendapat anda, cuma tiada pemimpin negara Islam yang boleh menyatukan umat Islam dan memimpin umat Islam kearah kemajuan dan kemenangan di dunia ini.
      Salam Ukhuwah Islamiah daripada saya… السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

  17. Bnar2 apa yg dilakukan tentara Amerika..melecehkan Umat wanita….Wahai Yahudi bersikap lah slayak.a yg sdh d’ajarkan Islam.

  18. jika tentara amerika ngelakuin seperti itu emang kita juga ga bisa seperti itu…?wahai tentara amerikaaa apakah engkau mau lihat saya lakuin apa yg engkau telah lakukan terhadap umat islam?bahkan saya juga bisa lebih kejam dari enkau semua itu maha gampang.jika tentara amerika ga ada tindakan dari pemerintahnya jd jika sy lakuin apa yg dia lakuin apa yg kan dilakuin pemerintah saya?

    • YA ALLAH KEJAHILAN APAKAH YANG TELAH KAMI LAKUKAN SEHINGGA GOLONGAN KAMI WATI DIPERLAKUKAN SEPRTI HAIWAN MALAH LEBI HINA DRPD ITU….KAMI INSAN YANG LEMAH YA AALAH PANTAS KA KAMI DIPRLAKUKAN SEDEMIKIAN RUPA……..TERLAKNAT AMERIKA DAN TERLAKNAT SELURUH ORG2 KAFIR…SESUNGGUHNYA AZAB ALLAH MAHA PEDIH………

  19. ALLAHUAKBAR..tak sampai hati nak tengok,.. “wahai ALLAH turunkanlah bala dan hapuskan tentera amerika yang telah melakukan kezaliman dibumi iraq atau kiamatkan dunia ini segera, sesungguhnya ALLAH yang maha berkuasa”.

  20. ALLAH letakkan kejayaan seluruh jin dan manusia
    hanya dalam agama, sejauh mana taat perintah ALLAH, ikut sunnah RASULULLAH s.a.w…jadi beriman pada ALLAH dan RASULnya adalah hak dan wajib ada pada seseorang islam contohnya masitah ra sanggup mati kerana ALLAH…

  21. yaallah!…zalimnya kesian sungguh
    nak tengok pun x sanggup, andai la ada kuasa sakti jam ni gak nak letupkan silaknat amerika tu.
    ya allah lindungi la orang2 islam dan anak2 kami

  22. celaka ko kapirrrr

  23. Hari kecoh buat demo bantah ISRAEL…buang masa jeee!
    KALAU KITA BETUL ISLAM…DAN PEMIMPIN ISLAM YG ADA…..NEGARA ISLAM YG ADA ..
    WAJIB ISTIHAR PERANG DENGAN YAHUDI
    …SEMUA NEGRA ISLAM YG KAYA DITELUK ITU.
    BERSAMA MENGHANTARTENTERA …
    BARU ISRAEL TAKUT.TAPI SEMUA….SEMUA
    KASIH KE DUNIA DAN KEMEWAHAN !
    CAKAP LEBIH LEBIH DI TV…
    LEPAS TU BERI LESEN JUDI BOLA …TUHAN MANA
    NAK TOLONG

  24. oh kenapa ini berlaku.nanti aku rencatkan senjata tembak2 nanti baru tau.

  25. YA ALLAH.. TUNJUKKAN KEKUASAANMU SEBAGAIMANA ENGKAU HANCURKAN TENTERA BERGAJAH.. ENGKAU MAHA KAYA…MAHA PENYAYANG..KAMI HAMBAMU YANG LEMAH DAN HINA..AMIN..

  26. Sama2la kita berdoa spaya orang islam mencapai kejayaan. bersatula kita semua menentang musuh2 Allah swt ini biarpun gugur syahid. xpyh memaki krana itu hanya menambah dosa yang sedia ada, tapi berdoala kpda Allah swt agar menghancurkan mereka2 ini.

  27. HANCURKANLAH LAKNATULLAH ITU ..

  28. Wahai sahabat2 ku semua, sesungguhnya Allah akan menurunkan bantuan (Iman Mahdi A.S) kepada dunia untuk menentang kaum kafir (yahudi & nasrani) kerana kemungkaran2 yang berlaku didunia ini yang dinyatakan oleh Allah SWT dalam mensyaratkan penurunan Imam Mahdi A.S telah terjadi. Islam akan memperolehi kemenangan. Kemenangan itu akan mencetuskan kemarahan kepada Raja Penipu (Dajjal) dan keluarlah si Dajjal dan menjadi nadi kaum kafir untuk bermaharajalela sebagai pengikutnya. Namun dengan kemungkaran yang dasyat itu, Allah SWT menurunkan pula harapan terakhir umat Islam iaitu Nabi Isa A.S untuk membunuh Dajjal. Setelah Dajjal dibunuh akan keluarlah satu kaum yang cukup2 dasyat yang membawa kerosakan dimuka bumi ini iaitu Ya;juj dan Ma’juj. Tiada satu kaum pun yang mampu menahannya termasuk kaum kafir kerana keluarbiasan kekuatan kaum tersebut. Membunuh tidak kira siapa termasuk kaum yahudi dan nasrani yang membawa penyesalan kepada mereka dengan kemungkaran yang dilakukan selama ini dan masa yang lampau. Sudah terlambat. Umat Islam akan dilindungi oleh Allah SWT. Kesimpulannya: Perbanyakanlah amal ibadat untuk menghadapi kematian atau kiamat yang kian hampir. Memang teramat hampir kawan2 ku teramat hampir.

  29. sy pasti komen ini akn dbuang. post ini plg byk dkomen spt gambar paderi mencuci … wanita hamil. mgapa gmbr ni dmskkn ke sini? perlukah gmbr2 itu dsebar & divideokn lg? siap dgn alamat web. rogol tetap rogol. tidak cukupkah penderitaan wanita tersebut? tak perlu digambarkan. jika berkuasa bawalah perogol ke muka pengadilan. org kita memang suka benda begini.

    • Apa yang saya paparkan sebahagian yang telah ditapis, terlalu banyak gambar-gambar pembunuhan kepada umat Islam, sehingga setengah ulamak yang perihatin terhadap pembunuhan umat Islam telah merekod semua jumlah pembunuhan umat Islam seluruh dunia.
      saya mengambil langkah berjaga-jaga sebagai menghormati nama blog saya yang memperjuangkan ajaran Rasulullah SAW. Salam Persaudaraan Islam daripada saya..السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

  30. Ya Allah…hanya doa dan air mata yang mengiringi saat mata terpaku dengan gambar2 di atas…hanya sekali imbas dan tidak sanggup untuk saya menatapnya lagi…Maha Suci Allah yang mengkehendaki apa yang berlaku dan hanya Dia yang Maha Mengetahui dan pemberi balasan…Ya Allah…Laknatlah mereka Ya Allah!!!

  31. ya allah..

  32. Ya Allah. Menitis air mata bila melihat gambar di atas. Adakah martabat suci kita diperlaku sedemikian rupa? semoga Kau laknatilah manusia yg zalim itu….

    • Marilah kita berdoa kepada Allah SWT, agar umat Islam dianugerahi pemimpin yang cerdik, beriman dan wara’ serta tidak tunduk kepada syaitan dan sahabat-sahabat syaitan untuk memimpin umat Islam keluar dari kancah dunia yang amat dahsyat ini.Terimalah Salam Ukhuwah Islamiah daripada saya denga lafaz yang mulia…السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

  33. SETAN!!!!!!

    • Fahamilah setiap percakapan dan pergerakkan amerika dan yahudi yang bersembunyi disebalik bantuan kemanusiaan, bantuan teknologi, bantuan ketenteraan untuk keamanan dan lain-lain bantuan, sebenarnya amerika dan yahudi adalah musuh Islam yang Allah SWT ciptakan untuk menguat dan menguji keimanan orang-orang mukmin, bagi mereka yang cintakan nikmat zina, amerika bersedia memberi berbagai cara untuk memuaskan nafsu zina seperti dalam gambar tersebut, bagi orang Islam yang berminat kepada kemewahan seperti raja-raja arab, mereka boleh mendapat kemewahan seperti apa anda lihat didunia sekarang ini, kesannya umat Islam telah disembelih dihadapan mata mereka pun, mereka masih boleh berbincang dengan pembunuh tersebut sambil ketawa dan senyum di hotel-hotel bertaraf dunia, bagi orang Islam yang cintakan pangkat dan pengiktirafan, amerika boleh melantik pemimpin-pemimpin Islam untuk memerintah negara-negara Islam dan dibantu dengan pelbagai dana seperti di negara-negara arab ( arab saudi, kuwait, bahrain, jordan, iraq, pakistan, afghanistan dan lain-lain negara-negara Islam) semuanya amerika,yahudi dan syaitan dapat sediakan dengan syarat mereka mesti tanda tangan di PBB dahulu (pusat pemerintahan mereka ). Bagi mereka yang cintakan pengiktirafan seperti Dr, Profesor, Prasiden, Pemenang Nobel dan sebagainya, amerika dan yahudi serta syaitan dapat berikan kepada kita dan akan di heboh-hebahkan di PBB, CNN, BBC dan lain-lain media, mereka sentiasa puji kita sepanjang hayat dalam media-media mereka.Betapa sukarnya untuk menjadi Orang MUkmin Pilihan Allah SWT, sebab itulah Rasulullah SAW memberi pahala kepada mereka yang menghidupkan Sunnah Rasulullah SAW di akhir zaman dengan Pahala Syahid.
      Sama-samalah kita berdoa kepada Allah SWT agar kita dianugerahi hati yang benar cintakan Allah SWT yang tidak berselindung disebalik Politik, Perkauman, Kepentingan Peribadi,Pangkat,Nafsu,Takabbur dan lain-lain sifat Mazmumah yang menghalang Amal Soleh kita daripada Bertemu Dengan Allah SWT. Jika kita mampu mensucikan diri kita daripada sifat-sifat tersebut barulah kita mampu menentang amerika, yahudi dan syaitan. amerika, yahudi dan syaitan tidak mampu hidup tanpa sokongan negara-negara Islam, sebahagian besar nikmat Allah SWT ke bumi ini adalah terdapat di negara-negara Islam. Betapa besarnya dugaan Allah SWT kepada mereka yang ingin mendapat gelaran ” Mukmin Billah atau Orang Benar-benar Beriman kepada Allah SWT ” Maka jika kita semua tidak tertipu dengan dugaan tersebut, berkemungkinan besar kita baru mendapat gelaran Mukmin Pilihan Allah SWT, jangan kita mengutuk amerika dan yahudi serta syaitan jika kita adalah agen mereka secara tidak sedar.
      Salam Ukhuwah Islamiah daripada saya السلام عليكم ورحمة الله وبركاته .

  34. insya Allah..dengan kejahatan amerika pada orang islam, suatu hari nanti Taman Negara Yellow Stone akan meletup dengan gempa dan gunung berapi bawah tanah..itu fakta sains

  35. subahanallah….sesungguhnya Allah melindungi orang yang teraniaya……ya Allah kau tunjukkanlah kekuasaanmu ke atas kezaliman rejim zionis yang terkutuk 2…AMIN…
    sesungguhnya ISLAM 2 BENAR, SYURGA 2 BENAR, NERAKA 2 BENAR bagi kaum2 yang dah melampaui batas…

  36. ya Allah celakalah yahudi kafir laknatullah…

    • MEMANG PATUTPUN, KNPA DORANG SANNGGUP MENYEKSA ORANG YG TK BERDAYA UNTUK MELAWAN.

  37. ade kah ,tu tentera amerika cariiiiii…..lakhnat

  38. Assalamua’laikum
    Pada pendapat saya, gambar2 sebegitu tidak sepatutnya dipaparkan,memandangkan sasaran pembaca blog di bawah tajuk ni bukan semua tujuan yang baik. Terdapat juga golongan yg hanya sekadar gelodak nafsu semata .Cukuplah diceritakan saja dlam bentuk berita ..usah ditunjukkan bukti yakni gambar2. Gambar2 tu sume tak ubah macam lucah yg menjatuhkan lagi martabat wanita…apa tujuan dipaparkan gambar2 itu? tak selesai pun masalah ..palestin tetap di seksa dalam pelbagai bentuk … penyelesaiannya sekarang ini seluruh umat islam harus berusaha menuntut ilmu yg berguna yg mampu utk melawan segala kekuatan kafir laknatullah … setiap detik golongan kafir semakin ke jauh ke depan …tidak banyak kemajuan yg di capai Islam… panjang lebar nak citer …imho sangat2 x setuju gambar2 sebegitu dipostkan sungguh mengaibkan walaupun dicensored bhg yg tertentu…kita harus berfikiran maju ke depan…di masa kita melihat gambar2 ini syaitan dah seronok …mmm saya tak tau sngt nak terang even sy faham…..sama2 kita berusaha untuk meningkatkan martabat Islam dengan USAHA YANG BETUL … Allah Maha Mengetahui ….

    • Terima kasih di atas teguran anda, semoga dengan apa yang saya paparkan dijadikan sempadan dan sekali-kali dijadikan contoh yang tidak baik, cukuplah dengan apa yang telah dilakukan oleh tentera amerika menyentuh perasaan kita. Carilah ilmu yang memberi manfaat bukan sekadar untuk mendapat sijil, gaji dan berakhir dengan begitu sahaja tetapi biarlah di dunia kita berjaya dan di akhirat kita tidak di azab. Wallah Hu A’lam.

    • Astagfirullahaldzhim
      Merujuk kepada comment saya :>>>>(By: hamba allah on Ogos 3, 2010 at 3:15pm )
      dua perkataan ini “kafir laknatullah” merujuk kepada Israel ..bukan secara umum

      • ya Allah.. menitis air mataku melihat saudara seagamaku diperlakukan oleh yahudi laknatullah.. Sesungguhnya Engkau Maha Kuasa.. Engkau Maha Mengetahui ape yg berlaku.. Berikanlah mereke kekuatan utk menempuh dugaan dunia ini ya Allah.. Aku bersyukur krn hidup d negaraku.. Kau teguhkan iman suadara-suadaraku di sana.. Aminn..

    • setuju

  39. Aku mengaku tiada Tuhan selain Allah s.w.t.
    dan aku mengaku Nabi Muhammad s.a.w. itu pesuruh Allah s.w.t.
    Ok.. anda terima je..tapi x dideletekan pun posting ini
    saya x nak kata apa2 sebab Allah telah mengurniakan otak kepada manusia yakni akal
    dengan akal lah kita akan ditentukan sama ada neraka atau syurga penhujung kita
    mmm andaikan mangsa dalam gambar2 itu adalah mak/adik perempuan/ etc. sanggup x nak posting gambar2 itu internet worldwide semua org segenap lapisan masyarakat agama semuanya leh tgk?????
    mmmmmmmm kalau dah gambar camni leh di’halalkan’ posting atas nama keprihatinan anda terhadap sesuatu perkARA atau pegangan anda atau apa2 jua yang menjadi pendorong kuat didalam objektif anda memposting gambar2 itu…bermakna gambar2 adik Nurin Jazilin Jazimin dan beberapa lagi mangsa malang akibat perbuatan manusia yg berakal tak disiarkan camtu tapi dicensored bhg tertentu actually mmg ada gambar2 itu tapi di”lock”kan ..tepuk dada tanya Iman …apa kata BAYANGKAN DIRI KITA SENDIRI IAITU ANDA ADALAH ORANG DALAM GAMBAR ITU YANG DILAHIRKAN PADA MASA DAN TEMPAT TERTENTU DAN TERPAKSA MENERIMA DIPERLAKUKAN SEPERTI ITU?
    Gunakan akal dengan sebaik baiknya
    Gunakanlah kebolehan yang dikurniakan oleh Allah s.w.t. kepada kita dengan sebaik-baiknya ke arah landasan yang betul Jalan Allah s.w.t.
    Pimpinlah hambamu ini dan seluruh umat Islam dr golongan manusia dan jin ke jalan yang Engkau redhai…aaminnn

  40. Nauzubillah….prasan marah, benci, dan dendam terhadap tentera Laknatullah ini.. Kite bergembira tetapi saudara kite di sana menderita!!
    Terima kasih saudara kerana sudi berkongsi, gambar2 sebegini dapat membangkitkan kemarahan dan semangat org2 kite utk terus mempertahankan maruah Islam dan ummatnya..
    Sy mohon keizinan utk copy n share kpd sahat yg lain yg masih hanyut dlm kelalaian nikmat dunia.
    Teruskan Usaha Anda!! semoga ALLAH merahmati anda..
    Jazakallah

    • Apa yang mendorong saya muatkan ini semua adalah kerana, apabila saya melihat ramai umat Islam yang perasan amal ibadat mereka telah diterima oleh Allah SWT, sedangkan mereka sebenarnya adalah sekutu kuat amerika dan yahudi, pasti Allah SWT tidak menerima amal ibadat kita serta kita adalah umat yang paling dayus diantara umat-umat Nabi Muhammad SAW. Lihatlah pembunuhan umat Islam, Allah SWT dan Rasulullah SAW dihina tetapi kita tetap beribadat sambil menangis, sedangkan saudara-saudari didalam dan diluar penjara dirogol dan diseksa tanpa belas kasihan. Jika Rasul Junjungan berpesan jangan biarkan darah umat Islam tumpah walau setitik di atas muka bumi ini kecuali mendapat pembelaan dari Pemerintahan Islam tetapi biarlah Kaabah runtuh, asalkan maruah Islam tetap mulia dan suci. Apa yang berlaku sekarang, Kaabah dihiasi, darah umat Islam yang disembelih diihirup bersama. Ya Allah terimalah diri ini sebagai umat Islam walaupun tidak mampu membela NamaMu yang Mulia dan memuliakan Sunnah RasulMu yang suci serta tidak dapat menghalang pengaliran darah umat Islam di muka bumi ini, sesungguhnya kami serta ulamak Islam pasti menanggung segala dosa diatas pelanggaran PerlembagaanMu Ya Allah…. Amin Ya Rabbal Alamin.

  41. Allah maha berkuasa …mungkin belum tiba masa pembalasan.. menanti sejauh mana lagi pengikut syaitan itu akan bertindak… janji Allah adalah benar…berbahagialah mereka di jalan Allah…. nantikan azab pedih wahai mereka yang mencabar Allah…Allahhuakbar!!!!!!!!

  42. Salam.. Kepada pembangun blog ini, dicadangkan supaya menukarkan nama blog kepada “Blog Keperibadian Rasululullah”. Penggunaan istilah Blog Peribadi sy lihat tidak sesuai kerana dilihat seolah2 maksudnya Rasulullah’s Private Blog sedangkan Rasulullah sudah lama wafat. Betulkan sy jika sy salah. Yg baik sama2 kita kongsi insyaallah..

    • Pandangan anda betul pada pandangan mata kasar tetapi pada Ilmiahnya tidak, Rasulullah SAW yang kita sanjungi adalah model yang mesti dihidupkan dan ianya adalah satu kewajipan kepada umat Islam untuk menukarkan semua keperibadian manusia biasa kepada Peribadi Rasulullah SAW. Apa yang kita harapkan daripaa blog ini agar akan lahir insan-insan yang menghampiri penyerupaan peribadinya kepada Rasulullah SAW walau pun mustahil 100% tetapi hampir pun sudah cukup untuk membetulkan dunai Islam. Janganlah kita berfikir kita terlalu jauh dengan Rasulullah, malah yakinlah setiap selawat yang kita lafazkan akan sampai kepada Rasulullah SAW dalam saat yang sama, dengan izin Allah SWT. Wallah Hua’lam.

    • betul tu…..

  43. laknat amerika

  44. allahuakbar…..allahuakbar…..allahuakbar…..” ya allah empunya sekelian alam,engkaulah yg maha pekasa,engkaulah yg maha esa,engkaulah yg maha keras azab siksaNya,kami umat islam mengangkat kedua belah tangan kurniaan Mu mengadu nasib kami kpd Mu akn perbuatan zalim keturunan babi dan monyet ini perlakukan keatas saudara kami ya allah,hanya engkau yg dapat membalasNya ya allah,ya allah engkau bantulah saudara kami,engkau angkatlah martabat mereka,engkau kuatkanlah ukhwah mereka ya allah,ya allah engkau hancurkanlah musuh2 islam,terutama sekali amerika dan israil yg sedang membantai umat islam,engkau turunkan azab dr langit dan bumi kpd mereka,sprtmana engkau turunkan azab kpd penentang nabi Mu sebelum kami,ya allah engkau perkukuhkan mujahiddin,engkau berikan kekuatan kpd mujahiddin,engkau jdkan kami sebahagian drpd mereka,hanya engkau pengatur seluruh alam.”

    • Amin Ya Rabbal Alamin.

    • Amin Ya Rabbal Alamin.

  45. ALLAHUAKBAR..ITU LAH SEBESARBESAR KESILAPAN RAKYAT IRAQ..MEREKA SANGGUP DI ROGOL,DISEKSA DARIPADA SYAHID DI JALAN ALLAH, DALAM ISLAM WAJIB BERPERANG JIKA KAMU DIPERANGI, SO IRAQ DIPERANGI,KENAPA RAKYAT ISLAM MEREKA TIDAK BERPERANG??? ITULH UBUD DUNIA, ALANGKAH HEBATNYA JIKA MEREKA BERPERANG MEMPERTAHANKAN AGAMA DAN NEGARA..MATI SYAHID SURGA BALASANNYA..SUBAHANALLAH..ALLAHUAKBAR

  46. amerika mmg ******** (sgala prkataan lakhanat yg ada).

  47. salam smua…
    Allah TIDAK KEJAM…ada HIkmahnya jika benar peristiwa ini berlaku…
    Tuan,Puan,sodara,sodari…
    saya ada 1 pesanan…dari hambaAllah…
    dia berpesan JIKA KITA BANTU AGAMA ALLAH…
    ALLAH AKAN BANTU KITA…
    ALLAH tidak perlukan KITA
    tapi KITA perlukan ALLAH…

    • Sesungguhnya AllahSWT tidak pernah membalas kejahatan makhluknya dengan kejahatan tetapi Allah SWT tetap membalas kejahatan manusia dengan penuh kerahmatan dan kasih sayang. Husnu Zhon kepada Allah SWT akan mendapat pahala dan ganjaran yang amat besar di sisi Allah SWT.

  48. dasar ANJING orang2 itu….mudah ibu2 atau saudara2 perempuannya diperlakukan seperti itu…..AMIN

  49. laknatlah mereka… semoga perempuan2 yang dizalimi dpat menebus syurga di atas takdir Allah itu.

  50. ketahuilah bahawa gambar2 di atas mungkin adalah rekaan semata2. sila lihat dengan teliti seragam ‘tentera amerika’ dlm gambar tak sama dengan seragam sebenar di iraq..
    sebarang post hendaklah dari sumber yang benar2 sahih.
    mungkinkah gambar ini diambil dari laman web lucah..?

    • Jika gambar tidak benar tetapi perbuatan mereka memang benar dan perbuatan mereka melebihi daripada gambar tersebut. Telah banyak aduan dan luahan oleh mangsa di kemukakan kepada PBB dan OIC tetapi semuanya berakhir dengan seribu kekecewaan. Umat Islam terlalu mengharap mereka yang melakukan kejahatan agar membela umat Islam. Itulah kesilapan umat Islam. Ular berbisa tidak akan bertukar menjadi arnab untuk di pelihara di rumah kita.Sedarlah Wahai Umat Islam. Wallah Hua’lam.

  51. sial ne orang amerika and yahudi semoga mereka mendapat siksaan yang berat kelak di akhirat ! Ya Allah binasakanlah org2 yang telah menganiaya umatmu ya Allah dan limpahkan lah bala yang dahsyat keatas mereka yang menzalimi umatmu Ya Allah

  52. ye allah aku ingn engkau ulangi kekusaanmu saat tntara gajah ingn menhncurkan ka’bah,,ye allah aku hanya mmnta bntuan kpadamu tak ad yg bs mrbah slain drimu,,

  53. masalah umat bakal terbela apabila syariah yang dicampak jauh dari hati,digunapakai kembali..sistem daulah khilafah yang jatuh pada tanggal 1 march 1924,kembali berdiri,kerana bangkitnya Islam kembali adalah janji Allah,bersamalah kita mempercepatkan janji tersebut,agar nasib umat Islam sedunia bakal terbela,Allahuakbar!

  54. semoga amerika yahudi mendapat balasan setimpal di akhirat kelak

  55. salam………….,menitis a”mata ni bersama dgn rs dendam amat sgt dgn rupe bentk kekejaman terhadap para wanita islam,sebenarnya yg patut di jtuhkan bala adalah yang menjajah AS.die ni yg tkut sebenarnya kpd muslim.ikut telunjuk yahudi laknat.PBB pn buta mata n hati.pengecut btl,aku memang benci kt AS n YAHUDI.ati busk lbh bsk dr bangkai.tapi aku tau ALLAH melihat stiap apa yg berlaku,ALLAH jthkn bala dia org xkn sdr.conthnye bks menteri yahudi yg bangsat ariel sharon tu,btl ke ejaan aku ni…aaaahh.x mati2 g tu,coma.mesti ALLAH tgah bukak buku dosa lame2 dia.LAKNATULLAH LA ENKO AS N YAHUDI……….

  56. ya allah………
    wahai umat islam di seluruh dunia…
    bersatu lah,untuk menumpas sgala ancaman laknatullah…

  57. karna persatuan akan bisa mringan kan beban yg berat..
    jngan sesama muslim saling memangsa..

  58. INGAT HAI ANAK CUCU ADAM.BAHWA ALLAH ITU TIDAK TIDUR TUNGGU BALASAN DARI ALLAH
    YA ALLAH BERILAH PETUNJUK DAN LAKNAT ATAS MEREKA .HANYA ENGKAU ALLAH YANG MAHA AGUNG DAN KUASA

  59. ya allah ya tuhan ku,,,jauhkan la kmi dri glongn sebegitu yg dilknt allah….mereka akn dilaknat di akhirat kelak…nauzubillah….

  60. Allah maha kuasa…

  61. Ya allah..selepas tgk gmbr ni sy tersedar bahawasanya sy leka dengan nikmat yg dikecap..sehinggakn terlupa nasib kaum sejenis dikawasan bergolak..ya allah selamatkanlah mereka semua ya allah..selamatkanlah wanita di Iraq,palestin,afganistan dan mana2 lagi yg menerima nasib yg sama.. Lupakah binatang-binatang itu bahawa ibu mereka juga perempuan..

  62. yA ALLAH: beri kami kesabaran dan kekautan dalam menghadapi orang2 kafir dan yahudi.

  63. jahat

  64. bapak la,,,,ni da patot kene carot ni,,,jhat btol,,,da jd cam ni pon mate kite as manusia pon ta sdar dri ag kan,,,mmg na m********,,,s****,,,b*******..manusia cam ni pon ade..tak berhati pewot..da jd askar tp askar pemuas nafsu,,tu pon pemimpin dey all ta nampak g askar2 MEREKA jahat,,,kasi potong je dowang nye CIK ALI,,baru la jd askar y bek,,,S******,,,sy bukan nak mencaci ,,,sy tau berdosa,,tp tu je pekatan y sebaek2 nye dowg dapat,,,,

    • Untuk menjadikan diri kita betul-betul insan menjadi pilihan Allah SWT dan bersahabat dengan Rasulullah SAW maka kita mesti sanggup mempertahankan ajaran Rasulullah SAW dengan jelas. Jika kita dapat menhiasi diri kita dengan sifat-sifat Rasulullah SAW dalam kehidupan seharian pasti umat manusia yang melakukan kejahatan sebegini akan malu kepada kita dan kepada umat Islam. Apa yang berlaku sekarang adalah umat Islam juga mengejar nafsu seperti mereka cuma melalui jalan yang halal. Apatah lagi yang menjamu nafsu mereka dengan perkara yang haram. Jika perkahwinan, perniagaan dan Ibadat (secara Halal ) yang tidak disertai nafsu untuk bermegah-megah, memuaskan nafsu, untuk menjadi kaya dan sebagainya pasti Perkahwinan akan melahirkan anak yang mengabdikan diri kepada Allah SWT, tetapi jika perkahwinan secara halal tetapi bertujuan untuk menjamu nafsu maka perkahwinan halal tersebut hanya sibuk melayan nafsu sahaja,
      Jika perkahwinan yang halal dan tidak bermatlamatkan hawa nafsu pasti perkahwinan tersebut sentiasa mementingkan kelahiran bayi yang menyembah Allah SWT dan bayi yang suci dari nilai-nilai keduniaan.Begitu juga perniagaan. Jika perniagaan halal yang disertakan niat untuk mencari untung, mencari kemegahan dan menindas orang lain. Maka perniagaan tersebut bukanlah untuk Allah SWT, walaupun secara halal. Perniagaan tersebut pasti tidak terselit amal jariah dan tidak akan sanggup menghadapi kerugian tetapi perniagaan kerana Allah SWT pasti sanggup menghadapi apa sahaja, apa jua penentuan Allah SWT, terima dengan hati yang redha kerana semuanya telah tersimpan disisi Allah SWT.
      Dalam Ibadat moden yang berlaku sekarang, orang hanya bersolat hajat hanya untuk memohon kejayaan dunia daripada Allah SWT, mereka secara terang-terangan telah menyelitkan permohonan doa selamat walaupun pada zahir pakaian mereka diluar solat terlalu seksi tetapi memaksa para imam untuk mendoakan kejayaan dan keselamatan mereka dalam menjalankan kehidupan secara maksiat.Segala syariat dan kemudahan agama Islam digunakan untuk tujuan nafsu dalam kehidupan mereka. Haji, umrah,Tahlil, Aqiqah,Kurban, solat hajat, solat Jenazah, pengurusan jenazah dan lain-lain kewajipan agama dijadikan bahan perniagaan yang terselit untuk maraih keuntungan duniawi.
      Oleh yang demikian kesatuan dan Ukhuwah Islamiah sebenar agak rapuh dizaman sekarang dan musuh kita seperti syaitan dan amerika serta penyokong-penyokong perkara maksiat dari kalangan pemimpin-pemimpin umat Islam didunia dan umat Islam yang jahil tentang perjuangan sebenar Rasulullah SAW akan menyelitkan segala program maksiat mereka dengan doa dan solat hajat serta tahlil agar nampak Islamik dalam aktiviti mereka.
      Tiada lagi sifat berkorban diantara Muhajirin Dan Al-Ansar yang Rasulullah SAW semaikan. Tiada lagi solat secara Ikhlas tetapi semua solat adalah kerana arahan sebagai tugas rasmi kepada Imam dan Bilal serta pegawai-pegawai agama.Tiada lagi tahlil kerana Allah SWT tetapi segala tahlil berbayar dan berpekaj, Ibadat haji dan umrah mesti melalui saluran tertentu dan berpekaj tiada lagi haji dan umrah yang disertai tangisan air mata kerana menuju Rumah Allah SWT. Semua perkara agama sudah menjadi perniagaan dan dagangan oleh mereka yang memimpin agama.
      Oleh yang demikian maka amerika dan syaitan dapat mengalahkan umat Islam secara senang tanpa membazirkan wang dan tenaga yang banyak kerana tiada lagi nilai Keikhlasan dan Ukhuwah Islamiah dalam semua aktiviti umat Islam. Apa yang kita pandang dan lihat dalam gambar di atas hanya tatapan semata-mata kerana kaki,tangan, pekerjaan kita, akal kita dan segala-galanya telah diikat oleh syaitan dan amerika serta yahudi melalui teori-teori Islam mereka yang telah kita laksanakan dalam kehidupan kita seharian.
      Hanya Insan yang berhati murni kepada Allah SWT sahaja yang akan menangis apabila melihat gambar-gambar yang saya paparkan serta membentuk Keluarga Islamiah dalam kehidupan seharian dengan segera, agar kemenangan Islam secara berhikmah dan tahan daripada segala cabaran dan dugaan datang secepat yang munkin. Jika kita lambat bertindak maka masih jauh lagi umat Islam mencapai kemenangan dan akan memberi peluang kepada syaitan untuk terus menyusun program-proram Islamiah (luaran sahaja) di negara-negara Islam didunia yang mengamalkan sistem mereka.
      Wallahhu A’lam.

  65. astagrfirullahalazim…. wahai pejuang islam, snggpkah kte mlhat saudra sislam kte dprlakukn sbgtu rpa???? ayuhlah kte sume bngktlh, sdrlh dri lena!! bntulah saudra sislam kte. bntu mreka bkn brmkna msti brperng, kte bleh boikot sume brng kluarn amerika, bntu dngn iringan doa… dan sbgainya. salam ukhwah fillah

    • sedihnya……bersabarlah wahai kaum wanita ,sesungguhnya janji Allah itu hampir……..penderitaan ddunia akan terhapus andai dikau percaya n yakin dgn janji Allah bahawasanya d akhirat itu tempat yang terbaik bgimu,engkau akan menjadi muda n perawan,engkau akan melihat mrk yg menganiyamu d siksa tanpa belas kasihan bt selamanya, oleh itu ingatlah ddunia hanya tempat menguji sejauh mana amalanmu,dalam quran bnyk menyebut (sesungguhnya Allah bersama dgn hambanya yg sabar)

  66. bangang!!!!!bodoh!!!! bangsat!!!!!punyer kafirrrr…..dah terang terang mcm tu beli lagi barang kafir sokong lg orng kafirrrr?????

  67. assalamualaikum,
    bukan nak apa2, nak kasi tau..
    ni bukan rogol.Ni berlakon, aku terbuka 1 website aritu…cerita ni dia amik perempuan Latin .
    Lakonan ni.

    • W.Salam. Kalau ini semua berlakon, berbagai lakonan telah amerika lakonkan, sehingga Omar Mokhtar digantung, Saddam Hussin digantung dan berbagai-bagai lagi lakonan dan siasatan serta bantuan kemanusiaan telah amerika bantu membangunkan negara-negara Islam dan menyelesaikan masalah negara-negara Islam. Pentas lakonan yang paling lama adalah Bumi Palestin.
      Betapa umat Islam sentiasa ditipu, yang ditembak didepan mata tidak dikira banyaknya tetapi bagi golongan yang Allah SWT telah tutupkan mata hati mereka tidak dapat melihat kejahatan dan kemungkaran walaupun mata kasar mereka tidak buta.
      Sedarlah tanggungjawab persaudaraan sesama Islam yang merentasi sempadan negara dan benua akan Allah SWT persoalkan di Akhirat kelak.
      Saya tidak berniat untuk memburukkan mana-mana pihak kecuali apabila pihak tersebut telah melengkapi garis-garis panduan yang telah Allah SWT gariskan dalam Al-Quran dan Al-Hadis maka saya terima garis yang telah Allah SWT tentukan.
      Kita tidak boleh menolak apa yang Allah SWT telah tentukan didalam Al-Quran. Jika binatang tersebut Allah SWT namakan dan tunjukkan kepada Nabi-Nabi maka kita terima nama tersebut seperti Lembu dan Surah Al-Baqarah dan Orang Munafiq dalam surah Al-Munafiqun.
      Jika Allah SWT juga anda persalahkan dalam mengaris panduan untuk kehidupan semua Makhluk Ciptaan Allah SWT, maka anda patut menjadi makhluk lain dan mencipta makhluk sendiri serta mengariskan panduan untuk makhluk tersebut.
      Maksud saya, syaitan tetap syaitan, malaikat tetap malaikat, orang mukmin tetap orang mukmin dan orang kafir yang merosakkan dunia ini tetap Allah SWT namakan dengan Al-Mufsidun.
      Jangan kita bersusah payah mengubah penentuan Allah SWT dan syariat Allah SWT jika kita tidak bersetuju dengan Syariat Allah SWT seperti amerika. amerika telah memiliki segala-gala, bersama makmum-makmum yang setia termasuk negara-negara Islam. Maka Allah SWT telah memberi nikmat dan teknologi untuk digunakan didunia ini serta di akhirat kelak bersama orang-orang Islam yang percayakan amerika.
      Sementara orang-orang Mukmin Allah SWT tetap menyayangi mereka, Allah SWT tambahkan iman mereka dalam berbagai kesusahan kerana Allah SWT tahu mereka tetap menyintai Allah SWT dan Rasulullah SAW walau dalam keadaan sesusah manapun. Orang-orang mukmin tetap bahagia dan mentaati Allah SWT walaupun dibunuh dan disembelih seperti ujian Nabi Ismail dan Nabi Ishak yang kita rasakan seperti baru berlaku.
      Hakikatnya Orang Mukmin tetap berjaya di dunia dan Akhirat di Sisi Allah SWT,
      Orang Mukmin tidak pernah menyesal di atas tindakan mereka dan apa yang berlaku, kerana tindakan Orang Mukmin yang bertepatan dengan Al-Quran dan Al-Hadis pasti mendapat habuan Allah SWT.
      Semoga anda memahami konsep Islam sebenar , jangan tertipu dengan permainan amerika, syaitan dan yahudi.
      Sibukkanlah kehidupan seharian anda dengan mengejar amal soleh, bantulah umat Islam dengan kemampuan yang ada. Allah SWT adalah segala-galanya.

  68. pejuang2 syahid seperti Osama laden berusha sungguh bela umat islam, bela mangsa2 rogol wanita islam, mangsa korban anak2 kecil……moga roh para syahid terus beeterbangan dlm syorga mengecapi nikmat syorga lebuh awal spt saidina jaafar abi talib dll……..maka jgn anti osama…..

  69. sentiasa lahir pejuang2 spt Osama……..merekalah yg wajar di agung2 kn sbgi pemimpin…krn mrka bela islammmmmm, maruah islammmmmm

  70. mereka hanye boleh merogollll namun tdk dpt mencabut iman wanita2 itu….yakinlah penzalim2 itu dah kojol kena bomm…atau akn kene bom oleh wanita itu sendiri or pejuang2 lainnnnnn…ALLAHU AKBARRRRRRRRRRR

  71. Assalamualaikum….
    Wahai Saudara kalian. Umat Islam kalah bukan karna LEMAH. Orang-orang yang menentang Islam menang bukan karna mereka KUAT. Cermin-cerminkan diri kenapa? Umat Islam kebanyakkannya melepas SUNNAH Nabi SAW… Umat Islam berdengkian dan berdendaman sesama sendiri… Umat Islam lupa akan AJARAN yang dibawa oleh Rasulullah SAW. Kita lemah melaksanakan Sunnah! Kita gagal merialisasikan Sunnah Nabi SAW dalam kehidupan SEHARIAN KITA.
    Kita kata mau menghidupkan SUNNAH Nabi SAW. Tetapi dalam keseharian ini, kita gagal menghidupkannya dalam diri pribadi malah menunjuk jari kepada orang lain seandainya ada yang coba-coba mau memperbetulkan…
    Wahai! Marilah! Hidupkan SUNNAH dalam diri kita masing-masing. Selepas itu kita realisasikan dalam keseharian…Apabila dapat dicapai kesatuan ini, Insya Allah, kita akan mendapat PEDANG dari LANGIT sebagai bantuan mencapai kemenangan.
    Ingat Perang Badar!!!
    Wassalam…

  72. Berikanlah aku debu dari langit.
    Kun celaka kau allah s.w.t kun celaka kau muhammad s.a.w.
    Pedang langit yg lemah.

  73. Ya Allah,Kau Laknatilah mereka yg telah menyeksa umat ISLAM…Ya Allah sesungguhnya mereka melakukan kekejaman terhadap golongan wanita yang lemah dan kanak2…Ya Allah hambamu memohon tutrunkanlah bala kepada yg amat2 kejam ini..Sesunguhnya Engkau MAHA BESAR DAN MAHA MENGETAHUI..ALLAHHUAKHBAR!!!!!!!

  74. pegi mamp0s rr amerika syarikat…jadi 0wg pangai mcm setan..ntah setan kew 0wg p0wn x taw la..sikap 0wg amerika lebih drpada dajjal..

  75. ya allah biadab anjing2 amerika….allahu akbar

  76. AYYUHAL TENTERA AMERIKA…….ANTUM FI NAAR!!!!!!!!!!

  77. Ya Allah ,Jauhilah perkara seumpama itu, jahanamkanlah semua tentera Amerika dan lain-lain yang melakukan perkara terkutuk itu, berikanlah pembalasan yg terbaik kepada mereka yg terinaya itu.

  78. Dunia dimasa depan Akan Damai…. Tanpa 2 Negara, Fucking Amerika State and Israel Fucking Intruder…

  79. ya allah beri mereka yang zalim hukuman …..

  80. Ya Allah..laknat iblis ni..

  81. Ya Allah laknati manusia yang zalim dan laknat ini

  82. bila kita nak perangi kapir haram ni…. bila tiba masanya, aq akan berjuang habis-habisan dan bnuh tentera laknat tu

  83. MasyaAllah….
    nate kafir nie meme jahat sengoti…..
    laknat natullah….
    pakat doa blako lar…
    moga Allah S.W.T jtuhkn mlng ptako, musibah , bencana kpd musuh islam tu….
    Hnya Allah bleh tlong…
    jd kta dkat2knlah dri kta pd-Nya….

  84. Those American soldiers are no longer human but an animal .. let us Muslims to unite. “Destroy the Jewish ..

  85. Ya Allah…lindungi umat islam dari di zalimi kaum kafir

  86. perjuangan islam bukan terletak pada kebencian kepada orang-orang kafir, tapi terletak pada perkara asas islam. kita membeci mereka tetapi kita ikot telunjuk mereka. kalau nk tau kekuatan orang islam sebenar, pergi la surau @masjid time subuh. berapakah orang islam yang ada disitu. itu pun x semua yang sanggup mati untuk islam even mereka sanggup mengorbankan masa untuk pergi solat subuh kat surau @ masjid.. kaLAU nk korbankan sifat malas kita untuk solat pun kita tak sanggup, usahlah dibicarakan kita sanggup mati untuk saudara saudari kita disana. Renung2kanlah

  87. semoga Allah swt merahmati mangsa2 itu,aminn

  88. bangsat….xde perasaan…TAK UBAH MACAM SYAITAN

  89. Untuk itu bersatulah hai kaum Muslimin…..tak perduli apakah Malaysia atau Indonesia atau Muslim manapun di dunia ini…

  90. Kun celaka lah kau Allah s.w.t. kun celaka lah kau muhammad s.a.w.

  91. sungguh hina apa yg tlah mreka lakukan..

  92. Sumpah seranah shj tidak memberi apa2 kesan kpd musuh laknatullah. Jlnnya mudah… kita kembali kpd Allah… bantullah saudara kita.. boikot mereka dan siapa shj bersama mereka di bumi kita..

[sumber...]




The Rape of Latinas in the US Military

by
Miroslava Flores
La Voz de Aztlan
Los Angeles, Alta California - May 10, 2004 - (ACN) Today, I heard and viewed the "goody two-shoes" First Lady on ABC's "Good Morning America" and almost vomited when I heard her say that the sexual torture of Iraqi POW's and female detainees at the Abu Ghraib prison was not what the USA stands for. I ask, where did she study US history? I would like to invite her to "obtain some culture" and view the play "Ramona" that has been playing continuously for 81 years in Hemet, Alta California (http://www.ramonabowl.com/home.shtml). The rape of American Indians, Mexicans and African slaves has been an ongoing enterprise by barbaric whites ever since European savages set foot on the Western Hemisphere. Perhaps, the "First Lady" can be excused for her ignorance. White Texians are not known to be particularly "educated" nor "cultured"!
The USA military has pillaged and raped the American Indians and the Mexicans in the southwest in the same way they are now doing to the Iraqis. Even today, naive Latinas who join the US Armed Forces are being brutalized and raped by racist Jews and white military personnel. They are being recruited for the exclusive enjoyment of depraved US Jewish and white military personnel. If they are doing this within the US military ranks, what can Iraqi men and women expect in their own occupied land? The brutalization of people of color by white military armed forces is a historical fact.
Another "dirty secret" of the Donald Rumsfeld and Paul Wolfowitz run Pentagon is the shameful "raping" of women of color in the US military that has reached "epidemic proportions". There are hundreds of Mexican-American and other enlisted women in the US military whose lives have been totally shattered by a military they thought would never betray them. Their lives are now in total shambles after the Pentagon threw them out and blame them for the brutal rapes that took place while they were in uniform.
There are hundreds of documented rapes of Latinas in the US military and thousands more that were never reported because of fear and shame of the victims. This is also true of the hundreds of rapes of Iraqi women and young girls that took place in Baghdad during the early days of the US occupation. The following five cases are just examples of the hundreds that have occurred during recent years.
The Rape Case of Second Lieutenant Orlinda Marquez
Orlinda Marquez, one of many Mexican-Americans brainwashed by the US educational system, dreamed of being an officer in the military ever since she was a kid in the fifth grade. Ms. Marquez confesses, "I bought a rucksack from an Army surplus store and ran to and from school with that rucksack." Naive and innocent Orlinda Marquez took an ROTC scholarship and graduated from the Colorado School of Mines in Golden with a degree in engineering and geophysics. She fulfilled her lifetime dream and joined the Army Corps of Engineers in 1987 as a Second Lieutenant.
Second Lieutenant Marquez was brutally raped by a non-commissioned officer while she slept in her barracks and her entire illustrious career and life completely destroyed. She has than self-destructed after a racist US command that has no respect for women of color blamed her for the rape.
The Rape Case of Airwoman Arabella Rivera
Arabella Rivera came from a military family. Her brother was in the Air Force and her father in the US Army. Ms. Rivera , at age 18, joined the Air Force, and was sent to Lowry Air Force Base. Naive and innocent as most Catholic girls, the white military beasts started conspiring against her. Her first orders were to wear short skirts. She had been in photography school at the base for about three months when she was set up for a sexual assault. An officer she trusted forced her to perform oral sex in his car. "I didn't know what the hell he was doing. He grabbed me and pulled me down. ... He wouldn't let me go. I was choking. I thought I would die," she recalled.
After that night, her life was in shambles and she began to drink heavily to relieve her shame. A few days later, walking home from the airmen's club, the same man followed her to a remote part of the base and sodomized her. She said she screamed and cried until he let her go.
The next week, when a master sergeant followed her into a bathroom and began putting his hands up her shirt, she "freaked out," she said. He stopped, and told her the incident never happened, and that life would be hell if she told anyone. Arabella Rivera was subsequently assaulted numerous times. After one incident she was forced to work with her attacker. Arabella Rivera has had intensive therapy, but had to drop out after an extremely traumatic session.
She never reported the assaults because of the threats and feeling that no one would believe her.
Being a female in the military, she said, meant "you had to fight tooth and nail to compete with the men. So I became one of the boys. Had a foul mouth like the men. Drank like them and became promiscuous. I didn't know how to be a lady anymore. I didn't show emotion. I didn't cry."
The above behavior may be the same "syndrome" Lynndie England demonstrated and that is depicted in the the Abu Ghraib torture photographs of Iraqi POW's. Lynndie England reputed to be a lesbian, never-the-less was extremely promiscuous and is now five months pregnant in the brig at Fort Bragg.
Arabella Rivera began therapy, but at first reliving the trauma was too much to take. "I crawled on the floor, cried and cried and said, 'I can't do this anymore.' "I didn't want to die, but I didn't want to live." She ended up in the psychiatric ward of VA Hospital.
The Rape Case of Sailor Yuriria Acuna Pineda
Yuriria Acuna Pineda of the US Navy now lives in Los Angeles . . . homeless. A young Mexican-American woman of very meager economic resources, she has been unable to find help for her mental problems due to the brutal rape inside a bathroom by another sailor by the name of Roger Northern II in June of 2001. The US Navy investigator by the name of Kevin O'Neil concluded that Yariria had "asked for it"!
At a homeless shelter for veterans in Long Beach, Acuna Pineda has applied for benefits for post-traumatic stress syndrome and has begun counseling.
Although she is only 24, she said it's hard to feel hopeful about her future when she had planned to remain in the Navy. "Everything I learned in there, it's useless now. I have to start all over. I feel it was all taken from me, what I had worked so hard to get."
The Rape Case of US Army Medic Susana Armenta
As one of the few women working in an ambulance unit at Tripler Army Medical Center in Hawaii, 18-year-old Susana Armenta did not question a supervisor when he instructed her to wear only dresses.
She was alone in her barracks early one morning when her supervisor walked in and sexually assaulted her. As he was leaving, Armenta, now 39, recalls his saying, "Thank you. You just made my day."
She did not report him, she said, for fear she would be demoted or punished.
Two months later, she left the service and eventually joined the Reserves.
In 1991, Armenta was activated for Operation Desert Storm. She was at Fort Carson in Colorado Springs doing laundry when she walked back into her room and suddenly felt a huge shove.
"I remember seeing a face and blond hair. I know the person was very heavy because I was hurting so bad," she recalled.
She remembers few details of the rape itself, but can recall waking up the next morning feeling numb. "I went to the bathroom and saw the blood and the stickiness and the bruises," she said. "I took the longest shower of my life, and that was it."
Weeks later, she realized she had contracted a sexually transmitted disease from the assault, she said, and was treated by a doctor.
After the rape, Armenta returned to work. "I drank wine to keep myself under control. I was so scared I would see him again. One day at work I began crying hysterically. I asked for a chaplain, and the next thing I knew I was admitted to the psychiatric hospital."
The Rape Case of Airwoman Sofia Rodriguez
Sofia Rodriguez was 25 and had been in the Air Force one year when she became pregnant. She was in the third month of pregnancy at McClellan Air Force Base in California when she was raped. A staff sergeant brutally raped her and she almost lost her baby.
"The next thing I remember ... he was raping me," Rodriguez said. "I couldn't move. All I could do was cry and think, 'What's going to happen to my baby?' I can remember the tears coming down my face, and he was saying I was crying because I was enjoying it. He had his hand on my throat."
Rodriguez doesn't remember how she got away. "I went to my dorm, locked myself in my room, and my whole life changed." She says , "I blamed myself. I even thought about suicide."
The trauma from rape, she said, "takes your life if you let it. ... I joined the military with my whole heart. You don't expect to be raped by your own peers or superior."
The above five case of rape of Latinas in the US Armed Forces are just examples of the hundreds that have occurred in recent years. There are thousands more that never get reported or investigated. These and the known cases of rape in occupied Iraq are not mere isolated cases as the First Lady and her husband George Bush are saying. It is a pattern that has been established ever since the hordes of invaders pillaged Aztlan and are now doing in Islamic countries. This is one primary reason why many in Aztlan do not consider the stupid jock Pat Tillman a hero. He was, for us, just another "white (or Jewish) rapist" responsible for the murder of an unknown number of Afghani children. There are actually "no heros" in the current Zionist instigated war against Islam. Soldiers of Mexican descent in the US military should instead fight for the honor of the Mexican-American women that were raped as described above.
In addition, La Voz de Aztlan is calling for all the elected Congresswomen of Mexican descent to STOP giving our community mere "lip service" and start doing something constructive in making sure, that at least, the US military cease "raping" our enlisted military women. The US military has been accused of raping a 9 year old Iraqi girl in Baghadad, a 12 year old Iraqi girl at the Abu Ghraib prison and of the sodomization of Iraqi boys in addition to adult Iraqi POW's. What is it going to take for all five of you to speak out vociferously?
Please do not follow the example of Congressowman Loretta Sanchez of Orange County, California who shamelessly partied with the Jewish pornographer Hugh Hefner at the PlayBoy Mansion? PlayGirl Loretta Sanchez has now been instrumental in electing as a congresswoman her "do-nothing sister" Linda Sanchez because apperantly she colluded with certain questionable elements of the Califronia Jewish dominated Democratic Party. We have been witnesses of the Jewish inspired pornographic tactics that Loretta Sanchez utilized during her campaign. Her "flashing of her calzones" during opportune times is worst than what Lynddie England did to the Iraqi POW's. Our community will not stand for this! Congresswomen Loretta Sanchez, Linda Sanchez, Lucille Royball-Allard, Grace Napolitano and Hilda Solis . . . stop "prostituting" yourselves just to be re-elected. Stand up for moral principals and human justice around the world now or you will be kicked out of office by our community! Stop the rape of Mexican women and other Latinas! Stop the rape and the occupation of Iraq now!


Related La Voz de Aztlan articles: LA RAZA: The "grunts" of the U.S. Armed Forces
http://aztlan.net/grunts.htm
Photos Show Rape of Iraqi Women by US Occupation Forces
http://www.aztlan.net/iraqi_women_raped.htm
USA rape and sodomization of Iraqis worst than imagined
http://www.aztlan.net/rape_of_iraq.htm
Rape of Iraqi girls by US mercenaries and soldiers was rampant in Baghdad
http://www.aztlan.net/nineyearoldrapevictim.htm








HOME

. .
~***~LadingEMAS~***~

No comments:

~*~*~*~ Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ~*~*~