~*~KALiMAH TAUHiD~*~







~**~TiADA TUHAN KECUALi ALLAH, MUHAMMAD RASULULLAH pd SETiAP KERLiPAN & PD SETiAP NAFAS Sbyk LuasNYA APA YG ADA pd iLMU ALLAH ~**~

~*~SOLATLah KiTa, Sebelum KiTa diSOLATkan~*~


~*~PLS OPEN this WEB with MOZILLA FIREFOX or INTERNET EXPLORER...for BEST Results, Tq (^^,)

AL_QURAN Video+ TerJemahan

~*~*~*~

HADIS ~ PESANAN RASUL KITA, UTK UMATNYA TERSAYANG!!!


Drpd Nabi SAW bsabda:~

Ssiapa ke MASJID pd Waktu PAGI/pd Waktu PETANG Allah akan menyediakan utknya satu TEMPAT TINGGAL di Syurga apabila dia pergi samada pd Waktu PAGI atau pd Waktu PETANG

(HR Muslim, #1073)




~*~*~*[MUTiARA HADIS_1]








~~*~~[MUTiARA HADIS_2]





~~**~~[MUTiARA HADIS_3]





~~***~~[MUTiARA HADIS_4]





~*~*~*~*
~*~
~*~


PESAN Rasululah SAW

“Sesungguhnya AMAT dirasa BERAT oleh seOrg MUNAFIK, UTK melaksanakan SOLAT ISYA dan SOLAT SUBUH Sekiranya MEREKA TAHU akan keAGUNGan PAHALAnya, nescaya mereka mendatanginya (ke MASJID, SOLAT berJEMAAH) sekalipun dlm keadaan MERANGKAK2”

(HR Bukhari Muslim)

~*~Hadis Abu Hurairah RA:

Drpda Nabi SAW bSabda: Sesiapa yg pergi ke MASJID pada waktu PAGI atau pada waktu PETANG Allah akan menyediakan untuknya satu TEMPAT TINGGAL di SYURGA apabila dia pergi SAMADA pada waktu PAGI atau PETANG.

(HR Muslim, #1073)

~*~
“Sesungguhnya Allah akan mgumpulkan Org2 MUNAFIK dan 0rg2 KAFIR di dlm JAHANNAM


(QS An Nisa:140).


SOLAT BERJEMAAH LEBIH TINGGI 27 DERAJAT DIBANDING SOLAT SENDIRI“

(HR Bukhari &Muslim)


***

Friday, January 1, 2010

Dunia hari ini ~ Pelik ttpi benar

Sabtu, 2010 November 13


Penjelasan Hubungan Bekas Permaisuri Dengan Uncleseekers

OLEH : rbf


Seorang rakan menghubungi saya hari ini memaklumkan tentang sebuah blog (http://uncleseekers.blogspot.com) yang memaparkan kisah hubungan penulisnya dengan bekas Permaisuri Agung yang juga bekas Tengku Ampuan Selangor.

Rakan saya berkata perkara ini boleh menjejaskan nama baik Istana Selangor. Pada mulanya saya tidak berniat untuk menulis perkara ini dan memberi publisiti kepada blog berkenaan serta penulisnya.

Tetapi apabila mengenangkan rakan saya berkata ianya boleh menjejaskan nama baik Istana Selangor, maka saya kena jelas sekadar kemampuan saya untuk betulkan persepsi tersebut. Ini kerana saya bimbang orang-orang lain pun akan berfikiran begitu.

Ini kerana bila orang teringatkan Siti Aishah, maka mesti orang akan ingatkan Istana Selangor walaupun Aishah bukan dari keluarga Di Raja Selangor. Persepsi inilah yang kena dibetulkan.

Saya telah melihat kelima-lima siri tulisan penulis blog berkenaan. Dia menceritakan kisah hubungan dia dengan Aishah dan gambaran yang diberikannya seolah-olah Aishah yang tergila-gila kepadanya.

Jika mengikut jalan ceritanya, dia menulis perkara berkenaan di blog tersebut seolah-olah dia dendam kepada ayah Aishah (Dato' Seri) kerana tidak suka penulis itu bercinta dengan Aishah.

Tidak diketahuilah oleh saya jika dia mempunyai niat lain yang tersembunyi di sebalik tulisan itu. Bagaimana pun kesahihan cerita tersebut belum dapat disahkan lagi. Walaupun penulis blog itu (Syed Abdullah Al Attas) ada meletakkan gambarnya di blog tersebut, tetapi belum tentu itu dia punya blog. Ini kerana sesiapa pun boleh buka blog dan boleh letak gambar atau nama sesiapa.

Soal betul atau tidak tulisan itu belum dapat dipastikan lagi sehingga kedua-dua tuan punya badan bangkit untuk menjelaskannya dan sekiranya benar tetapi mereka tidak mahu menjelaskannya pun tidak menjadi masalah kerana itu kisah hidup mereka. Sama seperti kisah cinta pasangan lain.

Tetapi, jika benarlah apa yang ditulis itu, maka ianya sesuatu yang memalukan. Ini kerana Aishah masih lagi menggunakan gelaran Permaisuri dan ini sedikit sebanyak mencalarkan imejnya, apatah si penulis tersebut menceritakan kisah dia diminta memilih pakaian dalam wanita.

Tujuan saya menulis perkara ini adalah untuk memperbetulkan persepsi masyarakat apabila nama Aishah disebut. Masyarakat tidak boleh mengaitkan Aishah dengan Istana Selangor, kerana Aishah sekarang tidak lagi berada dalam Istana Selangor walaupun dia masih menggunakan gelaran Permasuri.

Beliau kini hanyalah rakyat biasa seperti kita semua dan bebas untuk ke mana-mana dan juga bebas untuk menjalinkan hubungan dengan sesiapa. Istana Selangor tidak boleh mencampuri kehidupan peribadinya. Cuma dalam bab ini beliau harus berhati-hati agar tidak tersilap memilih pasangan dan menjaga setiap gerak-gerinya agar sesuai dengan gelaran Permaisuri yang digunanya.

Tindakan penulis blog berkenaan menulis "sekiranya saya kawin dengan aisyah, otomatik saya jadi bapak tiri Sultan Selangor yang akan membawa gelaran tuanku uncleseekers", adalah satu gurauan bodoh.

Aisyah masih lagi mempunyai ibu bapa yang masih hidup, mengapa perlu dikaitkan dengan Sultan Selangor. Sultan atau Raja-Raja Melayu berada di tempat tinggi dan sebagai Payung Rakyat adalah agak kurang ajar jika nama Sultan dijadikan bahan gurauan.

Akhir kalam, adalah lebih baik tuan punya badan dapat bangkit dan jelaskan perkara sebenar kepada rakyat. Ini kerana kita bimbang jika ianya satu fitnah maka kita tidak boleh biarkan fitnah itu berterusan. Jika tuan punya badan memilih jalan untuk tidak menjelaskannya pun tidak mengapa, itu hak mereka.

~*~*~*~*~*~*~*

Sunday, November 14, 2010


Permaisuri Aishah - Part 6

Permaisuri Siti Aisyah - Part 6

www.Academy.LexusModeling.com






Gambar kenangan bersama aisyah, menantu, anak perempuan dan dua orang cucu uncle. Aisyah suruh anak dan menentu saya dengan panggilan bonda

Abah (klik) atau (klik)sedang menasihati kami berdua di rumah persinggahan kami di Janda Baik

Pertukaran nombor telefon mula bertukar...

Artikel ini sedang ditulis...harap bersabar...tadi makeup jap. Pastu nak makan kat jalan kucing pastu baru nak siarkan cerita selanjutnya...he he

Nota
Dalam masa 25 jam dari jam 10.58 malam 13/11/2010 sehingga 11.17 malam 14/11/2010 sebanyak 121,559 orang datang melawat blog ini.

Terima kasih diatas semua komen positif dan negatif. he he

201 comments:

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 201   Newer›   Newest»
Anonymous said...
bru je bce dr chap 1 - sekarang... speechless
Anonymous said...
bangsa aper la kau ni orag tua haram jadah..puas ke hati kau dpt memalukan bekas permaisuri tu.aku sumpah la kalu terjumpa kau pasti aku aku akn ludah muka kau...panas perut mak kau mengandugkn kau.
Anonymous said...
Beb... Yang ko hangin x tentu pasal ni nape? Mak ko ke Bekas Permaisuri tuh... Abeh tu yg Permaisuri tu dok mengaku n dok tayang2 Uncle neh sebagai suami die ni pesal?Lagi malu ke x? Tulah,mak ko swoh g sekolah baca abc ngan alif ba ta smpai abih,ni ko g baca separuh jln...kan dah x tau ujung pangkal citenye... Haih,Melayu,Melayu.... (mintak maap ye kalau ayat ni terlebih kurang ajar pasal ayat ko tuh yg terlalu kurang ajar.suka suki ko je nk ludah muka org.Wat penat je mak ayah ko ajar tata tertib sebagai org Melayu... Haish!!!
Anonymous said...
eiiii betul ke ni?sungguh2 xsangka..
manbp said...
ko jangan ambik kesempatan la bro... tu pon kalo ko ade otak... ko nak selesaikan masalah ke...nak buat masalah.. ko bole selesaikan masalah tu dalam lingkungan individu terlibat je...x yah nak libatkan orang ramai... nampak mcm ade niat tertentu..yg buruk
Anonymous said...
Itu betul... Terpulanglah pada individu yang menulis sama ada untuk buat macam mana pun... Yang penting, hati budi bicara sipembaca jugak. Nak baca, baca. Tak nak baca, sudah... Bukan nak mengaibkan sesiapa.Cuma inilah hakikatnya... Tepuk dada,tanya selera... Masuk telinga kanan,Keluar telinga kiri...
Anonymous said...
ko buat blog ni nak suruh orang baca ke ..ko syok sendirik.. ha..ha..konon buat blog nak baca sendiri...baek ko buat buku catitan sendiri la bro..x yah publis
Anonymous said...
ada ke ko buat ni atas persetujuan bekas permaisuri aishah???? sekadar nak tahu..
Anonymous said...
Boring..le blog ni.
Anonymous said...
Artikel Belum siap ditulis, Tapi komen dah panjang berjela.. Ape kes ni?Siapa dia yang jadi penulis ni..haha Dunia dah terbalik..haha
zehan said...
"Wahai orang-orang Muslim, jauhilah kebanyakan dari prasangka, sesungguhnya sebahagian prasangka adalah dosa dan janganlah mencari kesalahan orang lain dan janganlah mengumpat sebahagian yang lain, Sukakah salah seorang diantara kamu memakan daging saudaranya yang telah mati? Maka tentulah kamu jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima taubat lagi Maha penyayang" (49,12) Rasulullah SAW bersabda : “Seorang muslim adalah saudara bagi muslim yang lain, ia tidak akan menzaliminya dan tidak akan membiarkannya binasa. Barangsiapa berusaha memenuhi keperluan saudaranya maka Allah akan memenuhi keperluannya. Barangsiapa yang menghilangkan kesusahan dari seorang muslim maka dengan hal itu Allah akan menghilangkan salah satu kesusahannya kelak di Hari Kiamat. Barangsiapa yang menutup aib seorang muslim maka Allah akan menutup aibnya di Hari Kiamat.” uncle..udah2 le tu..sian kat aisyah..uncle patutnye menasihati dia & bimbing dia ke jalan Allah bukan hanyut bersama-sama dia.. anggap la perbuatan dato seri krn terlalu sayangkan anaknye..
Anonymous said...
"....Bukan nak mengaibkan sesiapa.Cuma inilah hakikatnya..." bukan mengaibkan..? bior betol
Anonymous said...
hello..apa sbnarnya motif buat ni semua?? ke uncle dah kena tinggal sebenarnya?? dah kena tinggal mngamok2 pastu publish gamba kat tenet..x bertanggungjawab langsung!
m.a.l.a.s.b.e.r.n.a.f.a.s.. said...
dari sudut pandangan seorg manusia..hukum logik nyata bhw anda seorg lelaki lemah...tewas dlm sesuatu perkara dan bertindak atas dasar keterdesakan..dari penulisan anda..anda jelas sekali mengaibkan diri sndr dan org lain..saya bukan ingin menyangkal atau menerima kebenaran kisah ini..tetapi saya lbh menitik beratkan nilai kemanusiaan di kalangan kita..anda berani kerana benar..tetapi benar anda ini begitu murah..diharapkan anda bisa membuang hal ini..jgn kerana marahkan seseorg..abis maruah menjadi brg berdagang..anda org yg dikenali dan semakin dikenali..berilah contoh yg baik utk masyarakat..bertindak sebagai lelaki yg budiman..sekian..semoga kerendahan diri muncul dlm diri anda dan kita smua..
Anonymous said...
Salam pada semua pembaca. apsal ni? kelam kabut aku tgk page ni? dh macam perang la plak comment ni. cerita belum start,dah mula nak bagi comment.? Ape la. :)
fakeplasticlife said...
kau ni kelakar lah unkel.. sakit jiwa ke ape? dah abis idea ke nk buat cte mengarut? kalau lah semua cerita ni betol, tapi aku yakin, mesti ade sesuatu yang tak kena, same la dengan program2 dan buku2 yang kau tulis tu!..
Anonymous said...
cite dr part 1..buat aku nak muntah je..tolonglah.."....Bukan nak mengaibkan sesiapa.Cuma inilah hakikatnya..."ye ke...aku tengok dari part 1-part6..mengaibkan orang je..kenapa ek..wujud pula manusia macam ni..tak payah nak bagi tahu satu dunia kisah cinta syyyh awak tu..kalau sudahnya tak dapat restu cari yang lain...perempuan bukan satu dalam dunia..tapi cerita ni memang sadis...sebab buka aib orang..
Anonymous said...
terima kasih kepada ZEHAN.. dalam banyak2 komen di dlm blog uncle ni.. komen anda yg baik sekali.. tidak lagi menghasut dan menghina.. sebaliknya saling menasihati.. itu adalah tuntutan agama.. (^_^)~
Anonymous said...
TOLONGLAH, JANGAN AIBKAN ORANG LAIN..INSTITUSI RAJA DI MALAYSIA MERUPAKAN SIMBOL KEDAULATAN MALAYSIA..YANG TENGOK BLOG NIE BUKAN SAHAJA MALAYSIAN TAPI FROM OTHER COUNTRIES AS WELL..SAYA SEBAGAI ORANG BUKAN ISLAM PUN RASA TAK PATUT UNCLESEEKERS NIE MENGAIBKAN EX PERMAISURI..ADOI..BIKIN MALULAH BANGSA MALAYSIA LAH..
Anonymous said...
hang publish menda ni sbb dendam ngan dato seri... x gitu unkelcker kalau tidak..masakan hang maki dia..
optimus prime said...
agak terkejut...
mak ko said...
asshole!!
Anonymous said...
yg korg nak bising2 sgt apsal? kalau x puas ati, cuba sesapa gi report pastu dakwa la uncle. pi lawan kat court kalau berani sgt. kalau uncle salah, dia kena hukum. kalau dia betul, sendirian berhad mahu diingat haha!
Anonymous said...
Salam, aku pn ada ex gf gak.. walau kami dh x bersama, aku rasa tak patut jugak aku bukak aib dia. marah2 pn kena ingat juga dia pernah jd gf kita. so bro pa masalah lu ni? lu dah kena tinggal ke sebab cara penulisan lu mcm dh kena tinggal. ok lu x puas ati ma bapanya GF lu.. masalahnya skrg dgn GF lu sekali kena aib. adalah lebih baik lu ma GF lu panggil sidang akhbar bilang lu dua syg sama syg , dh x boleh d pisahkan dan mau kawin.. - jack
Anonymous said...
blog yg hanya mencari publisiti dgn mengaibkan orng lain. Menyedihkan...
aku keciwa said...
pukimak2 yg backup uncle tu, ntah2 uncle sndiri yg tulis taktik lama la uncle...
Anonymous said...
Entah-entah Siti Aishah itu saudara sepupu atau sedara terdekat ...saspen tu...
Anonymous said...
Ntah2... 1) Kau ni bersaudara dgn Mantan permaisuri... tu yg rapat... takkan lah dia nak hilang 'title' di sebabkan org hodoh mcm kau ni... atau.. 2) kau dah bagi ilmu guna2 kat dia..tu yang dia nampak kau mcm Hans Isaac ke Brad Pitt ke... Tolong lah...Ingat allah sikit ye... Jangan Hipokrit. And..boleh minta Alamat rumah tak? Aku nak hantar Cermin BESAR utk kau..supaya ko boleh tengok rupa kau hari2..... adiosssss
Bibu said...
btul saya bersetuju dgn Zehan. Bukan kite komen bermaksud kite sendri pon baik tapi yg penting ingat memperingati. kalo betul niat tu dedahkan kebenaran, tak perlu tayang Permaisuri tanpa tudung dan berpeluk semua. Itu Aib bukan KEBENARAN.kalo benar Uncle dating dgn de pon, buat dgn cara yg baik bukan begini.Secara tak langsung mendatangkan fitnah.saya harap kite semua bertaubat!
joegrimjow said...
report abuse
Anonymous said...
salam. uncle seeker...cukup2 la wat cite2 cmni...xelok...sbb kamu mggalak kn lg org2 yg bace cerita kamu ni mngutuk sesama islam. dh cukup dosa mgaib kn org n membuka aurat seorang wanita.. ni kamu nk menambah kn lg dosa kamu dgn mggalakkan kutuk mgutuk n benci sesama islam. bwk2 la bertaubat..pintu taubat sentiasa terbuka.. wassalam -yg prihatin
Mahfuzah Husna Zulkifli said...
AKU BERSAKSI BAHAWA TIADA TUHAN YANG DISEMBAH MELAINKAN ALLAH DAN AKU BERSAKSI BAHAWA NABI MUHAMMAD ITU ADALAH PESURUH ALLAH :: Salam Uncle. Xperlu nak sambung episod seterusnya. Cukup la maruah org2 yg trlibat dipijak2. Uncle kena uruskan hal ni dgn cara yg baik secara PERiBADi, bukan PuBLiC mcm neh. 'Seek the truth' dgn cara yg SALAH. Hentikan segera! Itu hanya alasan semata. Uncle, uncle pun seorang ayah kan? Dah bercucu pun. Maruah keluarga Uncle kena jaga jgak. Stakat ni dah banyak umpat keji org. Bertambah plak dosa diorang mencarut2 kat sini secara xsngaja sbb terlalu geram. So, Uncle sebenarnya dah sedar kan benda yg Uncle buat ni tak kena? Saya doakan kita semua mati dalam keadaan beriman dan diredhai :: SALAM
~~~ WaNiE otHmAn ~~~ said...
kata x suka, tp ikut ke hulu hilir, klua msuk hotel, siap g bli bra? well, sounds like a GEDIK to me. Man with a prinsip? You? I guess not!
Deceptive said...
Uncle....copek la sambung. btw, x-queen tak marah ke uncle citer kat blog pasal dia??
ntah sape aku said...
dunia..dunia..ape sudah jd....lol
uncle seekers bangang said...
yang si Anon membela uncle ni sebenarnya dia sendiri la tuhh.. sapo lah bodo nak backing ko nih. ko ni memang dari dulu lagik GILA GLEMER! tak cukop dengan hantu ko carik sekarang ko carik pasal dengan org vvip pulak. ko ni buat malu keluarga al attas pak syed oii! ko paham ke tak maksud AIB dengan HAKIKAT? ke ko ni memang bangang la. apa la jampi serampah yang ko pakai sampai PA jadik camtu? ko mesti tanak idop lama dah kot
Anonymous said...
semua yang komen ni Orang Melayu yang memalukan...dah la melayu agama Islam pulak tu...ish2....siap nak ludah lagi....stakat yg pemberi komen hanya tau cerita sebesar taik idung dah sibuk nak komen cam haram...Tapi uncle sangat suka dan Gumbira dengan Komen Korang yang cam haram tu...dia senyum je bila baca....:P
Anonymous said...
suka carik hantu...lama2 sendirik jadik hantu.. toksah nak spin satu dunia la ngan cerita tahyol ko tuh... dasar nak publicity murahan la tuh..
Anonymous said...
hanya orang bodo je suka aibkan orang lain..diri sendiri dan keluarga.. bangga ke.... anak cucu angkel baca cerita ni...? atau ini satu intro untuk melariskan buku ankel atau nak test market..
Anonymous said...
x baik buat crte mcmni..klu ye pun betul, jgnlah smpy mengaibkan permaisuri.. sy bmbg yg permaisuri telah dipergunakan smada secara halus ataupun x.. mklumlah org hantu2 nie bkn blh percaya.. hentikan la crte ni.. knp perlu 1 dnia taw hal korang.. ?? ade samting wrong with aisyah.. mybe tekanan hdup dilaluinye sblm ni yg wat die jd cmtu..
echah_syed said...
gambo mcm superimpose jek...cuba korang perati betul-betul.ish2..
Anonymous said...
Nasib baiklah bekas permaisuri Selangor , kalau Johor tak tahulerrr nasib uncle. Issue nyer sekarang nie pendedahan nie memalukan Bekas Permaisuri secara tak langsung melibatkan institusi Raja dan negara Malaysia.Nasihat aku baik delete & minta maaf cepat sebelum ramai yg mengamuk. Publisiti murah & makan diri Uncle..
alya said...
out of all ur article psl ni, xde pun pakcik ckp kat mana2, tujuan utama pakcik buat semua ni? apa tujuannya? memalukan dato seri? memalukan aisyah? atau sekadar utk kepuasan diri sendiri?
Anonymous said...
tujuan pakcik seekers wat sume ni nak tunjuk terernye die sihirkan si aishah ni.. sape2 perlu bantuan sihir guna2 leh carik uncle...
dotblogspotdotkom said...
.... deme nih cite apa?.. hantu?... tak nampak pun hantu nyee... huhuhu...tak seram la cite pasai orang nih..
Anonymous said...
STOORY NIE.. MACAM BONGEK JER... PACIK NI KURANG KASIH SAYANG KOT. SBB TU TULIS2 CAMNI..NAK PERHATIAN LAR TU!! LOL..HAHAHA
Anonymous said...
kalau di bace dari semua part, sy membuat kesimpulan, ex permaisuri mungkin mengalami tekanan perasaan/mental, mungkin disebabkan gangguan benda halus (bak kata uncle seekers) atau dissbkn kehidupan peribadinya sebagai permaisuri suatu ketika dulu. kalau tak, mak mana yang bg isyarat mata dgn uncle seekers suruh ikut je kemahuan anak dia dtg kerumah la, hotel la, dan juga membeli pakaian dlm dan juga tak kisah ex-permaisuri memperkenalkannya sbg suami. kalau ex-prmasiuri sihat, takde maknenye dia nak buat scandal dgn uncle seekers terang-terangan, dpn mak ayah pulak tu. Mungkin Uncle Seekers disuruh mengubati ex-permaisuri yg terkene gangguan. Tapi kenape tah yg uncle seekers marah sgt dgn dato seri smpi sanggup mengaibkn keluarga org mcm tu. Entah lah. tak sangka ada juga org yg sanggup mengorbankan maruah dan perasaan org lain bila perasaannya diusik oleh org lain plak. Sian mereka. Saya bersimpati dgn ex-permaisuri yg sakit. harap bgnda cpt sembuh, so boleh la jauhkn diri dr org spt uncle seekers yg mengaibkannya.
Anonymous said...
hilang respek aku pada keluarga alattas ni, kesian anak2 dan cucu2 dia, dapat ayah dan datuk mcm ni. x kisah la cerita ni betul atau tak, benda maksiat macm ni tak perlulah nak dihebah2kan. apa la nak jd dgn manusia islam sekarang, buat dosa dihebah2kan... bangga dgn dosa yg dibuat... nauzubillah. semoga Allah ampunkan kita semua
Anonymous said...
Nak menaikkan trafic blog ke??????
Anonymous said...
aku pn rasa cenggitu jugak...nak jadi blog paling hangat masa kini la tuh..blum abis tulis lagi da inform brapa byk jumlah reader dia ada..nampak sgt gile glamour..
Anonymous said...
bertaubatlah.kenapa nak dibuka aib sendiri dan orang lain.astagafirullah.
aYu said...
haih~mcm2..
Rooftop said...
Dalam masa 25 jam dari jam 10.58 malam 13/11/2010 sehingga 11.17 malam 14/11/2010 sebanyak 121,559 orang datang melawat blog ini. Terima kasih diatas semua komen positif dan negatif. he he --> agaknye, sebab ni la kot pacik ni buat cita propa mcmni.. nak org byk lawat blog die. b4 ni haram org nak tgk.. menyedihkan la pacik ni.. hohohoho.. nice try, tapi sorila pacik, x suma org leh trima cita ko bulat2... hohoho
Anonymous said...
tak perlu malu.. sbb anak bapak al attas dan keturunan yg kat malaysia ni level paling rendah, tahap kuli hamba abdi. bile takde duit sihir sana sini. gimik sana sini. yg si bapak seekers ni pembodek ahli politik.
IJ said...
I just don't get it as to why uncle ni nak aibkan Queen's family. Kalau ye pun uncle diugut oleh Dato' Seri, it's a father's act to protect his daughter. Plus, Dato' Seri tak buat benda tu publicly. It's just between you and him so kenapa uncle nak publish benda ni semua? What are you trying to prove? We can't judge yet sbb kita baru dengar cerita sebelah pihak but i doubt Queen's family akan buat any statement sebab they are off good family and they won't put themselves as low as you uncle. Uncle claim uncle dari keluarga baik2 but dengan apa yang uncle buat ni, you have tarnished your family's reputation specially your father. Queen tu menjaga aurat di di public, saya tak faham kenapa uncle kena post pic dia tanpa tudung. Selepas saya baca kesemua 6 bahagian, saya tertanya-tanya di awal cerita uncle kata tujuan uncle jumpa her family sebab nak membantu buangkan anasir2 jahat yg ada pada Queen. Uncle patut be a professional la jangan libatkan kerja dengan peribadi. Uncle tau she's in trouble yet you are taking advantage of the situation. Tepuk sebelah tangan takkan berbunyi uncle! Dari cerita uncle tu menunjukkan yang dia terhegeh-hegeh kat uncle and uncle tak suka dipaksa do something you don't like. But kalau betul uncle tak berminat dengan dia kenapa uncle layan all her call ajak datang jumpa semua? Kalau kerja uncle dah settle sembuhkan dia, blah je la? Kenapa nak teruskan lagi? Kenapa uncle layan? As a human being yes dia pun memang ada perasaan and naluri untuk disayangi and menyayangi and kita tau she maybe confuse having to carry the title at a young age but don't take advantage la uncle! You're too much! All i can say, i'm waiting for some people up there to take action against you. If its not the police or the royal family, Insyaallah, Allah will! Saya ni tak belajar agama tinggi macam uncle but i remember my mom once told me, doa orang yang teraniaya dimakbulkan Tuhan> Let's just wait and see what's next waiting for you Uncle!
MATAHARI said...
aku nak komen. tapi aku rasa lawak gila sebab ramai sangat annoying-mouse dalam ni. kecut hati ke?lol. to uncle seeker. kami tak layak mengadili, sebaik2 hakim ialah Allah s.w.t
Anonymous said...
MUNGKIN BENAR CRITA NI.... (setelah dikupas oleh uncle ni mcm dia mengupas kebenaran wujudnye hantu dlm rncangn seekers, dad y stp kejadian kene amik gmbr tok wat bukti)....APE PUN SY YAKIN XPERMAISURI SDG DLM MASALAH N MENGALAMI GANGGUAN EMOSI (xtau la ape yg menyebabkan permaisuri jd cmni, mungkin di mandrem mungkin juga slm ni mengalami penderaan emosi)...KLU UNCLE BETOL...PTUTNYE BANTU LAH PERMAISURI NGN CARA BETOL...MUNGKIN CINTA SYHH TU BEMAKSUD UNCLE TERPAKSA LAYAN CINTA KHAYALAN XPERMAISURI ATAS PERMINTAAN MAMA XPERMAISURI....(wallahualam)....TAPI TINDAKAN UNCLE NI SANGAT SALAH N MENUNJUKKAN UNCLE LEBIH TERUK DARI BAPA XPERMAISURI(yg uncle tuduh jahat sgt tu) critical thinker - shah alam
Anonymous said...
sbnrnya uncle seeker yg buat blog ni or org lain yg sedang mengaibkn kedua2 karakter dlm blog ini. something wrong somewhere la.
Anonymous said...
org tua pisau cukur versi lelaki hampeh..gile spotlight..
shahirahkhairudin said...
encik pengacara seekers, berhenti lah.. sudah-sudah lah.. tak baik tau buat cenggini.. kalau ye pun kita ni teraniaya, biar lah Allah yang balas. apa kuasa kita sebagai hamba-Nya. bila baca artikel ni, aku simpati dengan mantan Permaisuri Agong. jangan lah cemarkan iklim blogger dengan cerita-cerita macam ni. sekian.. p/s: nak report abuse gak lah..
Anonymous said...
ingat mati ingat sakit..ingatlah saat kau sulit..ingat,ingat..hidup cuma satu kaliii....(lirik baik utk peringatan)
Lagend Event & Management(MEDAN BUDAYA SHAH ALAM) said...
cite yg best....kim salam dgn encik senoi yer uncle..
intanurulfateha said...
astagfirullahalazim....
HafizRahman.com said...
report abuse already
mintakmahap said...
kesian uncle. gila glamer. kesian betul kesian. semoga hidupmu diberkati uncle. amin..
cik EPAL said...
boleh percaya ke cerita uncle seekers ni?
Anonymous said...
cm x caya jerk...tah2 aisyah ngn mama die dh kne bomoh kot..lau tidak xkn la x DYAM nk wat perangai x senonoh cm tu...taubat la cepat2...tah esok lusa kita masuk lam kubur....
Anonymous said...
salam... janganlah dibuka aib orang...benda yang berlaku tuh mesti ada sebab. Kenapa & mengapa tuanku aishah berkelakuan demikian pun mesti bersebab...kalau dia tak sakit, takkanlah dia mcm tuh... so diharap uncle pertimbangkan kembali....jagalah nama baik aishah & keluarga al attas ....
Anonymous said...
salam pada uncle dan jugak pengkomen..ramai yg bercakap dr sudut undang2 dunia..iyer,kalo dr segi undang2 dunia uncle mmg tak salah,bkn sebar fitnah sbb benda betul(berdasarkan evidence dr gambar2 n sms2)..tp jgn terlalu fikirkan hukuman dunia,hukuman akhirat bagaimana? renung2kan lah..patutnya uncle sebagai lelaki bimbing dier ke jln yg benar bkn mengaibkan dia sebegini rupa..yg salah,ayahnya bkn dia(as what i've read earlier) macam yg uncle ckp,dia pun manusia biasa,jd kalo die hanya manusia biase mengapa perlu menulis tentang dia di bog ni?kebenaran apa yg uncle cari?
Anonymous said...
Ape pun yg TERjadi... Jgn aibkan dengar gambar2 yg sepatutnya menjadi simpanan peribadi dan bukan untuk tanyangan.... walaupun prinsip "Seek The Truth" itu menjadi pegangan, rasenye cukup sekadar kebenaran CINTA antara 2 jiwa dan bukan utk tatapan atau bacaan org ramai (public)... kdg2 ape yg kite rasa BETUL sebenarnya tak sesuai untuk di YA kan... dan terima la kritikan org ramai bagi memperbaiki kehidupan akan datang..
Anonymous said...
bila dh baca sampai part 6...aku dapat buat kesimpulan bahawa Queen Aisyah tu sakit.....korang nilai lah sdiri....tp Uncleseekers x eloklah nk publish org sakit camni...org sakit selalu x betul & dgn kata lain gila
^*NaNa*^ said...
wut da stories behind da lies ni?tak paham aku ...rasa macam byk sgt hipokrasi..tak ley caya bulat2 apa yg diceritakan kat sini...mungkin rekaan atau tambahan semata2 untuk sesuatu kepentingan...dunia sekarang macam2 bley jadik..bhaya betul...
Anonymous said...
apa2 pun aku x kisah kita sama2 manusia biasa ada hati n perasaan x kira pangkaT N keturunan cubalah buangkan sikap negatif dari dalam diri ! bukan nak menunding ke mana2 pihak ! lantak la diaorang punya suka la ! janji suka sama suka yg korang nak sibok2 naper ! apa2 pun good life to auncle seekers n princess aishah
Anonymous said...
kenapa cara u cerita seolah olah u tak suka pada dia, seolah olah terpaksa. kesian kat Aishah. Dalam Islam, berdosa tau buka aib orang lain.. kalau kita buka aib orang lain, Allah SWT akan buka aib kita di akhirat kelak nanti. cukuplah... janganlah buat macam ni... kita semua manusia biasa... jangan kecil hati ye... i suka sebenarnya rancangan u. i hormati juga permaisuri Aishah.please uncle.....
Anonymous said...
salam all.. Manusia yg realitynya.. Pantang melihat kesenangan n kesudahan manusia yg laen nya.. Ada saja perkara buruk akan di khabarkan.. Bukannya nak tolong pun.. Nak memburukkan lagi keadaan adalah.. Mengucaplah wahai semua yg berjiwa kacau.. Jgn ada perasaan buruk.. jaga diri sendiri dulu, jgn jaga tepi kaen org.. perangai cam tu boleh menghancurkan bumi kalau d amalkan..
d_tieah said...
Selesai bc sampai part 6.. Huhu.. [Banyak plak yg guna "anonymous"]
Anonymous said...
you are officially the biggest loser ever
iniblogpalingmenggelikanpernahakubaca said...
blog paling menggelikan yang pernah aku baca.hey! your blog are totally bullshit.go die!
Anonymous said...
bodoh punya uncleseekers tu....memang nak cari publisiti murahan. Dari dulu lagi buat benda bodoh sampai sekarang...bertaubatlah sementara masih bernafas...jangan aib kan orang...tak selamat ko nanti...dari dulu lagi tipu orang cakap boleh tangkap gambar hantu lah apa lah...PENIPU..
Anonymous said...
DELETE BALIK SEMUA POST, tak yah laH publish.. MENGAIBKAN BANYAK PIHAK.. AISHAH kan BEKAS PERMAISURI, uncle dahh menjatuhkan MARUAH SENDIRI, AISHAH DAN BAPANYA..kalau marah pon, settle antara korang dah la, nak cari publisiti sampai BOLEH MENJATUHKAN MARUAH NEGARA.. ish.. MEMANG TAK PATUT LAH..
Anonymous said...
NAPE TAK BUAT IKLAN NUFFNANG?? MESTI BANYAK INCOME ANGKEL... SEBAB VISITOR RAMAI BEBENOR
Anonymous said...
hahhaa..kesian aku kat pak cik tua neh..nmpak sgt dia yg tulis sdiri komen2 kat atas tu yg bela diri sndiri,,wak luuuu!!!! Lu mmg hantu la pak cik..kih3...aku kesian kt ko pak cik oiii.... gi amek air smayang tu..udah2 ler dok mengarut,,umah kate pergi kubur kaye mari da pon....damn!!!
ZA said...
Salam encik, Dah smpai masa encik stop dan remove semua entry dan gambar berkaitan cerita2 mengaibkan ni. Cik puan aisyah pun ada maruah, ada keluarga dan ada sedara mara. Encik tak penah terpikir ke? Whatever happened between u, cik puan aisyah and her family...biarlah antara kalian shj (which i strongly believe cik puan aisyah was NOT in her right state of mind masa semua kejadian ni berlaku). Saya tak nampak apa kebaikan yang encik atau sesiapa pun dpt dengan cara ni. Melainkan encik cuma nak publisiti murahan atau ada agenda tersembunyi sendiri? Allah Maha Mengetahui.
Anonymous said...
Betol la Syed Hussain ni kaki bongkar cerita buruk orang. Sapa yang dia buat baik bukan baik yang dia balas. Dapat jeeerr... cerita buruk orang yang dia kawan baik, dia akan belasah. Baru ni aku nampak dia ada kawan dengan Ku Yah pulak. Nanti Ku Yah pulak dia belasah. Kotor lah keluarga niihhh...
hannako yuri said...
yes, report abuse! tapi under ape yerr? haha
nurinnunu said...
well said iJ.! hes really into sometin to come out wif some story like tis.. seek ATTENTION not seek the truth.
GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...
motif uncle buat semua ni untuk apa??? LATEST ENTRY FALSAMPAH ATAU FALSAFAH? KALAU LA AWAK TAHU?
molmolla said...
hadoiiii uncle! wa pening kepala okay.. hahahah! report abuse juga, ikut joe :D
Anonymous said...
Allahuakhabar, subhanallah, semoga bekas permaisuri Aishah sembuh dr segala penyakit, dijauhi dr gangguan syaitonnirojin.. maha hebat dugaan yg beliau hadapi, masyallah.. Lahnatullah kepada manusia mcm uncle seekers yg attention seekers ni.. mengucap la wahai uncle. taubat nasuha... laillahaillah.... wallahuallam... Allah maha mengetahui...
Anonymous said...
uncle ni sembahyang ke tak? mama dia sembahyang tak??
Anonymous said...
Queen tu menjaga aurat di di public, saya tak faham kenapa ORANG TUA SIAL NI kena post pic Queen tanpa tudung?? ...tah2 Queen ngn mama die dh kne bomoh kot.. .. Woi Binatang Jantan Tua Sial!!! - jom bertaubat.. jgn tau buat aje.. ko dah tua, dah nak mampos.. jgn nak aibkan Queen!! ko dah mengaibkan INSTITUSI DI-RAJA MALAYSIA YANG MERUPAKAN SIMBOL KEDAULATAN MALAYSIA! SIAL BANGSAT!!
. said...
boleh percaya ke? bahaya ni sebab kontroversi sangat.
Bie Eusoff said...
betul ke cerita suma ni uncle?ex-queen tau ke uncle tulis pasal ni?
POSH76 said...
glemernyerrrrr
Anonymous said...
sah2 dah kena bomoh la...kesian..ilmu dan kelebihan digunakan untuk kepentingan diri sendiri.
Anonymous said...
xbaik memalukan org lain..xkre la brdarjat atau x..matlamat x menghalal kan cara..kalu ade msalah pribadi, better solve by urself..if this thing is true, it should be private..dont have to share wif public..
Anonymous said...
aku tgk kat blog bapak dia ada gambar ku yah.....aaaah baik ku yah plak hati 2 kepada uncle,banyak2 mengucap la wei memang keturunan arab ni haprak la wei suka tikam belakang ,lagi haprak dari melayu ko tu dah ada cop dajjal+penipu kat dahi tu.semua orang tau history ko.muka jenglot ko tu pun dah macam muka calon ahli neraka jahannam.ko bajet orang nak percaya cerita mangkuk hayon ko tu ker......... berbulu sial ngan mangkok haram jadah ni
Rafhan said...
REPORT ABUSED
Rafhan said...
REPORT ABUSED
Rafhan said...
REPORT ABUSED
Rafhan said...
REPORT ABUSED
Rafhan said...
REPORT ABUSED
Rafhan said...
REPORT ABUSED
Chikanos said...
uncle nape x abis kan je cte nie? bukan senang nak jumpa kosah2 mcm nie.... pape pown aku respek la kat uncle sbp berani wat pengakuan mcmnie
Rafhan said...
INSTALLING VIRUS TO VISITOR
Mohamed Hatta said...
mungkin ada kebenaran atau tidak. Kita manusia biasa tak punya kuasa untuk menghukum. By the way uncle seekers, uncle memang berani. Sy respek uncle!
Rafhan said...
berani x kena tempat. klu berani sangat pergi la palestin tolong orang Islam kat saner. Stakat berani bukak aib orang buat ape. Agama Islam X ajar buat benda macam ni.
Anonymous said...
ASSALAMMUALAIKUM TUAN PUNYA BLOG, sebagai seorang yg berpendidikan tinggi dan golongan profesional, aku tak nampak ape isi cerita kamu. semua olahan cerita hanya yang baik2 di pihak kamu, dan yg teruk2 di pihak aisyah. aku rasa olahan karangan adik aku yang amik UPSR baru2 nie pon lagi mantap. sbb dia dpt A. olahan cerita kamu menunjukkan yang kamu sangat2 kurang membaca. maaf ye. jika kalau benar kisah kamu dan aisyah, ape kiranya kamu masuk meminang beliau. itu baru cinta sejati. aku ingin ketengahkn sabda junjungan besar kite Nabi Muhammad SAW bahwasanya, sentuhan sesama bukan muhrim adalah lebih hina dari bersentuhan dengan khinzir. jadi, fikir2kan lah. semoga kamu mendapat hidayah dan petunjuk dr yg Maha Esa. aminnn.
Shahiran said...
Tetibe termasuk dalam ni ada cerita novel gak upenye. Jarang ada citer2 novel blog lelaki.
Uruchimaru @ kf said...
hihi...eh geng hambe ade kat cny..walawey pacidot.. dotblogspotdotkom !!! *garu kepala*
Ann said...
ramai yg komen psl n3 ni tp nk komen psl debat ngn dr fadzilah kamsah tu...br jer tgk td memang terserlah sifat bodoh sombong pakcik...lawak betul...mmg blh jd pelawak no 1 negara...:) "kalo dato' tak tau dato' jgn ckp"..=>ayat ni plg kelakar dlm vid tu... *psl kes queen ni, br ak kenal uncleseekers..serius citer seeker yg mgarut tu xnah pun aku tgk (tau kwujudan citer dr iklan jer lah) jd pkcik telah bjaya mglamerkan diri :P chowwwwwwww
Marhaen Kacak said...
fuhhhh...ramai yang mengutuk dan mengejiii... ada jugak yang menyokong.... aku tunggu dan lihat apa yang akan terjadi jer..:P Dato' Najib Buta Sejarah
norshakeela said...
kecik2 taknak mampos besar2 memalukan orang.
Anonymous said...
bodoh punye uncle seeker
Anonymous said...
hadoila najis btol blog kau ni. cite kau pon najis. apetah lg muke kau. utk sape yg backup si najis mughalazah nih, korg nih pon najis gak kn. weh, dr kecik smpai besar ape kau blaja. hormat ade paham??? cubelah kalau ade org buat cite cmni tp pompuan tu ialah ank kau. pehhh, sendirik mau ingat ar bro. eh bro ke berok ke? kompiusla aku tgk muke kau nih.
Anonymous said...
bangsat..kalau ya pon jangan la hebohkan kat internet...
Anonymous said...
kau ni bodoh ke bangang buka aib orang kenape? muke pon dah macam setan kau ingt ko boleh glemer ke?? g mampus la sampai cucu cicit kau org keji
Anonymous said...
Kawan2 yg turut memberi komen... apa kata, setiap daripada kita sama2 berdoa kepada Allah S.W.T supaya menyembuhkan Permaisuri Aisyah.. insyaAllah semoga doa 121,559 org yg telah melawat blog ini dimakbulkan. Kepada Uncle Seekers, don't forget, What you give, you get back..Kindly please don't forget, kelebihan tu Allah pinjamkn sementara je..bila2 masa je Dia boleh tarik balik..so, beringat la ye..
fakhrulrazi said...
Uncle Syed dari keturunan yg amat baik iaitu dari benih tulang sulbi kekasih Allah yang pernah naik 7 petala langit Isra' dan Mikraj langsung menghadap Allah di Mustawal'a'ala..yang menerima perintah sembahyang 50 waktu menjadi 5 waktu..yang kerananya dicipta syurga dan neraka serta seisi alam ini..yang terlalu mengasihi umatnya..iaitulah baginda kita Muhammad SAW. Semoga Uncle dapat memelihara nama baik Moyang (great2 moyang) uncle itu yang juga Nabi dan Rasul bagi kita iaitulah dengan cara menuruti segala ajaran dan contoh akhlak mulia nya!! Dia pernah memberitahu kita bahawa hidup didunia ini terlalu sekejap...hanya 2 jam setengah (1 hari akhirat 1000 tahun dunia, umur purata umatnya 63 tahun dunia = 2 jam setengah akhirat!!). terlalu singkat hidup didunia ini...untuk kita kejar keredhaan Allah, untuk kita lulus semua ujian Allah, untuk kita jadi hamba Allah yang baik...maka jika lulus 2 jam setengah kita didunia ini, akan berolehlah kebahagiaan kita di akhirat untuk berjuta bilion tahun infiniti selamanya..2 jam setengah..kita tak ada masa utk ini semua..........
Anonymous said...
apabila sibodoh mula ber blog ...... puki emak ko terjuntai pak syed ... bukan syed tp syedton setann ... lupe mak bapak lu kan hanjing kurappp yang tak terpelajarr
© bLurr said...
nak publisiti pergi carik newspaper ke, melodi ke. baru dapat dengar dari dua pihak. nak tegakkan kebenaran ke? tak payah nak bukak aib orang ler.. aiyoo ape punya orang la
Anonymous said...
tak tau la tujuan apa lu buat citer mcm ni.. dasyat 13 ni.. gua sedey la bro..lu stop la buat citer memalukan ni..wa malu bro.. lu guna otak ke kpala lutut masa tulis ni.. lu solat tak bro..lu puasa tak bro..lu kenal tak sapa tu Allah hah bro..mengucap bro..mengucap.. kalau cinta lu terhalang pon, lu guna la otak lu yg seberat 100grm tu dgn betul.. tak guna yg kanan..lu guna yg belah kiri..ketuk-ketuk skit bagi function.. dah la bro, tak baik buat mcm ni..insaf bro,insaf..cinta pada Allah boleh masuk syurga bro..
Sharkielaz said...
die neh da nyanyuk sgt agak nye... bangge siot ayat2 dlm 'novel' die uh...seda2 la...rumah kate pegi..kubo kate mari dah neh~
Miss Farah. said...
This post has been removed by the author.
Miss Farah. said...
Well, agak speechless. I dunt believe this shit..Acctually kau ne cri publisiti ke?and, klo owg wat kau cmne kn cne ko ase?skunk myb kau mng..but then , kau akan kne gak,,dunt worry..and btw kau ne xgentleman btoi la..npe nk bkk aib org..kau da bgs angat ke?aish. melayu2..bila la nk sdaq. best regard. :)
Anonymous said...
Assalamualaikum wbth uncle and family x payahlah cerita hal mengaibkan naik hotel turun hotel asyik salahkan orang je... bawak2 lah bersolat dan berzikir dan udah 2 lah tu...x payah cerita lagi boleh... subhanallah walhamdulilah
nurul nazreen said...
ngeee~ uncle . aku bencik kau uncle . kau pun boleyh bencik aku . kahkahkah~ kau ni byk nipu jer . bler nk insaf dah . dah bosan gn kau punye cter ni . taw nk crik publisiti tah pape jer
Anonymous said...
muke da hodoh perangai lg la huduh,,lau org da ramai komen negatif ko fhm2 la ape mksud nye,,mmg xde perasaan malu ke..?? lau aq lari g bulan kwan alien
bencik uncleseeker said...
muke dia ?? kahkahkah~ mcm itik oi . mulot byk nipu tu yg mcm itik tu . bongok lah kau uncle . dah la bukak aib org . patu buat ayt bjet queen tu hamak kat kau jer . aku ni rakyat biase pun geli gn kau . apetah lagi queen tu
ko lelaki huduh said...
hahah lau aq bkn setakat geli..da jijik la aq tgk muke dye,,mmg xde kemaluan ea,,(perasaan malu) ,,kesian queen,,tp nape dye pluk jge jantan ni,,aduyaaiii..
uncle penipu bjet hot said...
dia peluk pakse jer tu . wkakakaka!! padahal tak taan bau ketiak uncle . uncle?? bahahaha . sejak bler lak kau jd bapak sedara aku .
ko lelaki gler said...
hahahha bulu ketiak da bergulung2..kesian queen,,jantan ni saje jek nk bg hot blog dye,,agaknye sebelom ni ade org ni komen blog dye kot,,tu yg wt cter hangat,,kahkhakhak.. hnjing kurap
kau dah hot wey!! (kot~) said...
wkakakaka!! blog dia xde org nk cument . tu yg sje buat cter hot . weh3x uncle . kau dah hot doe skg . skandel gn queen lak uhh . kahkahkah!! mesti kau gelak2x bangga kat uma kan?? ehh kau ade uma ke ?? ke un9 kat cc jer . ahahahah
ako benci ko said...
hahah gelak bangge ramai org komen blog dye.. komen yg negatif ade la..lau positif boleh gak nk di bangge kn,,eii pape jek la ko ni,,ko ni bkn org kot,,mst antu kn,,org komen negatif pown ko msh nk gelak,,
Hantu Sumsum said...
Tu la, bila orang terus terang.. depa takleh terima..
aizuddin said...
uncle, saya cabar uncle semayang penuh 5 waktu
anon said...
oit UNCLESHITTERS... dasar lelaki dayus. dah la rancangan kau tu menipu. berdebat ngan dr fadzillah kamsah pn mcm org x berilmu. karangan dalam blog kau ni, mcm hasil tulisan budak hingusan yg terencat akal inginkan perhatian.. sedar la diri, umur dh tua, kubur kata mari, umah kata blah la lu.. sembang mcm orang arif agama, tp perbuatan kau tu menunjukkan kejahilan, takbur, riak...
Anonymous said...
aku ni muda 20 an lagi mmg tak respek langsung kat ko yang umur tua bangkai..ko ni bodoh la taik!cerita giler glamer!pukimak ko!
Anonymous said...
yang mana yang backup uncle ni, sebenarnya uncle jugak..... perangai sebijik mcm ac mizal....... menipu dan mengaibkan...
Anonymous said...
muka ko dh laa mcm cibai..ko buat lak perangai mcm org x skolah...ya allah ya tuhanku.. kau bg dn tunjukkn lah pembalasan pd manusia yg mcm ni...!!!
Anonymous said...
potong je anu si uncle pengecut ni..!!dlm blog berani ar ko dok ckp mcm2..klu btol sgt ko tu 'seek 4 the truth'(kononnya)..tampil depan2 la..xde ke sape2 nk interview ko uncle..??kisah tip top nye panas nih..gentle beb..baru anak jantan..cuba check tngok bawah tu..ade telor ke xde..??wakakkakaa..
Anonymous said...
well uncle,i xkisah pn ape uncle nk tulis pn..up to u..da besar kan..da buley pikir mane baik & buruk...by the way,its ur blog..u buley tulis ape u nk..for my comment,jgn terlalu expose sgt mende2 gini..just keep as ur memories...ia jugak buley mendtangkan aib...ape2 pn,think before u write...and again,its ur blog..i just comment ajer...peace!!
hamzah ian said...
har har har har..
Hizam said...
Astagfirullahalazim. Knp membuka keaiban orang. Permaisuri sedang sakit sebab saya dan isteri saya pernah berusaha merawat Permaisuri tahun lepas, pernah tidur dirumah kami. Panjang cerita kami dengan dia. Dia bukan dirinya yang sebenarnya. Saya kira pendedahan kamu ini cukup terkutuk. Moga kamu tidak dilaknat Allah. Tolonglah jangan ambil kesempatan keatas orang yang tidak berdaya. Kejinya perbuatan kamu. Cukup tekutuk kerana pendedahan ini.
Anonymous said...
ko ni kambing laa...nak kecoh satu dunia....lu bikin gua panas jeee.....muke da x leh blah...mmg kambing sah2...buka la aib org...lu tgu hari lu nanti....
Hizam said...
Astagfirullahalazim. Knp membuka keaiban orang. Permaisuri sedang sakit sebab saya dan isteri saya pernah berusaha merawat Permaisuri tahun lepas, pernah tidur dirumah kami. Panjang cerita kami dengan dia. Dia bukan dirinya yang sebenarnya. Saya kira pendedahan kamu ini cukup terkutuk. Moga kamu tidak dilaknat Allah. Tolonglah jangan ambil kesempatan keatas orang yang tidak berdaya. Kejinya perbuatan kamu. Cukup tekutuk kerana pendedahan ini.
Anonymous said...
salam..maf la kalo pe y saye kate ni kasar.. cume pda pndapat sy kalo btoll la mcam kate tred mark awak 2 "to seek the truth", sy rase ni care y salah.. xperlu mncari 1 kbnaran dgn mmbka aib org len.. lg 1 sy ni pmpn,,awak xrase bersalah ke mngaibkn seseorg y mnynyangi awak seeclaz ati?seolah-olah awak mmpesndakn pengrban die pda awak slame ni..hargai la owg y sygkn awak 2..ni care y salah.. nk slesai masalh slow tlak la both famly bkn ng public.. sume owg pride termasuk kamu even mnusia bese so tink bout sumthng carefuly la b4 u done sumthing stupid like dis.. andai sy jd aishah sy mnysal pnah syg laki2 spt awak..useless
Puteri Iqa Izyan said...
uncle, just stop it. byk lg kot cara lain nak femes...
Anonymous said...
patut laa dr dulu aku x suker ko..rupenye mmg btl firasat aku. ko mmg lelaki dayus + tak bermoral!
shahirahkhairudin said...
jadi.. mari lah kite pakat-pakat report abuse! aku paling pantang dengan golongan menganiaya kaum wanita nih.. jijik
Anonymous said...
Selalunya balasan Allah terhadap manusia sebegini keji amat pantas. Mari kita lihat berapa lama blog ini yakni tuannya mampu bertahan.. mari kita sama2 saksikan.. setiap yang berdosa PASTI MENDAPAT BALASAN SETIMPAL..Ya Allah tunjukkanlah kepada kami kebenaran ..amin ya rabbal a lamin
misz myza said...
Uncle...Nama tajuk citer ni, cinta syhh kan??? kalau dah syyhh, kenapa perlu dedahkan nama dan gambar yg tak sepatutnya letak??? sekali pun nk luahkan ke, letak je la nama samaran..
Anonymous said...
cinta ssyyyhhhh tu cinta syyyhhhaaiiitan jon report abuse ramai2....sasape rajin pergi call cyber security dgn skkm
Anonymous said...
tue kutok yg sgt bodo...kaler bra mak lu lg x stim
Langit Pertama said...
PArt 7 (Final Episod).. Oh, rupa-rupanya aku bermimpi... Kuang..kuang...kuang...
Langit Pertama said...
KAlo la tetiba aku terjumpa blog pakwe aku, pastu terbaca part kami pi Giant dan aku minta dia pilihkan bra, lalu dia pilih yg sexy2 gitu, pastu dia bayarkan (sbb bra tu murah je), pastu aku suka sangat sampai guling2; agak2 korang aku rasa malu tak... Igtkan kami je tau, rupanya satu dunia boleh tau. Dah la ada gambar aku manja2 ngn dia tepek kat situ. Seluruh sanak famili aku dh tau dh.. Adoi... MAlunya.... ini contoh....
mrbelimbing said...
Yg datang nak kutuk tu buat apa. Padahal dtg sbb suka baca cerita tu. Pastu nak kutuk2 plak mcm diri suci tahap dewa. Poodah! Kalau x suke blah ler sng cerita. Lagi satu yg kutuk2 guna Anonymous tu xde k*te. Guna la nama betul ker, at least nickname ker...Ptui....
SizZLing SuZai said...
??!???????!!! if ur aim is 2 be so0o dem instantly famous..yup u've did it.. coz SAYA PON XKNAL ANDA NI SAPE b4 sy tersampai cni...huh?!? pakcek..MISSION ACCOMPLISED!!
dak eina said...
letaklah nuffnang! hak hak
ReentryCapsule said...
ni cerita bodoh apa ni.Lantak la diorang nak kongkek tepi longkang pun peduli hapa.Uncle seekers ni pun bukannya hensem pun yg korang nak kecoh-kecoh. Cari hantu pagi ptang siang malam hantunya tak jumpa2 jugak.Sebab uncle seekers ni pun dah serupa hantu.Sampai hantu pun takut semua cabut lari..ChaiiTTT!!!
Anonymous said...
sudah la lu muka papan!!!! henti2kan la bro cite lu ni... sudah2 la bukak aib tu...
Anonymous said...
ko tunggu yer!!! aku jumpe ko.. dr jauh aku tembak ko.!!
MASA said...
siapa SANGKA cerita mengaibkan ni berjaya menarik PERHATIAN orang ramai BACA BLOG NI.
Anonymous said...
something wrong with the Ex-Queen...atau mungkin abang yang bertuah....either one...senang cerita kahwin saja
Anonymous said...
finally, i find the truth.... UNCLE SEEKER IS ACTUALLY A : 1- CRAZY 2- INSANE 3- MENTAL PERSON! nice story..keep up the gud work!
Adii NakHeran said...
no wonder perangai cm 2,, laen manusia laen ragamnya,,, ap pun motif dia ni,, xsepatutnya keluarkan statment cm 2,, aishhh,,, harap2 happy ending la,,
Anonymous said...
astagfirullah hal azim.... salamulmukminin.... selepas ana baca part 1-6 niyh,ana terfikir,anta tak rase ke akidah anta dah rosak ?buat maksiat pastu bangga!silalah anta jaga maruah anta sekalipun jika anta tak sanggup jaga akidah anta!.tak rasa berdosakah?layari wanita2 yg mendekatkan anta dengan zina!,tolonglah jaga martabat institusi raja kerna Permaisuri dahulu adalah tulang belakang sultan(ketua agama).JANGAN LAH JATUHKAN MARUAH PEMAISURI SbB MENGAHWINI seorg pengemar maksiat.Jika kerna ingin menghebahkan sekalipun kepada awam,jagalah aurat isteri anta!takmalukah anta kerna anta dayus?.Iya benar pemaisuri ada hak mengahwini anta,tapi ana rasa tindakan mentua anta benar kerna anta tidak menjaga maruah anta sendiri.semoga AlLAH melindungi akidah ana dan anta muslimin muslimat. maaf kerna menasihat!
Anonymous said...
dah banyak criter, org yg diberi kepercayaan untuk mengubati seseorang. tetiba dia plak jatuh cinta dan ngambik kesempatan. kesian kat ex queen, bukan semakin nak sembuh, tapi makin sakit adalah. Masa muda dipaksa kahwin seblom abis blajar lagi. kawin ngan orang tua sesangat plak tu. dah banyak yg dia kehilangan dalam hidupnya selama ini. skang, uncle seekers plak nak aniaya dia. bertaubatlah, ingat, Allah itu maha adil.
AJK Masjid said...
Hari ni cerita bodoh ni dah masuk Sinar Harian. Makin mencanak la traffic yg akan masuk blog ni. Mmg itu pun tujuan sebenar dia. Nak cari publisiti murahan. Muraahhhhh sgt harga diri mamat ni.
Anonymous said...
AKU X PENAH TGK SEEKERS TU PON, NI BARU KENAL DUKUN SYIRIK SIAL NI, CARI2 SETAN UNTUK BERKAWAN, LAST2 DIA PON JADIK SETAN, MAKSIAT,SETAN TU KO XYAH CARI LA MMG ALLAH CIPTA BEBERAPA MAKHLUK GHAIB UNTUK SESATKAN MANUSIA DI MUKA BUMU, LAST2 KO YG TERIKUT, SESAT, DAN MENYESATKAN.. KO STOP LA TULIS BENDA YG MENBGAIBKAN QUEEN.. KAMI SEMUA NI DAH BENCI TENGOK MUKE SETAN KO! -AMY-
Anonymous said...
Bro uncleSuckers, Lu ni memang kurang ajar. Jgn harap org tak kurang ajar dgn lu. Bapa jenis apa ko ni, datuk jenis apa ko ni? Ajar anak cucu lu buat benda tak baik! Tp lu mesti kata aishah yg peluk cium u smua, u terpaksa ikut,bapak aishah tak betul dsbnya. Itu semua alasan bro! This is the truth! Kalau lu org yg tak bermasalah, org yg baik, yg islam, yg waras, yg sedar diri(dh ada anak cucu), masalah lu dgn aishah&/familinya takkn terjadi walaupun diaorang bermasalah! But u can give exuse forever! And please SEEK THE TRUTH what is syurga & neraka coz this is the place u’ll go!
Khel Khaliesah said...
aku pelik nape ramai sanagt anonymous, padahal korang komen ok je, same je motif cam aku nak komen pasal orang tue... hey pakcik seekers, aku ni ade ayah jugak, tak kire betape teruk orang tue tu, tak berani aku nak kurang ajar dengan die sebab teringat kat my dad, tapi ko tu tue, dengan rambut panjang, nserius nampak busuk, at least rebonding rambut tu.. tak namppak busuk tak mandi.. aku lebih hormat pakcik pengemis drpd ko...ok itu pasal appearance ko... yang paling aku tak setuju adelah ko letak gambar aurat beliau! patutkah? beliau lebih dieknali wanita bertudung, ko tetibe dedah! Allah balas balik kat ko ni! serius ni! dan pasal citer ko tu, tak kire ape motif ko, bukan ini carenye... ko bukak aib orang, lu pikir la sendiri Allah balas balik cam ne... i'm talking about bukak aib orang...
Khel Khaliesah said...
dan aku suke blog ni.... waktu google tadi, cari blog u, terjumpe kembar blog pakcik... kan, Allah dah balas... http://uncle-seekers.blogspot.com/
bukan puteri said...
aku dah baca sekali lalu part 1-6..kesian kat bekas permaisuri tuh..dia hanya insan biasa. klu pun dia syg & cinta giler kat uncleseekers bkn lesen utk mengaibkan dia dgn cara pendedahan begini..tak kesian kat dia ke? apa pun alasannya aib tu kena simpan.
Anonymous said...
aku baca paper sinar harian- “Ya, saya akui memang pernah bercinta dengan dia (Aishah) selama dua bulan iaitu pada bulan Mei dan Jun lalu. “Namun, ia bukanlah cinta sebenar dan kerana itu dipanggil ‘cinta syyhh’ yang mempunyai maksud tersendiri,” -aku benci setan cam syed ni, hina cam dajal.. - APASAL BUKAN CINTA SEBENAR? SEBAB SETAN NI NAK BURET AJE.. PASTU BLAH, SIAL CAM HANJENG!
Anonymous said...
Orang yang membenci uncleseekers nampaknya semakin ramai, drastik mencanak2 naik. Rasanya kalau ditakdirkan uncle kena hukum tembak mati pun takde siapa yang kesian kat uncle. Tapi secara logiknya mmg uncle ni dari awal lagi mempunyai niat tak baik pada mantan Tuanku Permaisuri... Buktinya:- 1- Uncle rakam dan ambil gambar2 ni untuk apa? Tentu dah ada tujuan untuk mengeksploitasikan gambar ni sejak dari awal bukan? Uncle mmg kejar publisiti hina macam ni kan? 2- Mantan permaisuri manusia yg siuman. Dan apa yang digambarkan dalam cerita blog ni seolah2 mantan permaisuri dah tak siuman lagi. Even pelacur pun tak mungkin berperangai mcm ni. Logik ke mantan permaisuri macam org gila mengaku kat semua uncle ni suami dia kalau dia betul2 waras? Kalau betul dia mengaku dan merayu2 pada uncle sampai seteruk itu nampak sangat mindanya telah dikuasai oleh benda jahat. Mengaku je lah uncle... yg uncle mmg dah calit ilmu pengasih pada dia. 3- Uncle bukanlah hensem sangat pun. Saya orang biasa pun tak terhingin langsung dgn uncle... dan orang macam Aishah TAK PERLUKAN manusia mcm uncle kerana dia boleh mendapatkan lelaki jauh lebih hebat daripada uncle. 4- Kenapa ada gambar pmpn seksi dalam tu? Uncle ni mmg hepi dapat malukan orang yer? Nampak sgt.... dah le gatal... Sekali imbas dari cara uncle menulis ni kita dah tau uncle ni jenis lelaki mcm ni. 5- Kenapa loudspeaker ketika ada tetamu lain di rumah? Uncle sengaja nak org lain tahu hubungan Aishah dengan Uncle. Mmg uncle sengaja nak org dgr konon2 suh jadi saksi bila uncle nak reveal benda ni. Come on la..... Orang Malaysia tak bodoh la nak percaya uncle.
Anonymous said...
Uncle seekers ni nak perhatian sbnrnya..konon2 hebatlah sbb bercinta dgn ex-permaisuri..Rasa nya ex-permaisuri sbnrnya bukanlah dalam keadaan dirinya yg normal..dia sakit sbb itulah kelakuannya spti budak2 (merajuk dsb)..tapi uncle ambil kesempatan ke atas dirinya..entah2 uncle yg mandrem dia utk kepentingan tertentu...
Anonymous said...
kadang-kadang rasa benci bila baca cerita yang nak memburukkan orang ni..kalau betul kita pernah sayangkan seseorang..kenapa nak dedahkan cerita ini hingga menjatuhkan maruah org tersebut???
Jemari Seni said...
Aiyok! cukup2 la mengaibkan org..takde makna apa pon..
Anonymous said...
man, if u really love her, you wont do this to her.. pity her, she needs love, not to be humiliated like what you did to her now!
Anonymous said...
Orang bodoh je mcm uncle seekers nih, dah la gambar cut & paste kemudian tak de bukti pun g bilik hotel la g beli underwear la padahal gambar dari internet kakakakakaka!!! kau ni memang bodoh la uncle seekers kemudian suka mengaibkan org pulak tu.. kau tak fikir ke diri kau sendiri dapat malu!
Anonymous said...
Uncle seekers memang lahanat. Citer part1 -sampai part6 macam sial. memburukkan maruah seorang wanita. Muko x hensem , tapi ada hati nak citer kena peluk, belai. MACAM SIAL!!!! Klo ko bomohkan dia, aku dan seluruh rakyat malaysia doakan ko mati perlahan2 dengan penuh Azab. Dengan izin Allah.
Xacrafizer said...
kenapalah aku lahir kat malaysia,kenapa aku tak lahir kat palestin jer,berjuang utk islam kat sane lagi bagus dari berjuang kat sini,tgk lah ape yg aku dpt..inikah saudara islam yang aku patut doakan? yang aku patut pertahankan ? yang aku patut panggil abg/adik/kakak.Lagi sakit hati bile aku bace org lain backup si uncle nie,itu paling buat aku bengang.Dah terang2 dia buat salah,korung leh backup die lagi kan ? Ya Allah,ampunkanlah dosaku.
Anonymous said...
tak baik tauu uollss kata uncle macam tu. ni punca rezeki tauu. memang keturunan uncle cari makan macam ni. bapak uncle tu kan penulis picisan gaks. so, uncle bercita2 nak ikut jejak langkah bapak beliau. kenapa uollss marah ni? tak baik tauuu. uncle ala2 keturunan Nabi gitu. sebab tu laa uncle ada kelebihan ubat2kan orang. bukan jual minyak dagu tauu uollss. sebab minyak yg uncle guna tuh bertahan 2 bulan jerr kat PA. kehkehkehkeh
Alibroley said...
Dengan tersiarnya n3 ini maka... telah mencemarkan maruah negara dimata dunia apabila imej dan cerita mengaibkan membabitkan bekas permaisuri agong tersebar luas... sama ada kisah ini benar atau tidak busuknya sama ada sedikit atau banyak tetap terpikul oleh negara.. rakyat yg cintakan negara dan sayang kan institusi raja2 dinegara ini mohon agar pehak berkuasa megambil tindakan yg sewajarnya
Anonymous said...
ko ni bangang la gile publisiti btol ape2 pon xpayah la ko nk aibkn org semate2 nk puaskn ati ko yg busok cm bgkai babi tu nape la org bodo cm ko ni de gak ek
KauSeekersHaprak said...
Hazim kat atas tu dah bagitahu Mantan Permaisuri tgh sakit dan tak tahu apa yg dia buat so kau Uncle Seekers yg ambik kesempatan la nampaknya arahkan dia bergambar dgn kau agar kau leh publish..publisiti murahan macam kau le murahan. Nak jatuh talak kat bini pun pasal nak harta bini.. kesian kat kau. Bertaubatla
Anonymous said...
dia mmg x cintakan SA, mmg dari awal2 lagi dia dh plan utk buat story mcm ni, sbb tu siap ada simpan msg, resit bagai. nak buat bukti. mmg neraka jahanam la utk org mcm ni. ambl kesempatan dan aibkan org. kalau tidak di dunia, di akhirat kau dapat azab Allah, hidupla kau dgn hantu2 kau -you are damn loser-
akmafaizal said...
sungguh berani pendedahan ini. bukan ke mendedahkan aib orang tu tak baik.nnt segala keaiban uncle pun terserlah.. hmmm..seek for the truth to sepatutnya tentang rahsia2 Allah.bukan hal skandal uncle da..isk isk! Moga2 kita diberi hidayah dan petunjuk agar sentiasa beriman. Amin
Anonymous said...
Memang betol la bro! Lu ni SEX SEEKERS!!!
Anonymous said...
Pakcik...pakcik...sudah2 ler tu.....Astaghfirullahalazim..... Memang bminat nk tau pasal pkembangan permaisuri..tp bkn yg seperti ini..i dont think so yg pakcik ni tgh pgg amanah..(sy anonymous@tulip yg xder account google..)Salam...
Anonymous said...
kalau betul pun benda ni kenapa ak kena cerita kat satu dunia. kalau betul uncle seeker cinta kan dia and uncle seeker ni org yg jujur dan baik patut ke mempermainkan cinta aisyah tu sampai tulis blog macam ni.. haisyh.. walaupun dia bagitau org ramai yg uncle seeker ni husband dia tapi cara dia bagitau elok... ni cara uncle seeker mededahkan kisah cinta korang seolah olah macam nak menunjukkan yang aisyah tergila-gilakan uncle dan seolah olah dia wanita gersang high and dry.. walupun betul dia macam tu tapi tak patut rasanya dedahkan dgn cara macam ni.ni kira mengaibkan orang.. apa2 pun itu pandangan saya je lepas baca ni...
hazam said...
sah..uncleseekers dgn yg menyokong dia ni sakit jiwa..tak beragama....
maisyah said...
berdosa membuat org lain percaya dg apa yg anda tulis mahupun katakan... nauzubillah..
Anonymous said...
ape agenda lu sbnrnye...lu mcm x nak..tpi ko folo gak..lagi budus...
Anonymous said...
i love you la uncle...muahhh!! ;)
g0rg0nz said...
uncle memang terbaik ah,,, cuba bukitkan kebenaran.. :D
jiman said...
uncle poyo tulis komen puji diri sendiri. hahaa

~*~*~*~*~*~*~*

Thursday, November 11, 2010


Permaisuri Aishah – Part 5

Permaisuri Aishah – Part 5

Adakah dato seri pikir sekiranya saya kawin dengan aisyah, otomatik saya jadi bapak tiri sultan selangor yang akan membawa gelaran "tuanku uncleseekers". dato seri.. tolong jangan buat lawak. Beta tak sanggup...he he..Ini kan semua hanya "cinta syyhh"

Hampir 95% menyuruh aku supaya segera menyiapkan part 5 dan bakinya memberi teguran agar dihentikan segera kisah “cinta syyhh” ini kerana ianya bukan saja membuka aib permaisuri tetapi diri ku sendiri!

Desire Jalan Doraisamy, Asian Heritage Row, Kuala Lumpur, Malaysia
Aku menulis artikel ini di Desire Club kuala lumpur pada 10hb November sambil melayan alunan muzik r&b selepas habis mesyuarat dengan salah seorang anggota paranormal terkenal dari singapura. Beliau meminta aku membongkar satu penipuan terancang anggota paranormal negaranya. Aku memberi jaminan padanya yang aku akan membantunya dalam perkara ini kerana ianya sesuai dengan prinsip aku iaitu “to seek the truth”

Aku, aisyah dan mama pernah letak kereta di sebelah bangunan desire ini ketika kami hendak ke imperial sheraton untuk makan malam bersama lawrence dan Alex.

Setelah beliau pulang 2 jam kemudian tetiba aku terima sms dan panggilan dari wartawan arus perdana sekitar 11malam bertanyakan aku bagaimana untuk menghubungi aishah. Aku katakan padanya supaya pergi ke wangsa walk sekitar 8 pagi sehinga 10 pagi atau terus hubungi taliannya. Beliau agak kecewa kerana permaisuri tidak membalas smsnya!

Adeekseekers bersama permaisuri aishah di Restoran Wadihadramaut

Liza juga tahu rahsia "cinta syyhh"
Ariff Haidar yang mengikuti kisah "cinta syyhh" dari part 1 sehingga part 4 adalah orang yang pertama membaca part 5 kisah ini di desire

Tamara Carlyn Rowlands menyapa saya ketika saya sedang menulis artikel ini. Walaupun tamara tidak lagi bertugas didesire, namun kerap berada disana untuk memeriahkan setiap majlis.
Sekitar jam 7 malam ketika aku bersama liza dan adeekseekers berada di plaza GM kuala lumpur ntuk membeli beberapa keperluan peribadi tetiba aku menerima pangglan dari zelmey bahawa aishah telah pun membuat tempahan bilik Presidential Suite Mandarin Oriental Hotel dengan harga kalau tak silap RM28,000 semalam selama 3 hari!

Setengah jam kemudian aku terima panggilan dari mama supaya aku datang ke hotel tersebut untuk meminta tolong dari saya dan aisyah ketika itu berdekatan dengan mama pula bercakap dengan saya agar segera datang!

Disinilah 2 orang "gadis biru" menari

Sedang aku menulis tetiba mata aku terpandang dua orang "gadis biru" sedang menari.Mereka berdua memakai sepasang baju berwarna biru. Seorang cute dan seorang lagi seksi bangat. Aku terkezut awek yang seksi bangat tu punya nasi lemaknya mak ai…menggegar jantung-jantung jantan dalam kelab tu! Yang cute tu bibirnya cantik, hidung mancung, kening berbaris dan matanya agak redup…

Aku minta izin untuk mengambi gambarnya untuk diabadikan dalam cerita ini. Mereka berdua berkata “Why not”

Kalau tak silap nama "gadis biru" ini adalah Mira dan syikin. Yang mana syikin yang mana mira aku pun tak ingat! Mereka kata kalau nak jumpa mereka datanglah ke Desire. Promote nampak...!

Dipendekkan cerita, apabila saya tiba dilobby hotel aisyah meluru pada saya dan seperti biasa mencium tangan dan mencium pipi dan memeluk saya. Aisyah memperkenalkan pada pekerja hotel bahawa saya adaah suaminya! Saya terkedu dan mulut ini terkunci dari berkata apa-apa!

Beliau terus memeluk dan kami terus ke bangunan sebelah iaitu klcc…

Sebenarnya saya sangat malu diperlakukan sebegitu tetapi mama mengenyitkan pda saya. Saya angguk dan dalam fikiran saya terus mencari helah supaya saya tidak diperlakukan begitu kerana ratusan mata yang melihat aksi tersebut!


Tetiba saya sampai dikawasan tempat jualan pakaian dalam.Saya tidak berapa pasti dimana saya berada ketika itu kerana fikiran saya asyik mencari pelbagai helah supaya tidak dipeluk. Saya rimas! Rimas! Rimas!

Sekadar hiasan

“Abang pilihlah untuk saya…”

Mak ai! Aku mana tau saiz dia...Matilah aku malam ni…saya beritau mama bahawa saya tidak pernah pergi ketempat sebegini (sebenarnya kalau saya ada jodoh kali ini, saya sendiri akan pilih pakaian dalam untuk isteriku! Biasalah..kelemahan lelaki dimata..he he)

Selepas mama membeli semua barang keperluan untuk malam tersebut, aisyah menyuruh saya menangkat barang yang dipilih. Saya cakap pada aisyah “sorilah…abang tak pernah buat benda macam ni”

“Abang ni langsung tak romantik lah”

Memanglah aku tak romantik dengan dia sebab warna pakaian dalam yang dipilih langsung tak stim. Hancusss…

“Dalam hati kecilku berkata, “ Sorilah beb, peduli apa aku samada kau permaisuri atau apa, jangan paksa benda yang aku tak suka”

Mama mengenyit mata dan mengangguk kepala padaku. Aku faham maksud mama kerana ianya “cinta syyhh”.

Sampai dikaunter pembayaran sekali aisyah buat hal dihadapan dua orang gadis yang terima pembayaran darinya.

“Kenalkan uncleseekers…dialah suami saya”

Adusss….malunya aku tuhan saja yang tahu tapi nak buat camner…

Sekali lagi aku mencari helah berpura-pura mencari gula-gula dikaunter tersebut…

“Abang nak yang ini ke?”

Aku dah malas nak layan sebab ada pasangan suami isteri yang memerhatikan gelagat kami bertiga.

“Boleh jerlah..”

Setelah pembayaran dijelaskan kami berpegangan tangan keluar sampailah dipintu keluar klcc tersebut tetiba asiyah ditegur oleh seorang lelaki bersama teman-temannya direstoran.

“Tuanku permaisuri…, apa khabar?”

“Baik, kenalkan ini suami saya, unclesekers…”

Aku terkedu sambil bersalaman dengan longlai dengan mereka semua



Aku menjauhkan diri dari kumpulan tersebut sambil aisyah berbual. Selepas itu saya dimaklumkan bahawa orang yang menegur aisyah adalah ketua polis daerah atau negeri atau cawangan mana pun saya tak pasti kerana saya tidak mahu ambil tahu!



Kami terus menuju kehotel dan apabila masuk saja ke pintu hadapan hotel tersebut terserempak pula dengan beberapa kakitangan hotel yang lain dan seperti biasa saya diperkenalkan sebagai suaminya.

“Aisyah…jom arr cepat naik atas”

“ok ok abang”

Kami bertiga menuju ke lif. Sebaik saja lif ditutup, saya memandang keadaan sekeliling dan terus berdoa

“Ya Allah, selamatkanlah aku malam ni…”


Bersambung

Nota penting
Kepada sesiapa yang berkenaan, saya bertanggungjawab dunia dan akhirat setiap artikel yang ditulis. Saya bersedia di bawa kemuka pengadilan sekiranya artikel ini berunsur fitnah dari part 1 sehingga part 5 ini. Mungkin terdapat sedikit kesilapan sana-sini kerana artikel yang dibuat ini tersangat ringkas.

Buat aisyah dan mama, harap berterus terang sekiranya ada yang bertanya. Janganlah berbohong kerana diakhirat nanti pasti kita akan dipersoalkan

Buat dato seri - Boleh blah la lu - lu talam dua muka punya olang!


194 comments:


ariffhaidar said...
i respect u uncle....!!
Anonymous said...
hangat!!
zelmey said...
Seek the truth Dato Seri tu bukan talam 2 muka la .... talam bocor ..
Anonymous said...
uncleseekers , gua respect lu habis... you are one in millions... gua ulang sekali lagi yg gua respect habis dengan lu...
Anonymous said...
kalau dah hantu tu, apa apa pun berhantu..
Anonymous said...
Kalau ikut rekod yg lepas2, uncle ni byk mengencing. So, conclusion utk story yg ni dari part 1-5, aku anggap cerita tipu gak la buat masa ni.
Anonymous said...
Takde sambungan lagi ke? cam best je cita ni xD
Hanneyfx said...
uncle... u r grrreattt....
Anonymous said...
ko buke aib ko sendiri la uncle seeker.. dh terang2 perbuatan ko menyalahi ajaran Islam.. berpegangan tangan dengan bukan Muhrim siap berpelukan plak 2... pergh...mantap!!! wah contoh terbaik nie...hahaha
Anonymous said...
ciri2 org takde iman... dah la takde iman..duit pun xde..rupe pon zero...
Anonymous said...
Hahaha... tgk cara jalan cerita yg ujung2 nih.. dah macam nak kena jadi macai jer tuan syed nih. Aduiyai... Takpa.. macai pun macam lah.. Duit dapat, sedap pun dapat. Mana nak dpt lg mcm tu. Tuah ayam nampak di kaki, tuah tuan syed hanya mama, dtk seri dan aishah ajer yg tau. hahaha.
Kadir said...
... mcm tu rupanya.. baru aku tau.... Uncle.. wa mmg respek 5 bntang sama lu.. lu mmg hebat.. ..
Marhaen Kacak said...
layan jer la yer.... haha... Sudah-Sudahlah Permata Hijrah Trading : Jangan Menipu Umat Islam Lagi
Anonymous said...
bro..whats ur motif? this is humiliation. poor queen frankly speaking, u r totally lost..please make taubah and learn the real Islam and learn how to interpret Quran from a person that qualified to do so.clearly u r not qualified and ur Islam was totally different and divert from the real Islam. wake up.u r only a man with no advantages over the others. u cannot 'seek the truth' by urself nor using ur own tiny little bird brain.u need help. believe me bro..u need some serious help.. please act like a grown up..
Anonymous said...
Bertaubatlah..org yg sokong pak cik ni pon bertaubatlah..Sukati je buka aib org..Cik Aishah ni keluar rumah pakai tudung..yg pegi letak gambar aurat dia ni pehal??Bagus sgt ke??sedih aku tgk umat islam akhir zaman ni..kunun cinta..nak termuntah..
Anonymous said...
Aku rse yg comment sokong pak cik yg tak famous ni dan hanya tahu mencari publisiti murahan sbb nk famous cpt ni adalah diri dia sendrik..dah tak de org nak comment baik2..so comment la sendrik...
Anonymous said...
buat bende haram pun nak respect..keje bodoh...pergi la ngaji dulu...dunia ni sementara....
Anonymous said...
bertaubatlah..bila2 jer pakcik boleh kena serangan jantung dan gollll...mintak ampun pada mereka yg telah diaibkan..dosa yg dah berlaku tak perlu dihebahkan..bertaubat dan tawakal semoga Allah menerimanya..teruk mcm mana pun Dato Seri tu ugut pakcik...dia tu manusia ja...sampai masa Allah akan balas.cukuplah...hentikan semua ini.kita manusia mmg x dpt lari dr dosa..setiap nafas yg tuhan beri tu adalah peluang utk kita insaf dan kembali pada jln yg yg diredhainya.sy rasa baik pakcik cr rezeki melalui cr yg lain...xyah dah tanggkap2 hantu atau jin atau apa2 pun....biasanya kalu kita buat jahat..hantu setan tu jd sekutu kita.sy rasa pakcik dah tak tau beza yg mana betul salah sbb setan n jin dah penuh dlm urat darah pakcik.astaghfirullah...
Anonymous said...
aku tak sangka..ankel seekers ni sanggup sihir aishah.. AKU CABAR KO SEEKERS, SETKAN BILE2 MASA, KITE JUMPE KAT MANA2 PUSAT RAWATAN ISLAM, AKU NAK TENGOK KO KENE RUQYAH. JANGAN TAKUT KALAU KO BENAR
Anonymous said...
haha... gla nie olang... bodo la lu nie pakcik glo...
Anonymous said...
Terkilan...itu yang ingin saya katakan....awak sorang islam...sebaiknya awak simpan rahsia cinta syyhh tu...tapi rasanya awak bongkar hanya untuk cari glamour...Jangan gunakan kelebihan yang diberi Allah S.W.T itu untuk mencari glamour dan mengaibkan insan yang tak berdosa...Sesungguh dia juga insan biasa punya perasaan...Jika awak dah melihat kesengsaraan dia kenapa tambah lagi dengan cerita yang mengaibkan ini....sekadar mengingat sesama islam...
Anonymous said...
ni realiti atau fantasi..cerita uncle macam cerita novel daa..
MC_Shaharul said...
x fhm aku ape motif ko duk aib kn org mcm nie...percintaan shyyy?uwekkk nk t`muntah aku..kunun2 bgs la tue..rosak la umat Islam akhir zaman nie..wat maksiat pn nk kecoh2 kt org..
Anonymous said...
Salam...pakcik n zelmey nie adalah 2 insan yang xtahu nilai seorang wanita. bersekongkol mendedahkan aib seorang wanita.. lelaki-lelaki yg menyokong pakcik ni pun x tau makna maruah... semakin anda memujinya dia akan semakin alpa.. bongkak.. bacalah penulisannya, angkuh dan takbur... semoga Allah membuka hati penulis dan org2 yg mendukungnya agar kembali ke jalan Allah.. Sesungguhnya azab Allah terlalu dahsyat untuk dibayangkan... wallahualam..
Anonymous said...
apa yg part 6 tu?gila ini olang.....
Anonymous said...
PERMAISURI AISHAH DAH KENA SIHIR NGAN ORANG TUA HODOH NI.....tgok ayat org tua nih.....riak takbur berlagak....xde ciri2 org beriman langsung....nak glemer dan nak aibkan orang jerk dia niih...cepat tangkap dia...sian permaisuri aishah
Sofia Karim said...
Uncle .. betul ke ni? Aisshh.. macam xcaya je.. huhuhu...
Anonymous said...
even tho its true,,,,,,,,, (which i believe ade tokok tambah & ade motif from the beginnin)...u r still munafik and jahil.. and people will know that u dun hav any good intention in whatever u do.. n neraka lah tempat org2 mcm kau..... mengaibkan saudara islam sendiri,, laknat la kau!!!!
Anonymous said...
tindakan uncle dalam mendedahkan kisah benar ni merupakan suatu yang baik dan amatlah wajar.biar satu dunia tahu bahawa harta,pangkat dan status tidak memberi apa-apa makna..ramai orang diluar sana yang berangan-angan menjadi seperti siti aishah dan juga menjadi orang kenamaan. tindakan uncle ni lebih banyak memberi pengajaran daripada membuka aib semata-mata.cara olahan ayat uncle juga memang ikhlas dan berani.teruskan mendedahkan hal sebenar.. kebenaran biasanya menyakitkan tapi itulah hakikat yang perlu diterima setiap insan. Ezam KL.
una berry said...
uncle, I wanna ask u something why bother to reveal all these? just for the sake of publicity or what? I know it's ur blog n ur story but it's kinda shallow don't u think? but in terms of 'good' story-telling, I love it. very controversial :)
Anonymous said...
astaghfirullahhh.. da la pakai tudung...bila berjumpa cium tgn, cium pipi??? gambar peluk??...sedihhnyeee.... ya allah ..ko tunjukkan la sirotulmustaqim kpd hamba mu ini...
Anonymous said...
pengakuan yang berani.. tp.. adakah begini jijik perangai n kelakuan permaisuri siti aishah yang nampak sopan dan baik?atau hanya rekaan
Anonymous said...
PICTURE FAKE GILEW
Anonymous said...
wa nak tau satu je bro... PE MOTIF LU REVEAL SEMUA NI??? lu tolong jawab kay.. WA NAK SANGAT TAU... thanks.
arif said...
yeahh itu dia, even if this story betul pun aku tetap tak sokong ko. sbb ko dah la dari dulu terang2 penipu. suke cari publisiti murahan, pelik, masih ade lagi peminat. lols, igt wei, publisiti murahan tak bw kemana pun. dengan cerita ko yg macam mnunjuk2 dgn hubungan permaisuri ape la. cehhh, get a life la. cube kerja tu biar ok skit, jgn nak show off n publisiti je. tak tau why still ade fans. lols, lols n lols. hahhaha
Anonymous said...
to pak cik seekers, klu u punya kisah "cinta syssh" tu betol pun, apa u punya motif nak dedah kan citer ni. klu tengok gaya penulisan ko, orang dah boleh agak lar pak cik, ko memang ader motif tertentu....riak dan bongkak, cam aishah jer terhegeh-hegeh kat ko...
Anonymous said...
~apakah kebaikkan yg ko dpt??? apa amanah ko terima??? terlalu bodoh ke pemaisuri aisyah utk mencium tangan,pipi kaMo di khalayak ramai sdgkan dia tahu sedia maklum orang mengenalinya??? adakah dia di sihir??? Laknatullah manusia mcm ni... menggunakan sihir.. bermakna mempercayai kuasa syaitan/iblis.. secara automatik syirik.. menduakan Allah swt... pak cik tua.. byk sgtkah amalan kamo?? sehingga membuka aib orang.. Allah akan menutup aib kamo jika kamu menutup aib insan lain.. dan jika kamo buka aib org.. that mean aib ko pun sama terbuka!!! manusia BODOH + bahlul adelah manusia yg buka aib sendri!!!! apa kah yg ko dpt??? pahala??? ko buka aurat dia utk ttpan khalayak umum... persetan manusia seperti ni...belajar untuk hormati org.. kalu kamo di pihak yg benar.. perlukah di sebar begini??? mencari kebenaran di sini???kalu aisyah itu waras ( x disihir/dibuat ) pasti dia geli nak pelok kaMo!!! kenapalah ada manusia seperti kaMo.. yg menjatuhkan maruah org lain dgn senang2 dn bangga lak tu... sGt sedih dGn manusia seperti ini.. Insaf sebelum terlambat...jika benar Ko tidak inginkan ini,, pasti ini jua tak berlaku sengal!!!!
Mknace said...
biar betui??!?
Anonymous said...
aku percaya cerita ko ngok....tapi aku yakin ko telah manderam aisyah tu...kalau x dia xkan jadi mcm tu... tgk muka ko pun aku dah tahu ko tu anak setan ... ko dgn pengikut2 ko memang lakhnat...kalau siti aisyah tu ko x guna-guna kan aku rasa dia pun geli nak muntah tgk muka ko tu... dah lah perangai mcm iblis...pegii blah lah ko....hanya org2 bodoh je yang percaya cerita2 karut ko ni...
DaHLia said...
tak eloklah nak mendedahkan aib orang lain... huh, dari dulu lagi aku tak suka Seekers2 ni..kalo ye pun nak seek the truth, ni xpayah2 seek pun...kesian Aishah, sure lepas ni ramai akan anggap dia macam2 yang tak elok...
Anonymous said...
Salam bro... tulisan bro mcm da bengang n mcm da break ngn siti je... hehehehee...
joe norla said...
naisss.nampak tu pakcik seekers. orang melayu x mudah tertipu la bodo. dorang tak terima bulat2 apa ko cerita. jangan bajet sgt. jahat gila ko neh.
fara_78 said...
apa nk jd ni...buka pekung sendiri.. agaknya ble bt artikel cmni bole la uncle jd famous blik kot..org baca pn ketawa daaaaa
fara_78 said...
walaupn cinta terhalang jgnla smp mdedahkan aib org.
Anonymous said...
"seek the truth".. hehe.. dah dapat dah kebenaran yang kau cari uncle?? damn hampeh nyer makhluk..
Anonymous said...
"seek the truth".. more to "sick the truth" I believe.. sorry uncle.. nice try.. the truth is still out there..
Anonymous said...
you r PATHETIC... same on you to say that kind of thing in your blog... nmpk sgt ko nie cam gila seks
Melati Anne said...
Uncle, bukankah Raja-raja Melayu pendokong agama Islam mengikut perlembagaan kita? Mengaibkan kerabat rapat seperti juga menjatuhkan pendokong agama itu sendiri. Orang tak hormat nanti. Kalaupon betul cerita uncle yang mahu buktikan Uncle bukanlah murahan terhegeh2 pada ex-Permaisuri, menjaja cerita2 begini terang menunjukkan Uncle juga murah. p/s walau apa pon motif Uncle, ini bukanlah caranya! p/s/s ke Uncle nak test respond untuk cerita komedi Gila-Gila Hantu?
Anonymous said...
uncle seekers ko nie kan memng ske mengaibkan org..mcmla ko tue bgus sgt... memng tahap bangang and crik publisiti murahan... ko nie xdek agama ker...bodo sgt... ko ingt ko dok uat cite pencarian antu bodo ko tue..bgus sgt ker...ingat org cayer ke?? da la gi tempat2 bodo and penuh ngn iblis ko ingat ko uat cite kt blog ko..org sokong ker?? nak cite2 pasal aisyah...bukannyer org ramai akn sokong ko tp percayela lg rmai yg mengutuk kebodohan ko...da la rupe buruk perangai pown jahat..sianla kt anak ko malu ngn peragai bapak die yg mcm taik...
Anonymous said...
kesian permaisuri...nmpk sgt muka dia innocent.... mcm ada something wrong....hmmm
Anonymous said...
AKU MASIH LAGI TUNGGU ANKELSEEKERS INI SAHUT CABARAN AKU. AKU TAU KO SIHIRKAN AISHAH. HUKUMAN SIHIR ADALAH MATI. AKU CABAR KO KITE G MANE2 PUSAT RAWATAN ISLAM UTK TEST ILMU KO.
Anonymous said...
rakyat malaysia terang2 ditipu oleh seorang wanita yang gila angau,cerita yang memalukan seorang yang ada nama..walaupun benar sekali pun . macam mana boleh kita berbangga dengan kerja2 yang boleh menimbulkan fitnah ... kalau dah rapat dan peluk sana sini... tolong buat kerrja baik ...kahwin saja habis cerita... islam mengalakkan kahwin ...bukan buat maksiat...
Anonymous said...
ko ingat best sgt ker buat mcm ni org tua huduh??? aishhh mmg pale jin ler ko nih..grm tol aku...sian kt permaisuri agung..kot yer ko sangap..carik org lain ankel yg bodoh..mik ko.. eiiii~~!!
Anonymous said...
ginilah uncle seekers .. ko nak buat cite hantu sangat ko pi kubur tok nenek kau la..takpun kubur mak bapak ko pi buat casting situ dgn aisyah ..tak puas hati cakap...anytime leh jumpa aku..lama dah aku nak balun ko ni
Anonymous said...
muke pakcik ni macam muke pathmanaban yg bunuh sosilawati tu..btul x korang sume??
Anonymous said...
ntah la,,.. ini lah dunia yg makin kiamat.. wpun citer nie bnar tp as a umat islam,uncle xda hak nak menaibkan org wpun siapa pun dia,,dosa msing2 tanggung,so pkir lh sndiri.. lgpun msing2 dh tua,ajal maut,jodoh suma kat tgn tuhan.. dan persoalan nya skrg,knapa msti publish kn cita2 mcnie??? settle lh dgn bk tnpa mlibatkn org luar.. atau uncle nk publisiti??ntah lh.. i seorg pmpuan bla bca citer nie,i rsa trut malu,rasa mcm maruah i xda n djatuhkan..pliiiz sbg umat islam i nasihatkan stop it... kita hamba allah yg kerdil,ptt bsyukur dgn apa yg allh berikan,, aminnn
wan said...
kepada yang berminat nk karoke sendiri di rumah tanpa perlu ke pusat2 karoke berhabis duit, sila ke http://lagu-karaoke-melayu.blogspot.com/2010/10/beli-lagu-karaoke-melayu-set-1.html
Anonymous said...
ntah la,,.. ini lah dunia yg makin kiamat.. wpun citer nie bnar tp as a umat islam,uncle xda hak nak menaibkan org wpun siapa pun dia,,dosa msing2 tanggung,so pkir lh sndiri.. lgpun msing2 dh tua,ajal maut,jodoh suma kat tgn tuhan.. dan persoalan nya skrg,knapa msti publish kn cita2 mcnie??? settle lh dgn bk tnpa mlibatkn org luar.. atau uncle nk publisiti??ntah lh.. i seorg pmpuan bla bca citer nie,i rsa trut malu,rasa mcm maruah i xda..pliii sbg umat islam i nasihatkan stop it... kita hamba allah yg kerdil,ptt bsyukur dgn apa yg allh berikan,, aminnn
bokBoN said...
something wrong with this story, kalau benda baik....dari mula lagi dia bermula dengan baik, or the storyteller try to hide something....wujud lompang di sana sini...cerita ini ditulis oleh seorang yang tidak beramanah dengan agama Islam. Jika penulis seorang yang berprinsip dan beramanah penulis tidak akan sesekali memeluk atau menyentuh seseorang wanita yang haram baginya....penulis pastinya akan bertegas dengan Bekas Permaisuri Agong bahawa perlakuaan memeluk, mencium dan berpegang tangan adalah tidak boleh sama sekali....melalui tulisan ini, penulis seolah-olah ENJOY dan SERONOK dengan perbuatan BERMAKSIAT dengan Bekas permaisuri....NAUZUBILLAHHI MINZALIK....semoga pintu taubat masih terbuka untuk kedua-dua pelaku di dalam kisah seram sedih ini.........
Anonymous said...
dh terang lagi bersuluh bekas permaisuri aisyah kna guna2@sihir.. bila aku baca kisah ni..yes,aku percaya citer ni benar..tp aku tau yg aisyah dh diguna2 kn..menurut cerita uncle ni, mereka berkenalan semasa uncle ni berubat "penyakit" permaisuri aisyah..so, uncle ni ambil kesempatan terhadap permaisuri.. well, rakyat malaysia x bodoh la uncle..yg bodoh tu bape kerat je..tu pon kaum kerabat ko je...so tunggu je la ko dibawa kemuka pengadilan..
Anonymous said...
Something wrong with the whole story. Pertanyaan: Uncle bersolat Jumaat di mana setiap minggu. Sekadar ingin tahu... Pls
Anonymous said...
babi tol lu uncle. dedah aib wanita. ko sebenarnye dedah aib sendiri. memang bodoh la lu!
ProfHariz said...
Apa Kebendanya Cerita Dalam Ini?
Anonymous said...
uncle,she might be your future wife rite? (kalo suma citer nie btol la from the begining). knapa nak bkk citer yg mngabibkan nie? manusia ta semua sempurna. but these is too much. psl bpk queen plak, every father wants the best for their child which i can see why he dont approve u. i dont even like u, after reading your blog, i think i hate u much. u should be dead by now.
Anonymous said...
Honestly, aku rasa si tua poyo tak sedar diri ni cume nak orang singgah blog dia. Semakin ramai org baca, makin byk org komen, traffic makin naik, blog dia glemer la. Kite semua jgn terpedaya la dengan jantan x gune mcm dia ni. Mesti ada sbb kan ntv7 dah takmo dia. Sbb perangai dia ni la, takbur, bongkak. Org yg handal mcm Ustaz Harun Din tu. Dia ni nak publisiti murahan je. Dahla ulang-ulang tepek gambar yg sama dan gambar2 berdua dia dgn balu Agong ni memang photoshopped sudah. Ini penipuan, skandal tua kutuk ni yg takde keje lain melainkan putar belit dan tipu org ramai je. Malang betul mak bapak ko dpt anak mcm ni.
Anonymous said...
GOOD JOB, UNCLESEEKER (WTF WITH THIS NAME? NOOB.) YOUR STORY IS JUST A FUCKING LIE. HAHAHAHA
Kak Wok said...
Pergi mencari daun palas, Terseeker si anak kelawar, Kalau cinta sudah berbalas, Takkan lari Tuan Syed yang Kak Echah kejar! Who cares what the father thinks of you? Is it the father you're marrying or the lovable Kak Echah? Amin...
Anonymous said...
U R JUST WEIRDO.KALAU X NK TAK YAH LA LAYAN
Anonymous said...
FUCK U ASSHOLE UNCLESEEKERS. BAJET hot. tolong la. Cter ko ni mcm nk tunjuk Aishah yg terhegeh2. fuck la. klo pn die terhegeh2, yg ko duk melayan terhegeh2 2 ape kes?klo ko sndiri bepegang kpd prinsip Islam dgn teguhnya, xkn skali ko trima undangan2, ataupn sentuhan2 Aishah kt ko(2 pn klo btol la cter ko ni). Nampak sgt ko ni hdp x berprinsip, konon2 prinsip to seek the truth. boleh bla! Rasulullah saw pernah ditawarkn dgn harta, wanita dan pangkat. tp baginda tolak demi Islam. 2 bru la hdp yg bepegang teguh dgn ajaran islam. but u?u are society trash. selevel ng pembunuh, pencuri, perompak dn yg swaktu dgnya. oh anyway, tenks la sbb wat cter ni. so atleast org rmai tau sape ko yg sbenarnya. haha. Hana, KL.
Anonymous said...
wow agree with u hana.x respect lgsg ngn org camni.eh org ke die ni?
Anonymous said...
ko ni bodoh la uncle. tak yah la cerita benda2 mcmni. mengaibkan org tambahan die permaisuri. xelok apa org lain baca / tenok even permaisuri mcmtu (if mcmtu la) klu ko pk secara positif hentikan la benda2 mcmni. kesian la family permaisuri and kerabat di raja selangor.
Anonymous said...
hana dan penyokong hana, saya setuju sgt dgn pandangan korang. Ni kes cinta terhalang la ni. Dato Seri tu tak suka si uncle yang penuh sihir ni. Aku yakin 100 peratus aishah dah kena sihir. tu yang dia jadi terhegeh-hegeh (kalau betul la citer si tua kutuk ni). Sebagai bapa, Dato Seri mesti nak protect anak dia. Dan si uncle tak sedar diri ni mula la marah, tu yang jadi mcm ni. buka aib orang sebenarnya aib tu ko yang buat kan? bertaubat la. satu lagi kau sahut la cabaran pegi jumpa ustaz haron din tu. Ada brani?
Anonymous said...
ngok pye org...da nk mampus pun x sdr diri lg..kubur dh kate mari.....dh ler ko cite buruk org len, ko lg buruk pye perangai...koje nye nk meyihir org je.. dasar org tua xsedar diri..PERLU KE STATEMENT "SELAMATKAN KO MLM NI"....APE PYE SETAN..PATUT NYA AISYAH YG DISELAMATKAN DR SIHIR ENGKO 2...
Anonymous said...
FUCK YOU SEEKEERS! FUCK YOU DAMN MUCHH! LOSER!
Anonymous said...
FUCK YOU SEEKEERS! FUCK YOU DAMN MUCHH! LOSER!
Anonymous said...
“Siapa yang sering membuka aib orang lain, Allah akan menampakkan aibnya sampai mempermalukannya di rumahnya sendiri.” uncle seeker=attention seeker sounds good! enough said!
Anonymous said...
saper ko nih?aku tak knal la.sbb aku rse klu yg cari2 antu dlm tv tu,pastu tujuk2 hebat,tu org bangang,cm ko!mcm haramjadah ko nih!klu takat antu yg ko buat2 ade dlm tv tu tkyh la ko nk kencing org.
Anonymous said...
PATHETIC. BOTH OF YOU. ISLAM HANYA PADA NAMA.
Anitadahahs said...
sedih membaca artikel ni. Tak paham dan tak sanggup nak memahami apa yang terjadi. Kalau pun kisah ini benar, kenapa nak dihebohkan? Kenapa? Setiap orang ada kekurangan dan kelemahan masing-masing. Kalau rasa diri hebat, selesaikan masalah peribadi dengan cara yang baik dan berotak. Bukan dengan pendedahan macam kanak-kanak yang tidak mampu untuk berfikir panjang. Maaf.
Anonymous said...
kau kawin je la dgn dia. dia melabor kt kau coz suka kt kau, kau lak amik ksempatan je.. kau ni mmg x kenang budi. klu betui x suka apsal mlayan? btepuk sbelah tangan xkn bbunyi.. duit dia kau nk tp kau kutuk dia sampai x cukup ayat. dlm masa yg sama pandai lak kau ckp psl akhirat. memalukan diri sdiri je. so lu fikir la sdiri.. sudah2 la kau malukn diri sdiri sbb kau dh telanjang. bangga & megah sgt ker? "MALU LA PADA TUHAN"
Anonymous said...
insaf la uncle..reti buat dosa jer ekh ko...
Anonymous said...
aku rasa pakcik seeker ni kemaruk publisiti la...maklum la dah tak show hantu. Asyik dok penipu bole jumpa hantu sampai hantu pun tak bole nak buat show. Aku rasa mantan Queen ni dah kena mandram(guna-guna) dgn Pakcik seeker yg barua tu la...
Anonymous said...
SEBENARNYA SAYA XFAHAM MOTIF..APA MOTIF INI SEMUA DITULIS?? TGK STYLE MCM DENDAM..NAPE AISYAH DH SEDAR DIA DI SIHIR KER??DH BREAK LA NI GAMAKNYA. SBB PENULISAN BLOG NI NAMPAK 'MEROYAN' SIKIT A,BRO.. SILA JWB DLM NEXT PART..APA MOTIF SEBENARNYA NI????
Anonymous said...
AKU SETUJU SANGAT YANG QUEEN KENA SIHIR. KALAU BETUL MCM ORG TUA NI CKP, (YG KONON QUEEN TERHEGEH2 DAN DIA KONONNYA 'TERPAKSA' LAYAN) AKU YAKIN PERLAKUAN QUEEN DI LUAR SEDAR. BERTAUBAT LA, KO DAH TUA UNCLE OI. SEBAB TU LA BINI KO DULU LARI. TAK SANGGUP TINGGAL DENGAN ORANG GILA DAN PENUH SIHIR.
Anonymous said...
yes....there is something wrong with this story....saya tak kesah yang uncletak kesah nak mengaibkan diri uncle(la yg 5% ckp tu,ye la if u teruskan means u tak kesah kan).yang saya kesah,kenapa awak nak malu kan pemaisuri aishah macam tu sekali...n btw,saya pun rasa awak nak cari publisiti la....
Anonymous said...
uncle....lusa dah nak raya korban....ko bertaubat sebelum ko terkorban...
Anonymous said...
ko ni bukan manusia, muka kau pun dah macam syaitan. ada hati nak bercakap tentang islam? pegi mampus la. muka macam taik, ingat pompuan tu senang-senang nak ngan ko? main sihir pakai ilmu hitam apa ntah, kesian kat dia. ko tunggu la kene azab nanti. memang ko setan. sebab tu la ko suke buat keje dengan syaitan. aku tengah tunggu masa untuk polis datang sumbat ko masuk lokap. may u rot in hell.
siti said...
muke pon dah mcm bapak syaitan! confirm ko gune2 queen aishah kn?! aku x caye queen blh syok dgn pembela puaka nih! melainkan disihir! kau ni lah digelar anak angkat dajjal moden. aku doakn kau di azab! terbakar bersama puaka2 kau! penipu! lahanat
Anonymous said...
Uncleseekers Cerita 'cinta syyyh kau tak best. Kalua kau nak cerita lebih sensasi kau datang ke Bunglow di kaki gunung Ledang. Kat situ tinggal Puteri gunung Ledang.. Kau cari aku , aku boleh bawa kau jumpa puteri gunung Ledang...Kau bleh "Manderamkan" puteri tu...untung untung dia jatuh cinta kat kau.
Anonymous said...
dey pkcik!!bg aku ko ni mmg dAjal lahanat..95% against u dlm comment2ni.cmner ko bleh kata yg 95% support u bangang!!lagi 1 nk tanya,ko g desire order teh O ais ker
Anonymous said...
bagus betullah ko ni angkelseekers..ko bukak aib orang konon nk tnjuk kehebatan ko..tp ko tak sedar dlm masa sama ko sndri bogel telanjang depan org ramai... baru aku n kawan2 rakyat mesia sume kenal sape ko yg sbenarnya... ko taubatlah ankel...ni kes cam dh dekat2 nk putus je ni hahahhaaa..sbb tu ko wat kuar ni sume..ngok la ko...
Anonymous said...
uncle ni saje je nk buat kte kutuk2 dy,,kalu x knape dy sgguh2 g ltak sume gmbr yg ntah ape2?? dy bgga gle kot org komen pdas2 kat blog dy ni,, cbe korg perhati,,mkin rmai yg dok bg nsihat,,mkin galak blog n gmbr2 yg dy letak dlm blog dy,,kte doakan jelah moga Allah bg ptunjuk kat dy,,huhu
det said...
poyo giler mamat ni, dah takut dengan hantu buat cerita merapu...
Anonymous said...
dah la buat keje haram... dok sebut nama tuhan plak?? gila ke hapa lu?
Anonymous said...
hahaha.. selamat ke tidak uncle mlm tu ek? smb0ng2 pliz.. part 6.. can't wait~
Anonymous said...
mcm novel cinta fantasi yg kununnye reality oleh penulis yg desperate gile..
Anonymous said...
uncle,jangan buka aib orang.kat akhirat nanti, Allah bukakan aib uncle pulak.walaupun dah buat dosa,jangan tunjuk kat orang.biar kita sendiri yang tau dan bertaubat lah segera...ingat,dunia adalah sementara..
Anonymous said...
seriously something wrong with ur story.. kenapa mesti nak buka keaiban org.. and furthermore u bukak keaiban u sendiri... u cerita queen aisyah terhegeh2.. but i dun really think soo.. seronok ke bukak keaiban org lain.. sampai macam tu skali.. puas hati?? kesian la org macam u ni uncle... tau x macam desperatee giler nak publisiti murahan.. ntah hape2... tlg cari cara lain yg lebih berkesan ya.. U R SICK!!
Anonymous said...
this fuckers never have any guts to meet mane2 ustaz.. sihir je lebih.. kene siram dgn ayat ruqyah da kecut
Anonymous said...
kesian...ada gak anak manusia yg sesat mcm nh.. kalau betul nk 'seek the truth' gunalah Al-Quran sbg petunjuk utama..xyah pn nk buat story mcm nh..buat criter ilmiah lagi bagus uncle. uncle dh cukup malukan diri sendiri..bkn stakat dedahkan kononnya bercinta dgn mantan permaisuri..tp cerita lak pegi club jmpe 'gadis biru' yg seksi2.. haha..org yg bce n bijak menilai pn dh tau uncle nh retarded & suka memperbodohkan diri sendiri. uncle guna-gunakan mantan permaisuri eh? mengaku je laaa......
Anonymous said...
Moga Allah turunkan hidayah kepada mereka yg berbuat salah dalam Islam...Janganlah kita mempermainkan nama Allah sedangkan ketika itu kita sedang berbuat dosa......
Anonymous said...
tak payah nak kecoh2 cakap 'to seek the truth' sebab kau pun dah buta sampai tak nampak kebenaran. apa la motif kau malukan diri sendiri dan orang lain? nampak sangat pergi club, masuk hotel, sifat riak, takbur. segala macam tempat syaitan semua kau pergi. Tak pulak kau tangkap jin ke syaitan ke makhlukh halus ke masuk dalam botol kt tempat2 macam tu? oh lupa... kau member~~
Anonymous said...
dah abis baca sume part.. kesimpulan yg aku leh buat.. AKU BENCI JANTAN MCM UNCLE SEEKER.. mengaibkan maruah org.. perlu ke?bia la citer tuh cinta syyhh korg.. aku rasa baek disimpan utk korg berdua jek.. tak perlu tergedik2 nk heboh2 bgtau satu donia.. ke ko rasa cam bajet bagus kalo sume org tau hal ko neh? ko mmg jantan tak gune.. pentingkan dri.. kt donia ko leh aibkan org, kt sana nti tggu la Dia aibkan ko plak..
Anonymous said...
i rasa better not to tell others about this or sharing this into others blog, buat link ke sini dsb sebab this uncle memang sengaja nak suruh semua orang tahu..jangan kita terbabit sama menyampaikan yang tak benar macam dia sudah. ni sengaja cari publisiti dan memang dari gaya penceritaan, memang nampak dia berbuat sesuatu pada mantan permaisuri. dengan semua gambar-gambar yang ada, macam sengaja ambil gambar untuk berbuat cerita..mungkinkah dia dah planning untuk cerita ni dari awal? kasihan aishah.. untuk uncle, kalao ye pun, simpan2 laaa keaiban orang tuu. Even dendam pun, tak kemana... jangan kerana dendam, aib orang lain dibuka.
zehan said...
Rasulullah SAW bersabda : “Seorang muslim adalah saudara bagi muslim yang lain, ia tidak akan menzaliminya dan tidak akan membiarkannya binasa. Barangsiapa berusaha memenuhi keperluan saudaranya maka Allah akan memenuhi keperluannya. Barangsiapa yang menghilangkan kesusahan dari seorang muslim maka dengan hal itu Allah akan menghilangkan salah satu kesusahannya kelak di Hari Kiamat. Barangsiapa yang menutup aib seorang muslim maka Allah akan menutup aibnya di Hari Kiamat.”
Anonymous said...
walaupn gwe ngak tahu crita sebetulnya, ttp ngapain kamu crita kayak gini? iya pun kalo btul, diamin aja deh! gwe ini sbg saudara seislam malu dgn sikap lu.. gwe jga ngak kenal siapa aisyah tp dr crita lu & dr komentar, gwe tahu dia org yg pntg.. menangin kamu pergi aja sholat taubat.. ngak perlu sebut-sebut nama Allah di sini kalo kamu hnya kepingin org simpati sama lu! untung aja gwe ngak ada teman kayak lu! kalo ada, udah lma gwe putusin kawan..
Anonymous said...
hallo uncle seekporn.. lu mmg sial.. mcm gampang.. lu dah la buruk so jgn laa dedahkan buruk orang.
Anonymous said...
xbaik tul ko ni uncle..aibkan permaisuri aishah..xkan sampai nk beli pakaian dlm pn ko nk cite!!mmg ko sngaja nk aibkan queen..ko pnye cite ni seolah2 queen ni yg dok tergila2kan ko...eiii sikit aku xcaye cite ko ni!!!
zehan said...
"Wahai orang-orang Muslim, jauhilah kebanyakan dari prasangka, sesungguhnya sebahagian prasangka adalah dosa dan janganlah mencari kesalahan orang lain dan janganlah mengumpat sebahagian yang lain, Sukakah salah seorang diantara kamu memakan daging saudaranya yang telah mati? Maka tentulah kamu jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima taubat lagi Maha penyayang" (49,12)
Anonymous said...
dia ni sangap nk glamour...tu la motif sebenarnye dia buat story ni..
Anonymous said...
Ape punye gaya tulisan la ko ni. Kalo aku jadi Aishah tu mau malu smpai pengsan kot, ke dah bagi kaki kat ko. Mmg ko kate bertanggungjawab atas ape yg ko tulis. Tu ko cakap je, otak ko tah betul ke tidak. Segala isi blog ko ni jelas menunjukkan ko kurang pengetahuan agama Islam ataupun tak ade asas pasal agama Islam. p/s: nak tangkap antu la, jin la kene pakai pompuan jugak ke??
Nor Hanis said...
ni mesti kes frust aishah dump unclesikcness. salah mandrem nih. patut mandrem skali ngn bapaknya. sebab tu meroyan giler2... ekekekeke~ bawa2 ingat tuhan la unclesickness oi...
Anonymous said...
Mmg sah uncle ni tak betul. ke queen dah tinggalkan ko pastu ko bukak la cite bukan2. ape da pasal bra pon nak cite ke. wei mak aku pun tak penah suh bf aku belikan bra tuk aku. ni mmg saje nak malukan queen ni. kitorg tau la bro. apekejadahnye si aishah tu nak gitau yg ko laki dia. ape gile pompuan tu. lagi satu, entry ni bnyk tunjuk yg betapa TIDAK SOPANNYA PERMAISURI AISHAH. padahal lu tu yg buruk!
Anonymous said...
oh gosh..lawak dol uncle seekers nie..agak2 la org tua oi kalo nk cr pubisiti pn..publisiti murahan..bdk tadika bc pn ketawa...lawak gler..pkck2..g keje cr hantu jelah..haha..
Anonymous said...
Permaisuri Aishah kesunyian. Permaisuri masih muda,kurang kawan kerana bekas permaisuri agong,uncle antara org yg tersesat..tiada pilihan utk kesunyian itu, itulah yg dipilih utk waktu ini. Esok mimpi indah permaisuri akan jadi tawar bila hidup bersama dan uncle akan di buang tapi munkin itu takjadi masalah sebab uncle lelaki. Dato' bapa yg mendidik dan membesarkannya yg ingin menyedarkan anak kesayangannya malah menjaga nama baik semua pihak. Permaisuri sedang "gila bayang" tapi itu utk seketika.. Harta bukan masalahnya kerana mereka sdh berharta.Kesian dekat Pemaisuri Aisyah krn beliau anak yg baik. Sepatutnya uncle kena beri kekuatan agar dia tersentak dan menganggap ini satu dugaan kpdnya bukan ambil peluang.Cerita begini biasa sahaja untuk kita tapi kalau disebar begini uncle pun tahu aib mengaib berlaku. Uncle bangga sebab uncle menang dlm percintaan ini berdasarkan yg sya faham...Itulah Dato' minta bantuan.Kita sama-sama jaga kerana dia bekas permaisuri agong kita. Kalau betul uncle berfikiran matang diawalnya.oklah...saya berhenti kat sini. bye..
Anonymous said...
Permaisuri Aishah kesunyian. Permaisuri masih muda,kurang kawan kerana bekas permaisuri agong,uncle antara org yg tersesat..tiada pilihan utk kesunyian itu, itulah yg dipilih utk waktu ini. Esok mimpi indah permaisuri akan jadi tawar bila hidup bersama dan uncle akan di buang tapi munkin itu takjadi masalah sebab uncle lelaki. Dato' bapa yg mendidik dan membesarkannya yg ingin menyedarkan anak kesayangannya malah menjaga nama baik semua pihak. Permaisuri sedang "gila bayang" tapi itu utk seketika.. Harta bukan masalahnya kerana mereka sdh berharta.Kesian dekat Pemaisuri Aisyah krn beliau anak yg baik. Sepatutnya uncle kena beri kekuatan agar dia tersentak dan menganggap ini satu dugaan kpdnya bukan ambil peluang.Cerita begini biasa sahaja untuk kita tapi kalau disebar begini uncle pun tahu aib mengaib berlaku. Uncle bangga sebab uncle menang dlm percintaan ini berdasarkan yg sya faham...Itulah Dato' minta bantuan.Kita sama-sama jaga kerana dia bekas permaisuri agong kita. Kalau betul uncle berfikiran matang diawalnya.oklah...saya berhenti kat sini. bye..Kena bantu Dato'...
Anonymous said...
story ni mmg menarik... tapi its sound stupid... dr orang tak tahu apa2 dah tahu pula cerita yang selanjutnya... well,i think klo uncleseekers ni x gatal tgn,nk kunci je mulut tok story psl hal ni...x kan de problem berlaku..seems like uncle cuba cari masalah..mungkin uncle kata,uncle bertanggungjawab dengan orang2 yg ade dalam kisah dongeng uncle ni...tapi dosa mengaibkan tu..tetapi dosa..tak tahu lah orang umur macam uncle ade pemikiran yang begitu cetek...kita sebagai manusia..ada akal boleh berfikir..ini bukan cara untuk memulihkan keadaan..tapi menambahkan keruh yang sedia ada...seriously tak faham kenapa story pasal uncle & permaisuri Aisyah ni dikeluarkan...
James said...
Pendapat aku: Kenapa ini berlaku? Kerana Mantan Permaisuri (MP) telah disantau oleh Uncle Seekers (US). Kenapa disantau? Supaya MP tergila-gilakan US. Kesannya, setiap kali berjumpa US, MP akan salam, peluk, cium US. Malah MP turut memperkenalkan US sebagai suaminya kpd org ramai. Dan juga, MP sanggup menempah bilik hotel untuk US berharga lebih kurang RM28,000 per malam selama tiga hari. Siapa lagi yg disihir? Orang yg mereka panggil mama. Kerana itu mama sering mengenyit mata kpd US bila US , kerana hendak menjayakan "cinta syyhh" plan si US. Apa itu cinta "syyhh"? Tak tau. Barangkali cinta "syyhhihir", cinta "syyhhaitan"? Motif? Setelah mengumpul "bahan bukti kemesraan" mereka berdua, US pun ceritakan perkara2 tu di blog (seperti yg kita dapat baca). Tak cukup dengan cerita, diletakkan gambar-gambar intim mereka sebagai bukti. Bila telah sampai masanya (MP sedar dan pulih dari sihir ini), MP akan terkejut / tertekan dengan perkara yg pernah berlaku antara dia dan US tanpa disedarinya (kerana berlaku tanpa kesedaran). Seterusnya? Tak tahu saye nak ckp. Benarkah semua pendapat saya ini? Saya hanya berpendapat sahaja. Saya tidak paksa kamu semua percaya. Alangkah eloknya jika kita dapat berkomunikasi dengan Dato' Abdul Rahman, bertanya kepada beliau apa sebenarnya yg berlaku skrg, barangkali sebab inilah beliau pernah menunjukkan pistol kepada US. Sekian.
Anonymous said...
Pada pendapat saya....saya rasa pakcik seekers...memerlukan pembedahan plastik supaya orang akan lebih percaya kepada cerita pakcik seekers...pakcik seekers juga perlu berpakaian lebih formal dengan memotong rambut lebih pendek supaya nampak kemas...baru nampak berpelajaran dan lebih akedemik ala-ala pensyarah IPT...barulah nampak macam dr. fazilah KAMTUMI...lebih elegan....lebih macho...lebih chong...lebih kelentong dan sebagainya.... saya suka anda sebab walaupun anda menipu anda masih rasa anda betul walaupun ada rasa sikit-sikit tidak betul pun anda rasa pasti betul...atau anda yakin betul walaupun anda dah tahu cerita anda tipu...ataupun anda memang suka buat novel aisyah ditipu lagi oleh seorang pakcik bergaya yang banyak duit di mata wanita dan nampak hebat di kaca tv dan mempunyai pengikut cantik dan ada kamera canggih dan ada siaran tv sendiri walaupun hantu tipu dan sekejap dan banyak iklan....sayang sekali kepada anda...pakcik seekers...sungguh sayang...ada bakat...cuba masuk tom tom bak balik duit aku....ataupun bintang tua...
Anonymous said...
orang utara cakap...hang ni spesis pelaq.....
Anonymous said...
Ya Allah... uncle xmo lah macam neh... ramai yg bg comment... tuh semua nak bg uncle sedar... nampak sgt ape yg uncle buat neh x betol...kalo x...xder lah dorg bg comment hentam uncle smpai mcm neh...sy malas nak ckp lebih2...sbb sy juge hamba Allah yg bnyk kekurangan...cume rase bertanggungjwb utk menegur...uncle sy respect uncle sbg org yg lebih mkn garam n sy juge respect queen aisyah, kesian die uncle...xmo lah, enough is enough...uncle xda hak nak mengaibkan hidup orang lain...bila uncle buat mcm neh, menimbulkan kontroversi, kat situ pun dah salah, mungkin ada yg tegur secara kasar, ada yg tegur cara baik, tp semunya same, iaitu nak menegur n memperbetulkan apa yg salah kat sini,sbb kami semua ade rase tanggungjwb utk menegur...kite kan saudara sesama islam...okeh?...peace no war
Anonymous said...
Sebelum membuat tuduhan bahawa uncleseekers fitnah, tipu, manderem, atau apa saja, kenapa anda tidak dapatkan sendiri maklumat ini dari orang2 yg boleh anda percayai. ANDA tak rasa malu ke, anda yg lemparkan kata2 fitnah dan tuduhan krn cerita ini BENAR. Orang yang berani dan cerdik pandai hanya memandang orang2 seperti ANDA ibarat anjing salak bukit saja.
Anonymous said...
ini bukan kes sebab kisah benar atau tidak dah... tapi kes mengaibkan orang... mengaibkan orang tu kan salah di sisi islam...
Anonymous said...
Permaisuri Aisyah, Jika tuanku terbaca blog ni, sedarlah jantan ini tidak jujur dan hanya menggunakan tuanku.. Love will come someday.. dengan orang yang jujur dan ikhlas memberikan cinta SAYA JUGA HARAP ILMU HITAM UNCLE AKAN MAKAN DIRI UNCLE SATU HARI NANTI... TERUK PUNYA ORANG!!!!
Anonymous said...
SEMOGA ALLAH MEMBERI TAUFIK DAN HIDAYAH KEPADA TUAN UNCLE SEEKERS DAN PERMAISURI AISYAH
Anonymous said...
hmmm..rasa kesian pulak dekat permaisuri Aishah,sampai segala pekung dibuka. Kalau dalam Islam kan,tidak baik aib orang dibuka.Uncle tak rasa kesiankah pada Aishah.Dia x bersalah pun. Sungguhpun uncle x suka dia,janganlah jumpa dia,elakkan lah berjumpa.Kalau hati tidak suka,kenapa hendak jumpa??Sebab nak ambil gambar bukti?huhuhu ke permaisuri Aishah ni memang kasi kebenaran untuk reveal semua rahsia?Kalau tuan punya badan dah kasi,nak buat macam mana kan.huhu
Anonymous said...
bodoh je dua2 watak ni..aibkan diri sndri n org lain..memalukan..permaisuri ke ape ke..status same je..manusia gak..x mustahil kalo de wat silap...cume xyah hipokrit dgn watak alim tp tatau beza dosa pahala...
Anonymous said...
Aku tak pernah komen apa2 blog, nilah 1st time sbb melibatkan maruah negeri , raja dan agama aku. Komen aku saper yg respect tu bangang dan yg buka pekung didada tu memang cari pasal didunia dan diakhirat. Api kat dunia pun tak leh tahan nie kan lagi kat akhirat.
Anonymous said...
conclusion dr cerita ini.. 1) uncle attention seeker ni xde pedoman...(agama??) 2) bkn main marah kunun bapak aisyah x bg hang bercinta dgn die...tp stetmen ckp mcm aisyah jer yg tergila2kan hang..hang buat2 cool xmo layan sgt????bercanggah bukan..sbb tu motif hang ni mmg sekadar nk 'merasa' dpt keturunan royalti,giler glamer,mgkn nak sauk duit org tu...kedudukan?pangkat? 3)stetmen mama tu mcm bangga gile nak bermenantukan hang...mcm rendah giler akal seorg ibu nk bermenantukan hantu mcm hang... kire gempak seluruh alam la dpt hang...padahal dtg dr mulut hang jer la.. 4)nak laku blk blog hang yg sepi nie..... 5)mgkn mmg ade involve black magic hang gune kat aisyah tue...sbb tindak tanduk yg x normal bg seseorg yg dah diajar protokol....apatah lg agama dan bertudung litup.... 6)nak puas kan hati dan naluri hang yg songsang...giler glamer keterlaluan..attention seeker...sbb tu hang rase 'terpakse' mendedahkan cinta shit hang ni...padahal x pyh pon xpe.. 7) hidup hang yg da x laku.... 8)IQ yg rendah...pemalas---->xde keje lain...nak keje McD malu la kan??? 9)kalau aku jd bapak kpd anak gadis walaupon org2 biasa jer...dah tentu aku xkan pilih org mcm hang sbb conclusion no. 1 di atas... TQ....
Anonymous said...
lu bro macam taik la..dah la aritu kalah dgn fadzillah kamsah..ada hati main ayat2 al-quran..last2 makan diri..sah ko xda pelajaran..hahaha lu skola agama x dulu bai?yang fitnah je ni..nk cri publisity sbb seekers lu da xlaku..xda orang tgk...sekor hantu pun xnmpk..yang aku nmpk ko la hantu besar....hahaa weh da tua da..pi la tobat..delete post2 ko yg cari publisiti ni..mntk maaf kpd org yg berkenaan..xguna aku nasihat ko pun..sbbnya ko ni bukan jnis bleh terima nasihat..dasar hantu,toyol,setan..suma la ko..
Anonymous said...
keje si unkle bodo ni cari setan kan hantu kan..kan cume setan nampak setan..so dgn apa dia tulis ni lagi la membuktikan yg dia setan wakakakka...da xlaku cari publisiti
LadyRye said...
eh dulu hang bercerai dengan bini hang yang pengasas cuci vagina tuh, bisnes dia lingkup pasai hang, kan? pastu pandai hang no? tangkap balu agong..pencen agong puluh ribu kot?? tau la hang bengang kat pak aishah pun, tapi yang hang pi ikut, pi jumpa jugak pasepa? saja gedik??? ka sebab dia boleh tumpang hang? boleh sponsor keja hang cari hantu tu?? insaf la weih..duk perhamba orang pasepa?? dah dia maw kat hang konon2, hang menikah la dengan dia, kalau tak, jangan duk pi contact2 dah.. ni dak, mulut kata takmau, tapi gatai butuh duk pi jumpak jugak.. memang jahat la hang ni!
Anonymous said...
kasihan aisyah yg lurus bendul.. saya doakan aisyah berjumpa dengan lelaki mukmin yang beriman dan soleh.. jauhilah pemuja jin dan syaitan tu. semoga allah beri hidayah pd bapak syaitan yang pandai mempergunakan si lurus bendul aisyah utk kepentingan dirinya itu. semoga dosa2 kamu mengaibkan orang secara terang2an mendapat balasan sewajarnya.
Anonymous said...
gagagagagagagaga..perut aku kena ulser dh la wei, sebab gelakkan citer ko ni. macam lahanat dok promote nasik lemak whores kat club, dh tu ada ati lak nk citer konon ko taknak masuk hotel dgn aisyah. lu ni mental siak..lu xde telor ke der..stakat aisyah ngan mama dia pon ko xleh nk lawan, kalo betul ko taknak. harap rambut jek panjang lu ni, akal ngan telor same, sentot! gagagagagagaga ko nk doa Allah selamatkan ko, ko rasa Allah nak ke selamatkan syaitan besar mcm ko? kaki ada, kepala ada lu bleh jek blah dr ctu, tp masalahnya lu ikut kepala but** lu, dh tu nk meraung mintak Allah tolong konon. ade aku kesah crita ko ni betul ke tak..tp yg pastinya lu ni sume ayat mau nampak baik jek der, padahal x masuk akal. sumpah muka lu ni patut kena ludah jek der.
Anonymous said...
lu cakap, xde org leh paksa lu buat benda yg lu x suka..tp kena paksa gi ikut dia beli underwear tu natang pe..x suka blah la lu tunggu dah tu lu nk bising, memang fag la lu ni org tua. lembik. cakap jek macam hebat. awek wa yg berkali ganda cun pon bleh ikut ckp wa, lu mmg tarak tulang. the biggest disgrace to manhood. macam pondan dok mengadu domba kat sini..hahaha
karipapsayur said...
Apakah semua anon yang mencarut adalah pengecut x berani nak reveal ID masing2? Haihh, ini lah dia org kita. Main batu sembunyi tangan ni yang x syok weyh.. daripada kesemua entry, jelas nampak dari awal uncle permainkan YAMP Siti Aisyah. Kalau x suka kenapa dilayankan?
Anonymous said...
doa: Ya AllAh,andai benar lah yg dikatakan oleh PAKCIK ini.berikan lah dia petunjuk. Andaikata dia membuat fitnah dan mengadakan cerita mengenai CINTA syyy ,padaMu Ya Allah,berikan lah dia PENGAJARAN yang dapat dilihat oleh seluruh umat Islam bahawa dia membuat fitnah..Moga ia nya dpt dijadikan pengajaran..
Anonymous said...
part 6 ade ke??? panassssss....
Anonymous said...
ape motif m'aibkan org?hurmm..
Anonymous said...
amin...!!!!!
Anonymous said...
seperti aduka taruna menghina almarhum sultan.. letak gmbr aisyah masa jadi agung.. agak2 x tido lokap ka? ke seekers dh tadak owang nk tngk hang sibuk nk interprame cite baru.. hang gaduh ngan datuk tuh hang nk cite satu dunia.. walaweyh
Eliza said...
Assalamualaikum semua.. Baca boleh, Percaya jangan!! p/s: seronok yer atok sicker mengaibkan org lain...
Anonymous said...
biarkan si luncai terjun dgn labunya... aisyah bkn berdarah raja @ lebih tepat lg bkn berketurunan diraja...dia hanya rakyat biasa.. for uncle go to the hell
Anonymous said...
yg dia dok sibuk kate mcm2 kt dato' seri tu pehallll?? elok ke mcm tu?? baik ke mcm tu?? ni x de kes lain juzz nk pblisiti yg plg murah.. kesian kt aisyah..jd mngsa mandrem..
Anonymous said...
start benci makhluk tuhan paling bangang nie mase die berbahas dgn Dr Fadzillah Kamsah tym Linda Onn talk show ....Mmg xder akal nyer olang...
moshi_hemoh91 said...
KORANG PERASAN X? KOMEN2 YG ATS2 TU SUME POSITIF?? KOMEN2 KT BAWAH SUME YG NEGATIF... NMPAK SNGAT UNCLE SEEKERS YANG SYOK SENDIRI TULIS KOMEN YG POSITIF YG ATS TU...
Anonymous said...
to uncle ape bangang ko ni .. ko ni Melayu yang memalukan org Melayu la bro.. kecik2 ko tak nak mampos dah besar menyusahkan org ... lu mmg bebal dan bangsat kat malaysia ni... udah le tu .. gua rasa lu mmg payah nak mati la
LadyRye said...
hang kata 'hantu suka perempuan yang sexy!' hahaha! patut laaaa..hang suka masuk club, berkenalan dengan pelacur tunjuk tetets.. hang tu la HANTUUU!!!! WAHAHAHAHA!
Anonymous said...
sedar la pakciksetan oi..ko tu muke xde la nsemm..buruk cam hantu2 lam seekerss jgk..ptuihhh!!xpyh la nk canang nk kecoh2 psl cite cinte syhh ko ni..wt malu kokram jekk..malu..malu..malu..aib yg memalukan masyarakat jgk sbb ade org tua yg giler mencari2 hantu..tp xsedar yg dirinye sendiri 'hantu' yg teramat! hahahhahaaaaa...sume masyarakat gelakkan ko skunkk..
Anonymous said...
kalau betul pun apa salahnya kalau nak share cite...hebat....
Anonymous said...
xyah test die. dkt sini dah menunjukan atleast 1% keperibadian die ni. kwn2 uncle ni x malu ke berkawan dgn bangsa macam ni? klau aku dah aku lenjan kwn yg mcm ni. klau ada benda nk tuju..cita la reason dia..ni cite mcm ni mcm fitnah..spekulasi pun keluar. xbaik tu uncle..kesian mak bapak hang..org fitnah depa skali taw x.. klau ko ada hantu pun simpan je..xyah dok cita..kang dtg hantu power lagi serang ko kan naya.. akhir zaman...
Anonymous said...
manusia pling bhlul yg pnah aku jmpa....iaitu uncleseeker...wawawawa
Anonymous said...
writer ni dan sekutu-sekutunya kompem x kenal ALLAH, tuhan dia sendiri. x pun kenal, tapi saje langgar perintah Allah, suka kan, masuk neraka, dgn hantu2 tu...(your writing demonstrates your abominable,lowly,vulgar mind.i REGRET reading this...pfftt..ko buat la smpi part seribu pn jgn hrp aku nk bace pasni.baik aku bace buku teks budak darjah 1) p/s:kalau x paham part english 2, boleh bukak kamus ye...x pun kalau 'bz' sgt, boleh search kt internet...tulis pelik2 blh, x kan bukak buku pn x sempat....adoai...rusak masyarakat...
Anonymous said...
Rumah kata pergi, kubur dah kata mari. Petanda-petanda hari kiamat dah makin dekat banyak dah yang keluar,patutnya time2 ni lahorang nak buat amal ibadah lagi, bermaaf-maafan,bukan wat crita yang bukan-bukan,tambah dosa semua. PADANG MASYAR tu luas,berkerumun dengan hamba2 Allah s.w.t yg msg2 tgh bingung apa yg jd time tu....,susah nanti nak mencari semula org2 yg kita dah wat salah nnti nak mntak maaf....ingat2 lah....,takkan org tua pon msih lg nak sronok dgn bnda duniawi nih....org muda2 pun dah pndai brubah.tak malu kaa.....
Anonymous said...
sebelah ats ni tulis hmpir 95% suruh siapkan crita nih,tp apa yg dpt di baca dari2 komen2 bawah ni,95% tu soh berenti tulis,soh g taubat,mntk maaf,g solat,bukan waat lagi crita2 ni.ke mmg dulu x reti membaca,kat skolah dulu belajar untuk menulis jek,tapi x paham pon klu di suruh membaca.anda nih bebal sgt kee......
diana said...
saya pun rasa komen yang atas2 yang kata sokong uncle tu,uncle sendiri yang buat.. sebab komen yang bawah2 ni semua tak sokong pun.. tak baik tau mengaibkan orang.. kalau pun kita pernah dianiaya selesaikan dengan cara baik. bukan dengan cara ini..ini cara kotor.
Anonymous said...
uncle gila sex! kuat berangan!
Anonymous said...
JANTAN TUA KUTUK NI JUMPA KAT AKU AKU LUDAH MUKA DIA~ AKU AJAK RAMAI2 LUDAH MUKA DIA ~ KAH3!! PADAN MUKA.. KALO BOLEH SEMUA YG BENCI KO KAT SINI NAK LUDAH MUKA KEPALA KAU SIAL WOI~
Anonymous said...
salamm..ape sebenarnyer niat kao sampai nak dedahkan semua ini?jika lah benar semua ini mengapa nak membuka pekung di dada masing2?jika lah kao benar2 nak membuat si aishah sebagai permaisuri kao sekali pom mengapa semua ini perlu didedahkan?adakah kao ingin katakan kepada masyarakat yang kao ini hero?..sila nyatakan dengan hati yang tulus..tq
Anonymous said...
AKU RASA DIA DAH BOMOHKAN SI AISHAH NI, BILA AISHAH DAH TEHEGEH-HEGEH KAT DIA, DIA PULAK JADIK RIMAS, BILA DAH RIMAS, DIA MULA LA BUAT CRITA BUKAN2 PASAL AISHAH. SIAL TUA KUTUK NI.. JIJIK .. MUKA X KURANG CAM HANJENG.. -oked kl-
Anonymous said...
0i beruk, babi k0.. isap k0nek ak laa..
Anonymous said...
mmg tua kutuk tak sedar diri.. kubur kata mari rumah kata pergi.. elok laa sok2 ada menda lain lak yg dok seekers kat kubur ko.. ahahahaha
Anonymous said...
gile najis dow muke kau. aku yg bukn permaisuri pon geli, xde selera. adoila, xkisahla kau nk dgn sape pon. tp xperlu kot nk cite ape yg kau cite ni. kau faham x GELI?? dahla bajet konon jejaka rebutan malaya. aku harap kau mati kene mkn hantu2 yg kau duk seek sgt tuh. eishh, huduh sgtla kau nih!
Anonymous said...
WELLDONE Uncleseekers! YAM siti aishah adalah manusia biasa yg mempunyai perasan & memerlukan belaian kasih sayang! Jarak umur beliau dgn almahrum Raja, suami pertama begitu ketara & beliau menjadi balu dlm umur yg masih muda didlm peringkat perkahwinan yg singkat! Sesugguhnya beliau merasa kosong tanpa belaian kasih sayang perasaan cinta & tuntut batin drpd seorg adam!... Teruskan mahligai cinta anda berdua uncleseekers!!
Anonymous said...
adoi...ada la manusia mcm ko ni.. kecik2 tak mampos dah besar menyusahkan orang
Amir Izzat said...
tak malu ke dengan Allah??????? p/s: ankel nie..kena rasuk ek? malu weyh dengan orang... wat rosak nama blogger je! tutup blog la lepas nie...tulis lak dalam buku..xpun taubat dulu.... entah papa.. tp best gak lyn..tp byk dosa lak bila layan part nie...lol -.-' nota: tnya diri sendiri.."ak nie lembu ke manusia??" hurm..
Anonymous said...
wooiii layak ke aq pngil ko ungle..geli jek ko la manusia yang ta tau malu pnh aq jmpe,,mcm ci jek hahah (cibai)
Anonymous said...
dia mmg chi bai kot . kahkah~ sory to say lah . cmner la queen ni boleyh tgoda kat kau . geli oi~ sumpah aku geli . ahahahah . da la buat blog pkai words yg mgelikan . bjet kau terhangat di pasaran je an
nurhidayah said...
mst queen ni da kene mandram dgn ko kn,,mst ko pakai ubt yg ko jual kt tepi jalan kn,,haahha ta laku ko bg queen mkn,,ta bergune langsung
Anonymous said...
kahkahkah!! mmg pun . ubt dia bukan mujarab pun . dah tipu pasal hantu . psal ubat pun nk tipu . dia nk buat cter hot kat umum . tp aku tgk lagi byk kene kutok jer . wkakakaka
Anonymous said...
huh..
Anonymous said...
aku percaya yg ko 1 ari akn mati kene tembak... ko tggu jer laa sial..!!! babi punye olang...kasih idup baik2 lu cari mati...tggu jer...
Anonymous said...
walau apa pun org kata..aib dah di buka...bertaubatlah....pada keluarga permaisuri aishah cuba2lah bawa pergi berubat.........
Anonymous said...
cpt la cter lg.. ske ak bce.. da mcm bce novel lak..
issshhhhh said...
kata mak dia sembayang tip top....xnah tingai...xkan anak wat benda menyalahkan agama Islam like pegang tangan n peluk xlarang....siap kenyit mata g...apa brg bro.....ish2..... pas2 siap pesan suruh mak n aisyah ngaku lau org tnya toi ke x cita nie.....ish2....mengaibkan sungguh... cian kat manta pemaisuri...salah ke u dicintai...xpasai2 kena aib... uncle nie mmg xleh blh bajet story dia cm mantan pemaisuri lak tegila2kan dia....
Anonymous said...
Salam, Unkel..please stop all of this..even this is truth..but u xde hak memalukan insan yang bernama manusia dimuka bumi ini. unkel said hampir 95% minta unkel menyiapkan segera cerita ini..but where 95% nye?i look..95% MINTA unkel STOP kan citer2 nie!!hny 5% je yg menyokong unkel. if u org yang ada ilmu, bukan begini kamu bertindak.org yg bertindak sebegini adalah org yg takbur dan hanya cakap kosong tanpa sebarang ilmu didada. if unkel org yg beragama, Desire Club takkan unkel jejaki.if skalipun nak jumpa teman, takboleh kah di Kopitiam ke, Starbuck ke (tu pun kalo rasa kedai mamak is a low class). please stop this story!!
tipah said...
Btul kata Anonymous tue...aku s0k0ng sgt utk menentang uncle huduh A/L keji...mmg mnyampah aku baca wlpn sekerat jer...jijik!!!!! mcm muka dia jgakk...geli makk!!!
joyah said...
bongok btol org tua hitam nih..kalo btol pun xyahlah nk cter 1 kampung...dh lah ko tu buruk...perangai pun buruk..sah3 ko mandrem permaisuri..kesian dia..baik ko taobat...silap2 ko beratur depan FIRAUN(time check in NERAKA DURJANA)...elok2 belakang abu jahalll dh tukar turn duk dpn skali...
Anonymous said...
pergh tertawan gue dgn gadis biru lol....alang2 ko buat maksiat biar sampai kepenghujungnya lol.....jgn lupa record videonya skali ya...baru gempaq....
ehem ehem said...
memng aishah dalam keadaan separuh sedar... saye penah jumpe die... n perangai die mmg agak pelek... aishah terslah jmpe org... baginda ingt jumpe org yg syg n iklas nk bantu die berubat..tp sabaliknye.... org yg mengaibkan die... poor queen aishah... uncle seekers.... hanye hantu yg boleh nmpk hantu... dan hantu itu adalah engkau........
Anonymous said...
korg sume kene faham...uncle ni jenis poyo orgnye...org poyo tau la camne kn...maafkan jela die...
fauzana said...
This is kind of.. ermm low life, don't you think, uncle? You should be ashamed.
GHAH said...
I think your story is quite true. But I also think that you have done something to her which has made her acting stupid like that. Whatever it is, do think before you do, say and write. Trust me, one day you'll get humiliated. At first, I couldn't believe what Permaisuri had done. Or maybe, you were just trying to creat a fucking fake story behind all these. Huh.
Asma said...
Sian Permaisuri... Beliau xde kwn lelaki yg bukan muhrim kecuali pakcik, tu psl asyik2 cari pakcik jer... Kalo dia bebas cam org laen, awal2 lg pakcik kene reject... Pakcik ni mmg perasan betul la.. Hal pilihkan baju dlama pun nk citer.. Kalo jadi kawen ni, hal lebih dari tu pun ko nk cter gamaknya... Mmg ko dh aniaya Permaisuri. Kalo aku sruh ko insaf pun, ko ignore jgk. Sian ko. Dah la tua, sesat plk tu. Aku bg peta je la. Nah!
Anonymous said...
muke pn cam ceplos...ade hati nk cerite kunun2 mcm permaisuri tergile2 sgt kt ko...sengal la ko niih...aku nk panggil ko uncle pn geli...sbb xde ciri2 "uncle" aka pakcik pn perangai ko, kalah org muda cara ko cerita...nampak sgt xdak akal.pasni buat facebook page i hate u uncle seeker ceplos hanjing
Anonymous said...
ko ni memang menggelikan!!!!!!
Anonymous said...
uncle bodoh nak mampos...ko pg setelkan cite tapak kaki big foot dulu yg ko hebohkan..dasar kencing masyarakat...tp yg pelik ade jugak org sokong ko ye mangkok ayun..
♦♦orked♦♦ said...
sorry. in my own opinion, sume gambar n entry ni mengaibkan si perempuan. terasa hilang hormat pada dia. Uncle Seeker- tlg jaga aib dia.
Anonymous said...
"Memanglah aku tak romantik dengan dia sebab warna pakaian dalam yang dipilih langsung tak stim. Hancusss" oii uncle..dah tu kalau warna yg dipilih menggairahkan, ko naik stim la? nampak sangat la kat sini yang ko pun memang nak kat dia. aku hairan la. kalau muka ko tu macam brad pitt ke, aku faham la juga nape ko kata aisyah nak kat ko..ni muka macam mafia... dah la tu, ko gi isi gambar perempuan yang memakai pakaian yang tak cukup kain, nampak sangat ko ini suka mengaibkan orang. aku rasa ko ni de something wrong la dalam kepala ko ni
Anonymous said...
saya sebagai salah seorang rakyat ng selangor, telah melaporkan perkara ini kepada pihak yg berkenaan. Mudah2an uncle tak guna ini akan dpt pembalsan di dunia dan di akhirat..!
Anonymous said...
kenapa dia buat pendedahan ni? NUFFNANG!!!!
Marhean Huduh said...
aku kenal dak liza dalam blog paksik tue neh .. minah liza nie pon poyo perasan bagos same macam mentor die pakcik tue neh .. pape pon .. 'terbaek' cite ko ..
Anonymous said...
(Kenalkan uncleseekers…dialah suami saya” Adusss….malunya aku tuhan saja yang tahu tapi nak buat camner…) petikan dari antu bodoh ni.... yng aku boleh rumuskan daalm cite bodoh ni adalah... 1. uncle seekers dayus. 2. cite ni nertujuan untuk mengaibkan queen sekeluarga... 3. mmg quuen sakit.. tp sakit disebabbkn seekers bodoh ni.. 4. cite ni terlalu banyk tokok tambah.. 5. kalu dilihat pada gambar yng diletakakkn ni... seoolah2 cite ini dirancang... byk gambar yng seperti super impose terutama gambar berpeluk.. 6. wanita kene bangkit... ini adalah salah satu penganiayaan wanita.. seekers bodoh ni menggunakn segala cite nii untuk mencari publisiti murahan dan menjatuhkan nama baik queen sekeluarga...
Anonymous said...
lu memang babi syal!

Links to this post

  Penjelasan Hubungan Bekas Permaisuri Dengan Uncleseekers

 

 ~*~*~*~*~*~*~*

Monday, November 8, 2010


Permaisuri Aishah - Part 4

Permaisuri Aishah - Part 4

"Cinta Syyhh" - cinta yang diamanahkan...

Pada 7hb Jun 2010 ketika aku sedang menikmati nasi goring selepas “skrip reading” filem Momok Jangan panggil aku” bersama artis AF Noni, Ekin dan pendatang baru dalam dunia filem iaitu Babyfaralia sekitar jam 4 petang, aku terima panggilan dari Aishah.

“Abang dimana? Datang jumpa Aishah di Ampang Jaya…bla la bla”

Aku sengaja buka pembesar suara supaya aku boleh makan dengan tenang tanpa genggaman telefon ditangan dan semua rakan-rakan tadi mendengar dengan jelas perbualan kami berdua.

Lebih kurang 3 kali Aishah menghubungi dalam masa setengah jam. Semua yang ada dimeja makan menggeleng kepala kerana nasi goring yang aku makan tidak habis kerana melayannya.

Kalau nak tau lebih lanjut intipati perbualan kami berdua, tanyalah sendiri dengan mereka bertiga.

Dato seri amat terperanjat apabila saya berjaya keluarkan "benda" dari tubuh aisyah! Kenapa dato seri tidak mahu simpan "benda" ini sebagai kenangan atau dibawa kemakmal untuk kajian staintifik dan kongsi bersama hasil keputusannya pada umum! ha...ha...ha...

Tanpa membuang masa saya minta Baby faraliana menghantar saya keampang point kerana kenalan saya yang bernama Ah Kuat menunggu saya disana. Sebaik saja sampai ampang jaya saya hubungi aisyah semula.

“Aisyah dah ada kat wangsa majulah abang. Abang datanglah sini…”

Dipendekkan cerita aku berjumpa dato seri di kedai makan ampang jaya. Kami memesan kaki kambing dan roti boom untuk dinikmati bersama. Dato seri member amaran pada saya agar jangan menghubungi tuanku permaisuri lagi. Tetapi Allah maha kaya, ketika amaran tersebut baru disampaikan tetiba aisyah hubungi saya bertanya kenapa saya tidak datang kekondonya.

Saya beri pelbagai alasan kerana tidak mahu menyinggung perasaan dato seri. Setiap lima minit aisyah hubungi saya supaya tetap datang ke tempatnya.

“Abang tak nak datang pasal papakan? Takpe..aisyah sendiri yang akan handle this matter! Abang datang aja”

Kenangan bersama mama, aishah, saudara muzaffar dan zelmey yang mengetahui banyak rahsia "cinta syyhh" ini.

Saya mohon keizinan dato seri untuk kekondo aisyah. Saya tau dato seri kecewa dan malu dengan saya.

Saya tiada pilihan lain kerana aisyah mendesak supaya segera berjumpa dengannya. Dalam keadaan yang tersepit ketika itu saya sempat mengajak dato seri ikut bersama. Dato seri sempat berpesan agar pertemuan kita bertiga pada malam tersebut dirahsiakan dari pengetahuan aisyah.

Saya bersama Ah Kuat terus kediaman aisyah. Sekitar dua puluh minit kami berdua sampai kedestinasi.

Disinilah aisyah berlari keanakan kerana merajuk dengan saya, Tanah, langit, pokok-pokok, bunga, kayu, pasu bunga, cengkerik dan lain-lain disitu menjadi saksi.Kesnya kecil saja, saya suruh aisyah minta maaf pada ayahnya, tapi dia tak mahu. Tak gitu zelmey?


“Kenapa abang datang lambat sangat?

Adalah seperti amalan biasa, setiap kali aisyah berjumpa dengan saya, beliau akan mengucup tangan dan mencium pipi saya walaupun depan dikhalayak ramai dan disaksikan oleh mama.

Saya hanya tersenyum tanpa menjawab soalannya. Saya bawakan makanan kegemarannya iaitu sate. (lupa nama gerai yang dibeli)

“Aishah dah kenyanglah abang. Takpe, kita beri pada papa saja sate ni”

Mama yang duduk dimeja bulat hanya tersenyum memandang saya. Tetiba dato seri datang masuk kerumah aisyah seperti tiada apa yang berlaku.

Sedang aisyah berbual dengan Ah Kuat tetiba saya terpandang sesuatu disiling.

CCTV?!....

Walaupun sudah banyak kali kerumah aisyah, saya tidak perasan yang alat tersebut dipasang diruang tamu itu.

Seorang sahabat menghubungi saya ditalian bahawa nama bapa aisyah didalam kad ucapan ini tiada pangkat dato seri! Adakah pihak istana terlupa ataupun ....entahlah. dato seri x marahkan? he he

Terdetik didalam hati kecil saya kenapa kondo yang sekecil itu yang hanya hanya satu sofa, television, pemain video, satu alat senaman dan satu set meja bulat perlukan pengawasan sebegitu teruk sekali. Ini bermakna setiap pergerakan aisyah diadalam kondo akan dipantau! Sebelah kiri rumah aisyah adalah kediaman dato seri dan sebelah kanan pula kalau tidak silap didiami oleh kedua adik kandungnya. Tetiba saya teringat semula kata-kata dato seri bahawa aisyah pernah buat panggilan kepada polis bahawa dato seri mengurungnya dan apabila polis sampai dirumah (ampang jaya) dato seri maklumkan kepada anggota tersebut bahawa ini adalah masalah keluarga.

Saya terus ke bahagian depan untuk merokok (seperti biasalah!). Barulah saya sedar selama ini setiap kali saya ingin masuk atau pulang, mama yang akan buka mangga pintu depan gril!

Kediaman aisyah tak ubah macam lokap! Persoalannya kenapa?

Banyak kenangan kami berdua di Mandarin Oriental Hotel Kuala Lumpur

Part 5 – Apa yang berlaku diantara aisyah dengan saya di President Suite Mandarin Oriental Hotel pada 6hb Jun 2010?

35 comments:

^MaX2™ said...
PANAS!!! SEPANAS DUNIA INI..!! X SABO NK TNGGU PART 5 NEH....
Anonymous said...
kesian aishah... moga ankel penipu danpenyihir dan jin2 sihir yg bersarang dalam tubuh ankel sihir ni merasa panas yg amat sgt..panas..sepanas api dunia...lum kire api neraka kelak...
Marhaen Kacak said...
syok layan ni...hahaha...c'mon2 Kelantan Akan Keluar Dari Malaysia!!!
sickchild said...
kesian Aisyah ;(
Anonymous said...
Kalau uncle sayang aisyah.....berhentikan rahsia ini dari diketahui umum. biarlah kita luka, asal yg di sayang tidak terluka dengan tindakan kiat. Atau uncle sudah di tinggalkan, lalu bongkar lah semua rahsia. tak ada 20 sen, rahsia bocor ah.
Anonymous said...
astaghfirullahalazim bertaubatla sebelum terlambat...berdosa besar mengaibkan orang..jika benar die bersalah dan jika cerita ini benar sekalipun,aib tetap aib.di dunia awak buka aib die,di akhirat aib awak lagi besar di depan Tuhan!
Anonymous said...
Subhanallah.. ape nak jadi la dunia sekarang ni? aku rasa jantan, betina, bapak si betina sama2 gile semua.
Anonymous said...
i think the best thing is u should stop !!! apa jadahnya pegang anjing , yop
Anonymous said...
uncle nie da ting tong dowh..haha
Anonymous said...
MACAM GAMPANG PUNYE CRITE.PENIPU PALING BODOH DALAM SEJARAH MANUSIA. MUKA MACAM CELAKA ADE HATI NAK BAJET HOT.WTF??? FUCK YOU ATTENTION SEEKER AND FUCK THE REST OF YOUR CREW
<b>IRAH HAJERAH AZMAN</b> said...
This post has been removed by the author.
Anonymous said...
astafirullah "Adalah seperti amalan biasa, setiap kali aisyah berjumpa dengan saya, beliau akan mengucup tangan dan mencium pipi saya walaupun depan dikhalayak ramai dan disaksikan oleh mama" perlu ko bagi tau 1 dunia benda ni? Weh, maruah dia ko kene jaga jugak. Kalau betol ko sayang dia, ko takkan cerita aib bapak dia. apa kau nak buktikan sebenarnya? Kau hebat dapat bersama bekas permaisuri? Ko nak tunjuk kat dunia ko hero. Hello, this is not the right way. Berfikir cara orang matang. Sepatutnya, ko yang ada anak ni boleh fikir, seorang bapak nakkan yang terbaik untuk anak dia. apa perasaan ko kalo teman wanita/ lelaki anak ko hina ko macam ni? Apa2 masalah happen pun, ko x perlu cerita too public like this. Kalau ko iklas. Ko x kan buat macam ni. Bekas permaisuri bagi aku wanita agung di mata setiap umat Islam di malaysia. Bila baginda mengahwini bekas sultan dengan image bertudung, kami sebagai umat Islam kagum. Walau sudah menaiki tahta, wanita itu tetap menjaga aurat. Bila ko tunjuk gambar ko dekat dekat dgn dia, gambar dia yang tak pakai tudung, ko cerita die salam cium ko yang sah sah bertentangan dengan islam, ko tak fikir ke perasaan kagum kami kat beliau selama ni? Stop it, udah -udah lah. Malu. Kalau betol betol sayang, betol betol cinta. This is not the right way. even benar sekalipun korang bercinta. anyway, kalau ko betol betol sayangkan dia, ko takkan sentuh walau sehelai bulu yang ada kat tubuh dia pun. Cinta adalah melindungi. Bukan bukak pekung bukak aib macam ni
Anonymous said...
motif kau tulis semua ni? tiba2 nak memalukan mantan permaisuri agong. And btw, mantan tau tak apa yang kau tulis ni? kau adalah seorang yang bajet hot. merapu!
zehan said...
"Wahai orang-orang Muslim, jauhilah kebanyakan dari prasangka, sesungguhnya sebahagian prasangka adalah dosa dan janganlah mencari kesalahan orang lain dan janganlah mengumpat sebahagian yang lain, Sukakah salah seorang diantara kamu memakan daging saudaranya yang telah mati? Maka tentulah kamu jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima taubat lagi Maha penyayang" (49,12)
zehan said...
Rasulullah SAW bersabda : “Seorang muslim adalah saudara bagi muslim yang lain, ia tidak akan menzaliminya dan tidak akan membiarkannya binasa. Barangsiapa berusaha memenuhi keperluan saudaranya maka Allah akan memenuhi keperluannya. Barangsiapa yang menghilangkan kesusahan dari seorang muslim maka dengan hal itu Allah akan menghilangkan salah satu kesusahannya kelak di Hari Kiamat. Barangsiapa yang menutup aib seorang muslim maka Allah akan menutup aibnya di Hari Kiamat.”
Anonymous said...
UNCLE SEEKER..KO BODOHLA... 1ST MENUNJUKKAN KO NI X DER ILMU AGAMA MAK BAPAK KO X HAJA KE?? 2ND KO BUKAK AIB ORG NMPAK SGT ADER PROBLEM NGAN KO 3RD KO TU HANTU YG KO CARI2 SELAMA NI.. WEI BALIK LA KE PANGKAL JALAN...KO TU DA TUA NAK MAMPPOS.......AISYAH HANYA SEORG PPUAN BIASA YG SUNYI..KO MAINKAN PERASAAN DIA...PATUTNYA KO NGAKU KT DIA AWL12 YG KO X DER ATI NGAN DIER CKPLA YG KO ADE ATI NGAN DUIT DIE.. GTAULA RNCGN SEEKERS KO X DER HANTU KUA...TRUS TERANG JE YG KO DA POKAI NAK MAMPOS..HAHAHAHA BODOH
Anonymous said...
relaks la bro.. Budak hingusan nie bukan Islam la.. Nama pon Seeker..
Anonymous said...
uncle, jangan buat macam ni, kesian dia.. kau hanya nak permainkan dia.. cari publisiti murahan....
ninie said...
Geli.. geli ... geli...
Anonymous said...
gle pye owg!!maenkn prasaan pmpuan..muke cm setann+pgai ag truk dr setan!!!taubat lah...kang besok2 mampos xsmpt ko nk taubat
lizay_73 said...
ermmmmmm.... sedihnya bila tengok pic tu... tak baik buat aisyah macam tu kalau betul sayang kenapa buat macam tu
Anonymous said...
"Disinilah aisyah berlari keanakan kerana merajuk dengan saya, Tanah, langit, pokok-pokok, bunga, kayu, pasu bunga, cengkerik dan lain-lain disitu menjadi saksi.Kesnya kecil saja, saya suruh aisyah minta maaf pada ayahnya, tapi dia tak mahu." lucu lak bile aku bc ayt nie...nk trmuntah pun ada...hahahaha....
Anonymous said...
gambar yang pegang anijng tu edit ke?
moshi_hemoh91 said...
KORANG PERASAN X? KOMEN2 YG ATS2 TU SUME POSITIF?? KOMEN2 KT BAWAH SUME YG NEGATIF... NMPAK SNGAT UNCLE SEEKERS YANG SYOK SENDIRI TULIS KOMEN YG POSITIF YG ATS TU...
nationalistpunk said...
This post has been removed by the author.
spyequipment4u said...
Macam cerita gossip plak. Betoi punya cerita ka rekaan saja ni? Kalau betoi, sedih dan kesian pada bekas Permaisuri kita ni. Get Back With Ex
papa jahat said...
emmm kompius2...cakap umah aisyah kt kondo tp bila pulak dia belari-lari anak kt umah dlm gmbaq 2???ish2....kompius2....nampak sgt da unsur2 penipuan.....ahahahaha
uncle seekers puaka said...
kn,papa jahat?dah tak betol agaknye org tua ni..repot kat polis kang baru tau!bia kena siasat ngan SKMM. eh...org tua ni tau ke SKMM tu ape?haha!
ehem ehem said...
.........PENGUGUMAN PENTING........ uncle nie penipu penipu penipu.... ko ni amek kesempatan pDe insan yg lemah... to all...pcaye lah...aishah tgh sakit...n die tak sedar ape yg dilakukan... ade sesuatu di dalam badan nye (saka)Wallahualam..... klu btl uncle dah bjaye keluarkan drpd badannye.. kenape aishah masih lg terus berubat n berubat... die ade berubat dgn bakal my mother in law.... uncle penipu n mcm bagus.... nak harte aishah jek tu... pastu kene reject...nak marah tak pasal2.... stop it la..
Anonymous said...
ko mmg terhebat....ko pun sma sungguh mengaibkan...patut disula aje korang berdua!!!!
Asma said...
Bangga plk buka loud speaker nk bg semua org dgr yg Permaisuri tergila2kan pakcik... Memalukan betul. NI baru cinta Syyy.. dah semua benda nk citer. Gambar permaisuri freehair dan berpelukan dgn pakcik pun satu dunia leh nampak. KAlo dh kawen nnti, citer ape plk yg pakcik citer, gambar ape plk yg satu dunia leh nmpak... Permaisuri ni pun satu hal. Ayah dh elok2 jaga, ngn pakcik yg merepek ni juga yg dia ni... Tgk la. PAkcik langsung tak hormati ayah permaisuri. Lagi nk berkasih sayang dgn dia...
Anonymous said...
pelik betul.... kata islam... sanggup junjung al-quran.... tp peluk cium, jmpa kat hotel cam org barat....betul ke tak betul ni....
h0tnett said...
salam uncle.. kenapa di buka pekun didada? adakah uncle bangga dengan scandal yang di lakukan? kenapa tak kahwin saja? adakah uncle tak takut azab allah s.w.t amat pedih? semoga allah mengampuni semua nya.. amin..
Marhean Huduh said...
fuh .. besh gak cite ko bikin neh ..

 

~*~*~*~*~*~*~*

Thursday, November 4, 2010


Permaisuri Aishah - Part 3

Permaisuri Aishah - Part 3

"Sudah-sudah la tu bro..Lu dah sampaikan point lu..Kesianlah kat Pemaisuri..dia wanita yang baik dan dihormati. Jangan disensasikan perkara ini sampai membuka keaiban org..tak baik bro..Sebagai sahabat, gua hormat pemaisuri..gua sayang lu bro."

Subuh tadi aku terima pesanan dari seorang sahabat agar pendedahan ini dihentikan demi menjaga nama baik permaisuri. Mood aku untuk menulis bagaimana bermulanya "cinta syyhh" aku dengan aisyah terus terbantut!

Oklah…aku slow sikit untuk part 3 ni demi menjaga hati seorang sahabat.

A picture speaks a thousand word




Aisyah tanya aku kenapa abang tak bersama semula dengan Cik Manja? Aku cakap “Semuga Allah tempatkan Cik Manja disyurga kerana telah menjaga makan tidurku dengan tip top semasa menjadi dia menjadi steriku, bertanggungjawab, hormati kedua ibubapaku tapi prinsip hidup abang tak akan rujuk semula pada hubungan yang telah terputus namun persahabatan kami berdua masih baik dan saling membantu sehingga hari ini”

Kepada dato seri…inilah antara buktinya! Betullah kata beberapa pihak pada saya. “Syed, berhati-hatilah dengan parents mereka…”

Komen saya pada dato seri…Bila perlukan saya bercakap punyalah lembut gigi dari lidah pastu bila dah settle semua terajang dan ugut macam2. Memang dasar tikam dari belakang punya olang!

Desa Putra Condo - Dikondo inilah aku sering bertemu dengannya

Bersambung part 4 – Kenapa dato seri mangga pintu depan grill macam lokap dan letak cctv dalam ruang depan kondo aishah?

16 comments:

zelmey said...
Saya juga pernah beberapa kali diminta pertolongan oleh mereka. Tapi akhirnya sangat mengecewakan. Bukan balasan yang saya minta, duit pun tak pernah saya minta dari mereka malah tidak pernah ambil pun. Makan minum pun ada yang saya bayar. Kerana saya bukan boleh dibeli.. apa yg saya lakukan sebelum ini adalah niat ikhlas utk membantu apa sahaja yg mereka perlukan. Kalau nak ambil kesempatan.. saya rasa saya boleh kot .. Hingga staff saya terpaksa meninggalkan kerja di pejabat utk beberapa hari menaiki bas ke kota bharu kelantan semata2 untuk memandu kenderaan Permaisuri utk membawa beliau dan mama pulang ke KL. Tapi apabila staff sy di dalam bas tiba2 Dato Seri muncul di sebelah staff sy dan berkata "Kau jgn beri tahu Aisah atau mama kau dah sampai Kota Bharu". Ingat KL ke KB tu macam KL ke Subang ke ape? Staff sy tak peduli terus hubungi mama dan beritahu dah ada di KB. SO... Dato Seri tak boleh buat apa2 terpaksa biarkan staff saya bersama mereka utk bawa pulang ke KL. Bagi saya .. ayah beliau seakan tidak menghargai dan menghormati apa pengorbanan org lain utk keluarganya. You all nilai sendiri lah ...
Anonymous said...
bodoh ler ita ko niee jembalang!!
Anonymous said...
Jumpa kat kondo tu buat apa? muskil gak... kalau berdua2 ..apa lagi keje yang boleh di buat... kata islam ... orang islam tak buat keje2 yang boleh menimbulkan fitnah... nauzubillah....
Anonymous said...
benda camni pun nak citer kt orang ke ? takleh blah lansung la weh ..baik hang naik c70 pi round satu kampung sambilo tangkap ikan la
Anonymous said...
Saya tinggal kat Kondo ni dah lama tapi tak pernah pun nampak si Habib ni or Pn Aishah kat sini..hmmm...biasanya bdk2 mtnce kat sini akan citer kalau ada orang high profile tinggal kat sini..tak pernah lak dgr dia orang citer..wallahualam..
zehan said...
"Wahai orang-orang Muslim, jauhilah kebanyakan dari prasangka, sesungguhnya sebahagian prasangka adalah dosa dan janganlah mencari kesalahan orang lain dan janganlah mengumpat sebahagian yang lain, Sukakah salah seorang diantara kamu memakan daging saudaranya yang telah mati? Maka tentulah kamu jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima taubat lagi Maha penyayang" (49,12)
zehan said...
Rasulullah SAW bersabda : “Seorang muslim adalah saudara bagi muslim yang lain, ia tidak akan menzaliminya dan tidak akan membiarkannya binasa. Barangsiapa berusaha memenuhi keperluan saudaranya maka Allah akan memenuhi keperluannya. Barangsiapa yang menghilangkan kesusahan dari seorang muslim maka dengan hal itu Allah akan menghilangkan salah satu kesusahannya kelak di Hari Kiamat. Barangsiapa yang menutup aib seorang muslim maka Allah akan menutup aibnya di Hari Kiamat.”
Anonymous said...
taubatlah....semoga ALLLAH s.w.t mengampuni dosa ko pakcikseekers
Anonymous said...
hahaha jgn caya langsung la. semua nie is a piece of garbage..blogger pun garbage..
Anonymous said...
jgn caya...semua nie sampah....bogger pun sampah gile publisiti...
anna said...
ni la manusia yg paling mangkok yg pernah aku kenali dlm mana2 media di dunia ini...
Anonymous said...
Mcm org x betul je Uncle ni...
hamzah ian said...
har har har
Anonymous said...
mcm ada yg tak betul ngan uncle niihh.. mengaibkan
AnakGanu said...
uncle ni perasan lebih siot...aphal tah...cari publisiti ke bang?? dah x jumpa hantu, jumpa permaisuri pon jadi lah..
Anonymous said...
haram jadah punya cerita, lu bodoh apa, babi lagi pandai
Anonymous said...
sy tabik dgn uncle cuz brani ngaku & bercerita tentang kisah cerita cinta anda. uncle dan pemaisuri aisyah berhak dpt kebahagiaan masing2 kan? kalu dh jodoh x kn kemana lar. mudah2an dua2 pown bahagia. cinta x kenal pangkat ker..nama ker.. usia ker..@ harta.. nie sume soal hati.
Anonymous said...
tp uncle nak ke kat aisyah tu ?
zelmey said...
I have seen this in person :)
^MaX2™ said...
Abg Naguib?! AARRGHHH!!!
Anonymous said...
... Caya la uncle... wa tabik sama lu.. lu mmg berani... ..
Marhaen Kacak said...
cayala uncle seekers...gentle beb... senapang gajah pun lu tak takut kan? Nasi Lemak, Spender Pun Dakyah Freemason?
Anonymous said...
ape motif kau? mengaibkan aishah?kalau btul pn mereka itu salah,perlukah diaibkan begini?Hukum mane kau ikut? Allah bayar cash je weh.Tunggu...~
Anonymous said...
muka ko hodoh ada hati nk gila glemer.. dok diam2 ngn rncgan ngarut ko tu dah le
Anonymous said...
seriously..bodoh nak mampos uncle seekers ni..mcm ngarot ja suma cita ko ni..kalau ye pown ko kenal ngan family Pemaisuri Aisyah ni xyah lah nk eksyen wat cite lelebeyh..memalukan btol lah ko ni
Anonymous said...
benda bangang apa yg kau buat neh?buka aib org.kau mmg bodoh.sama mcm rancangan seekers bodoh kau tuh.xdak kerja p cari hantu..padahai yg hantu tu kau.xpayah susah2 p cari.
Anonymous said...
mmg bodoh gler nak mampus!
Anonymous said...
apa yg cuba dismampaikn neh? diamanahkn? duh.. cari publisiti la lu uncle.. dlu kena ngan fadilah kamsah pown trdiam..
zehan said...
"Wahai orang-orang Muslim, jauhilah kebanyakan dari prasangka, sesungguhnya sebahagian prasangka adalah dosa dan janganlah mencari kesalahan orang lain dan janganlah mengumpat sebahagian yang lain, Sukakah salah seorang diantara kamu memakan daging saudaranya yang telah mati? Maka tentulah kamu jijik kepadanya. Dan bertakwalah kepada Allah. Sesungguhnya Allah Maha Penerima taubat lagi Maha penyayang" (49,12)
zehan said...
Rasulullah SAW bersabda : “Seorang muslim adalah saudara bagi muslim yang lain, ia tidak akan menzaliminya dan tidak akan membiarkannya binasa. Barangsiapa berusaha memenuhi keperluan saudaranya maka Allah akan memenuhi keperluannya. Barangsiapa yang menghilangkan kesusahan dari seorang muslim maka dengan hal itu Allah akan menghilangkan salah satu kesusahannya kelak di Hari Kiamat. Barangsiapa yang menutup aib seorang muslim maka Allah akan menutup aibnya di Hari Kiamat.”
Anonymous said...
UNCLE SEEKER..KO BODOHLA... 1ST MENUNJUKKAN KO NI X DER ILMU AGAMA MAK BAPAK KO X HAJA KE?? 2ND KO BUKAK AIB ORG NMPAK SGT ADER PROBLEM NGAN KO 3RD KO TU HANTU YG KO CARI2 SELAMA NI.. WEI BALIK LA KE PANGKAL JALAN...KO TU DA TUA NAK MAMPPOS.......AISYAH HANYA SEORG PPUAN BIASA YG SUNYI..KO MAINKAN PERASAAN DIA...PATUTNYA KO NGAKU KT DIA AWL12 YG KO X DER ATI NGAN DIER CKPLA YG KO ADE ATI NGAN DUIT DIE.. GTAULA RNCGN SEEKERS KO X DER HANTU KUA...TRUS TERANG JE YG KO DA POKAI NAK MAMPOS..HAHAHAHA BODOH
Anonymous said...
Takde sape kisah pun...hahahaha... suke ati ko la penipu...hihihi amcam, kote dah gatal ker bro...
Anonymous said...
wei..buat malu keturunan jer...
Anonymous said...
muke dhla buruk..pgai pom buruk..mmg teruk la ko ni pakciksetan!!
Anonymous said...
WAHAI MANUSIA YG BERAKAL N BERAGAMA.....KEBENARAN N KEADILAN BOLEH DICAPAI TANPA MENGAIBKAN ORG YG DLM KESUSAHAN YG PERLUKAN PERTOLONGAN.....INI BUKAN CARANYA....CUBA FIKIR...KLU BTOL ANDA IKHLAS SYGKAN SESEORANG...SANGGUPKAH ANDA MENGAIBKAN ORG YG ANDA SYG TU???? DARI SINI KITE BOLEH NILAI MANA YG BTOL MANA YG TIDAK...WASSALAM
Anonymous said...
xbetul da org tue ni
Anonymous said...
bawak2 ar sedor diri.....ko nie kaki kikis agaknyer.....dah bercinta nak malukan lak org tue....ko x malu ker?????? lelaki per ko nie?? dayus??? kawan ngan iblis ar ko tue..
Anonymous said...
i pity you uncle seekers,you are too desperate to tell the world that the lady once love you...dont do this to her,be a man,not be the satan by telling her aib to others...if we look word by word of your story,we can easily notice that the she is not problematic,but you are,yess you!be a gud muslim,Allah will protect your aib is u protect others...
Abershavin said...
muka uncle mcm jenglot.. member saya cakap kahkahkah
Anonymous said...
uncle i thing i had to say. you are freaking idiot!stupid mtf who doesnt realize how stupid himself is.n for queen stop what u are doing.this old man doesnt fits u.he is dirting inside out.UNCLE BODOH!
sayapmalam said...
muka uncle takde cahaya la.nampak macam terhegeh-hegeh sebab post cite ni.suka ke ramai visitor?ke nak publisiti?kat akhirat nanti aib ko terbukak abis sampai cair satu badan ko.
Anonymous said...
hahha pelik2 jek..diam2 sudah la ta private lansung
Anonymous said...
huh....bila aku baca petikan serta melihat pic pic bekas permaisuri dan penulis blog ni...nampak sgt penulis blog ni nak sgt kisahnya hangat di mata rakyat Malaysia.knapa dia tak cite kisah dia ngn bekas isterinya dlm blog ni..? nampak sgt nak glamour..kesian aku tgk siti aisyah..apa yg aku harapkan agar siti aisyah tidak mengahwini penulis blog ini..semoga Allah melindungi siti aisyah dari kejahatan yg terlihat dan yg terselindung.
hamzah ian said...
har har har
Asma said...
A'ah la.. Pakcik ni mesti harap2 wartawan Melodi datang terjah.. Pastu msuk paper 1st page besar2.. Konon2 bangga la dpt menawan hati permaisuri... Tp permaisuri tak sepadan dgn pakcik, sbb pakcik sgt perasan bagus dan pasti akan mensia2kan cinta permaisuri... Mana ada org bercinta buat kronologi kisah cinta dia. Biasanya org laen yg buatkan, itupun org yg popular je dapat.. Kesian pakcik..
Anonymous said...
sex seekers la lu bro! Belum kawin mana bley peluk2 & cium2 Tak payah la junjung Al Qur'an bro... Lu tau hukum Islam tak bro?
hamba said...
apakah kamu wahai uncle seekers x langsung mengingati mati??apabila kamu membuka keaiban orang lain maka kamu tunggulah pembalasan dari Allah s.w.t. Tidakkah kamu pernah mendengar ""Tidak menutup seseorang akan keaiban orang lain melainkan Allah akan menutup keaibannya pada hari qiamat". (Riwayat Muslim)"..Janganlah kamu memalukan mantan permaisuri dengan sedemikian..kamulah satu-satunya lelaki paling tidak bermoral pernah saya lihat..kamu katakan kamu tidak takut dengan pistol,tapi kamu dedahkan cerita cam ni..ini bermakna kamu juga takut dengan kematian.dimanakah keheroanmu??kamu masih mempunyai ibubapa, fikirkanlah mengenai perasaan mereka...apakah tujuan ibu yang mengandungkan kamu selama 9 bulan untuk mengaibkan atau menjatuhkan maruah sesiapa???kamu tidak fikirkah tentang Kuasa ALLAH S.W.T??ingatlah kita ini membawa agama yang diturunkan Allah s.w.t pada rasulnya nabi Muhammad S.A.W. dan kpd umatnya..jgnlah kamu mengaibkan pekara seperti ini lagi.APAKAH PANDANGAN BANGSA OR AGAMA LAIN APABILA MELIHAT PERKARA SEPERTI INI BERLAKU??KAMU KENE INGAT KITA DUDUK N TINGGAL DALAM NEGARA YANG BERDASARKAN SISITEM BERAJA.kamu telah mengaibkan institusi raja-raja melayu.anjing yang buang air kecil di tepi jalan lebih mulia dari kamu yang membuat kenyataan seperti in..bertaubatlah kamu selagi masih diberikan Allah sedikit ruang untuk kita semua selaku hambaNYA....
Anonymous said...
bodoh seekers
srinoora's said...
jgn la buat mcm ni...siap ada gambar permaisuri kat atas..pastu peluk2...memang patutlah keluarga terhormat marah.. walaupn niat anda baik tp mungkin tidak baik pada org lain,,, saya sedih tgk blog ini apalagi membabitkan mantan permaisuri..
Anonymous said...
bodoh!
Gorgeous H said...
This post has been removed by the author.
Akak Gojes said...
tak suka jangan baca la. komen maki hamun plak.
Parang Terbang said...
Tunaikan Tanggungjawab Anda dengan REPORT ABUSE blog uncle seekers. Cepat jangan berlengah lagi
Fuziani JSR said...
kISAH CINTA TUAN DGN MANTAN PERMAISURI ADALAH HAK TUAN TAPI CARA TUAN MENULIS DI BLOG DGN MEMPAMERKAN BELIAU MEMELUK TUAN SEBELUM ADA IKATAN SUAMI ISTERI.... SAYA RASA TIDAK PATUT DAN MENGAIBKAN BELIAU... KASIHANILAH DIA DAN KELUARGANYA..
Anonymous said...
alo seekers you are stupid and crazy........
Anonymous said...
WOI MANGKUK,APE DA..SETAKAT BERANI TULIS DALAM BLOG TP X GENTLE NAK JUMPER BAPAK DIER..SUDAH LA DARI SITU DAH NAMPAK KO NI X BERANI JUST POYO TAHAP BABI
Anonymous said...
Salam.. xtau nk ckp per. org yg da rs dier sorg je btul, nk tegur pn xgune. wat mende cam nie pe yg dpt. 1- Buka aib org, keluarga, umat islam. 2- tengku dpt malu. masyarakat pndang serong. 3- sebar fitnah klau bende nie xbtul. byk lagi bende nk tulis drpd aib org. Amanah bkn bende yg leh main². dosa diangap biasa akhir zaman nie. Lu pikir la sdri..
Anonymous said...
lelaki mcm kau... mcm VAVI je.. xsedar diri..da tua..xhensem..berkedut.. oitt..buat bertaubat!!! RUMAH KATA PERGI, KUBUR KATA MARI.. ko teringin msuk neraka ke?? bagus lar booking awal2.. semoga Allah bgi kau hidayah sebelum kau mati... astagfirullah al'azim...
Anonymous said...
PAKCIK TUA YANG GILA
Sufeean85 said...
sebelum2 ni pun ko perabih dwet bini ko...skrang nak perabih dwet aishah plak??manusia manusia...dari kes ko yang dulu lagi dengan bekas bini aku dah meluat
almondpecan said...
Ada juga yang suruh aku bersedia makan yang sedap-sedap dan main internet puas-puas kerana tak lama lagi aku akan ditahan bawah ISA! (bolehke?) Apa pulak tak boleh? Dah nama dia pun detention without trial. Ertinya apa2 je la alasan utk penahanan.
Anonymous said...
seperti biasa aku rasakan apa yang lu lakukan adalah hak peribadi lu sendiri....tapi sebagai org islam dan juga orang yang telah 'TUA', maka pakailah akal sedikit....malu bebudak baca blog dan kata2 dari kau yang amat memalukan.....
Anonymous said...
hati ko da kering - walau apa pon hujah2 yg kita komen, ko hanya akn balas dgn sinis dgn logik akal semata2 ... hanya satu ayat shj.. SUBHANALLAH, Allah Maha Besar lg Maha Bijaksana
Anonymous said...
sumer komen hampir same.. klik report abuse at the top of this blog..
Anonymous said...
Org macam ni..patutnye kene buang negeri je..buat peghabis bogheh je negara ada org mcm ni..sangat merbahaya woo..bg nasihat pun tak guna woo..tak makan sama ini org..apa kata pakat ramai doakan moga dia dibuang negeri..pi dok sorang2 kat mana2 pulau ke..hahahaha....
~*~*~*~*~*~*~*

Tuesday, November 2, 2010


Permaisuri Siti aishah

Permaisuri Siti Aishah
Yang Teramat Mulia Cik Puan Besar Selangor Datuk Amar Siti Aishah binti Dato Seri Abdul Rahman

Setelah beberapa bulan aku sembunyikan "cinta syyhh" diantara aku dengan mantan permaisuri agong dari pengetahuan umum, hari ini aku terbuka hati untuk memaparkan sedikit maklumat tentangnya...

Kemesraan ini dirakam sekitar bulan Jun 2010 di Janda Baik. Aishah juga seorang manusia biasa yang perlu teman hidup...

Diwaktu gelombang taufan melanda dirinya, aku diamanahkan untuk bersamanya buat beberapa ketika. Dia memanggil aku dengan panggilan "Abang" dan aku pula hanya memanggilnya "Aishah" atau kadangkala "YaAishah".

Dipendekkan cerita tetiba skandal ini bagaikan petir menyambar! Aku diberi amaran dari Dato Seri supaya tidak membuat panggilan pada Aisyah lagi. Helo dato seri...tolong buat pemeriksaan di Maxis, satu hari berapa kali aisyah telefon saya. Dari pukul 10 malam sampai 5 pagi tak kurang 8 kali setiap malam dan saya hanya call dia 3 hari cuma sekali atau dua kali saja. Itu pun kerana diamanahkan!

Tak payahlah dato seri nak offer saya duit!

Saya tau dato seri bengang dengan saya sebab saya tak layan tawaran duit dari dato seri dan tak jawab sms dato seri! Simpanlah duit dato seri tu.

Kenapa dato seri kemaruk nak beri duit pada saya? Aisyah pernah datang bersama mama bertemu ayah saya (klik) sekitar 8 pagi kerana hendak meminang unclesekers! Adakah dato seri tahu? Ayah saya masih hidup lagi dato seri...Walaupun aisyah mengetuk pintu bilik saya beberapa kali "abang...bangun bang..aisyah datang ni..." saya tak akan membuka pintu sebab waktu tidor saya tiada siapa boleh ganggu waima mantan permaisuri agung. Tak percaya tanya mama sendiri. Mama orang Islam dan tidak pernah tinggal solat 5 gol.

Apa tujuan dato seri ugut saya? Adakah kerana nak menakutkan saya? Sorilah dato seri...saya bukan seorang penjenayah atau perompak duit dato seri. Bukan mengungkit tapi membangkit, semasa diampang makan kambing dan roti boom siapa yang bayar? Setiap kali syed keluar dengan aisyah pun syed yang bayar, cuma sekali saja dia belanja saya minum teh bersama madu di pavallion. Ketika itu saya selsema. Dia belikan saya handphone pun saya tak ambil!

Percutian aisyah di saufiville beberapa kali kerana aisyah nak berehat bersama saya itu pun saya hanya sempat luangkan masa tak sampai 1 atau 2 jam. Kebanyakannya aisyah akan melawat tempat-tempat lain dijanda baik.

Saya tahu dato seri mula 'terasa hina' apabila aisyah mencium tangan dan pipi saya setiap kali kami berjumpa dan aisyah tidak menghormati dato seri sendiri sebagai ayah. Perkara ini sangat ketara apabila aisyah, mama dan dato seri datang kejanda baik pada malam yang saya bantu aisyah. Aisyah membentak dan berlari anak kehujung taman kerana saya suruh aisyah meminta maaf pada dato seri?

Dato seri...bantuan yang saya beri pada aisyah pada malam tersebut yang disaksikan sendiri oleh dato seri, mama dan aisyah membuatkan dato seri terkejut bukan?

Seeing is believing!

Saya suruh mama dan aisyah simpan dirumah benda dalam botol tersebut tapi mama dan aisyah takut! Kalau disimpan kan bagus... boleh buat kajian selanjutnya tentang sifat makhluk halus dalam botol...

Mama kerap kali bertanya bagaimana saya boleh lakukan? Selepas didesak beberapa kali, saya hanya menjawab, setiap orang ada kelebihan, barulah mama terdiam!

Saya terasa hati dengan dato apabila dato seri 'delete' semua rakaman yang telah diambil selama 3 hari 3 malam rumah aishah di No 58, Jalan 1, Taman Tar, Ampang, Selangor!

Dato seri...saya tak nak duit dato seri dan tak nak jumpa dato seri. Banyak cerita "cinta syyhh" saya dengan aisyah . Kalau dato seri terbaca artikel ini, harap 2 perkara saja.

1. Aisyah sebenarnya nak kawin. Kalau aisyah kawin, selesai masalah yang ditanggung. Tak baik dato seri buat dia macam ni.

2. Jangan tipu aisyah banyak sangat!

Buat mama..
Syed sanggup lafaz atau junjung Quran (seperti kebiasaan amalan untuk membuktikan kebenaran) dimana saja yang diminta tentang kebenaran artikel ini dan bertanggungjawab diakhirat dan mama juga harus begitu.

Aku tau pembongkaran ini akan mencetuskan kontroversi dan mungkin aku disumbat didalam lokap atau jel atau kena saman atau....

Sesuai dengan prinsip hidup aku

"To seek the truth"

bersambung....






. .
Lading Emas

No comments:

~*~*~*~ Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... ~*~*~